שרשור טיפים- מכירות

אמנון אלבז

New member
מנהל
שרשור טיפים- מכירות

ממשיך את דרכה של מיכל בנושא טיפים, שרשור זה יהיה בנושא מכירות. תתפלאו לדעת שהילד הקטן שמתבונן בנו ובחרוזים, ירוץ לאמא ויגרור אותה להנות גם כן, אז אם כך, ילד קטן שמתבונן בנו הוא מקדם מכירות פוטנציאלי, תנו לו דוגמית בצורת חרוז קטן בליווי כרטיס ביקור. הוא עוד ישוב עם אמא אתם תראו, ואם לא ישוב אז עוד כמה שנים הוא יזכיר לכם שבזכותכם הוא אוהב ומעריך זכוכית.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
אז עוד אחד

הזכרתי טיפ זה בקומונה; שני נסעה לארצות הברית כמשלחת ישראלית של הצופים, היא היתה זקוקה למספר מתנות צנועות למען הנימוס שבהיתארחות. כמה חרוזים, כמה כרטיסי ביקור, וכבר היא מבקשת חרוזים לאנשים שרוצים לקנות אותם.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
עוד אחד

אם התחיבנו להופיע בשוק או יריד נודד, ההכנסות של אותו יום אינם נימדדים בסופו של היום כי יהיו עוד טלפונים מאנשים אשר באו, התרשמו, ונפל להם האסימון רק בבית, לאחר מספר הופעות בוק כזה , מתחילים להיות דמות מוכרת ומבוקשת, אל תאכזבו את הקהל שלכם כי לא נח לכם ללכת היום, ההתמדה משתלמת הם מחפסים אותכם.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
ומסתבר שרק לי יש טיפים?

אז אף אחד כאן לא יתן טיפים למכירה באי ביי או בשיטה אחרת . לאף אחד אין שיטה לקידום מכירות ? קרה משהו למקלדת שלכם ? השרשור הזה יהיה רק של אמנון ? אז קחו טיפ לאי ביי; חודש אוגוסט הוא חודש עייף בכל שיטות המכירה וביחוד באי ביי. ותודה על שיתוף הפעולה.
 

forestdevil

New member
מה עם אדיבות?

ומקצועיות במכירה?אלו הם ממש אבני הייסוד, לדעתי, של מכירה מוצלחת. אם מישהו שילם לי באינטרנט, אני יכול פשוט להיות מוכר טוב ולשלוח לו את המוצרים. מצד שני, יהיה ממש מרגיע מבחינתי לקבל דואר ממני שיהיה מכתב תודה על הקנייה, ועוד אחד כששלחתי את המוצר. אנחנו לפעמים שוכחים כמה זה מלחיץ למישהו בצד השני לשלם ולא לדעת מה קורה עם הכסף שלו איי שם בישראל. הנה,טיפ חו"ל. אגב, באותו מכתב שמודיע על שליחת המוצרים, שני גם נותן קישור לשאר המכירות שלי.
 

zfard

New member
לא לכולנו יש ניסיון ../images/Emo13.gif

אני עד עכשיו מכרתי צמיד אחד, על פי הזמנה, לחברה, אז אני לא חושבת שאני בעמדה לתת טיפים
אבל המון תודה לך על הטיפים שנתת, הם בהחלט מלאים חומר למחשבה!
 
למעלה