שרשור ייעוץ לימודי

רדיו

איך משתלבים? איך מגיעים?
האם יש לימודים "מסודרים" שאינם ללימודי תואר במסלול רדיו? (אני אחרי תואר)
אפילו לימודי תעודה שיהיו רלוונטיים, אבל משמעותיים לעבודה?
האם בכלל יש צורך בלימודים לצורך כך?

אשמח לעזרתכם :)
תודה!
וברכות על ההתחדשות:)
 

אורילה5

New member
תואר ראשון במרכז הבינתחומי

אז בואו נעזוב רגע את הפקטור של הכסף- אני יודע שמדובר ב40,000 ש"ח לשנה.
מה דעתכם על התואר שמה? יש פה מישהו שלמד שם? שמעתם משהו על התואר?
זרקו הכל:)
 
היי לך :)

ברוכה הבאה לפורום.

ה"בצפר" הוא אינו המקום היחיד בו ניתן ללמוד בצורה מקצועית שיווק ופרסום .
ישנן מכללות רבות ואף אוניברסיטאות שמציעות קורסים ומסלולים בנושא.
הכי חשוב בעיניי שתמקדי את עצמך במה תרצי לעשות בעתיד - כיום תואר בתקשורת הוא לא חובה על מנת להשתלב בתעשייה, אבל אין ספק שהוא מעשיר מאוד מבחינת ידע תיאורטי כאשר את מגיעה לעבוד.

אם ברצונך ללכת ולעבוד בתחום השיווק והפרסום, את יכולה ללמוד "בבצפר" ואף למצוא עבודה, אבל לא תצאי משם עם תואר ביד. רק עם תעודה.
 
היי

ברוכה הבאה לפורום

&nbsp
אז ככה, לא ציינת איזה תואר יש לך אבל התשובה היא בגדול - כן. יש אפשרות לעבוד ברדיו מבלי ללמוד לתואר, שדרים רבים הגיעו לתחום ללא רקע אקדמי. בבצפר פתחו מסלול חדש ללימודי רדיו בשיתוף עם רדיו אקו 99 אף אם. קיימת מכללה ללימודי רדיו שנקראת BPM. יש גם מקומות בהם ניתן ללמוד קריינות (לא רק לרדיו) כמו "בלה בלה" או "אולפני גבע".
הכל אפשרי. כעיקרון ניתן ללמוד רדיו גם במסגרת תואר אקדמי, בעיקר במכללות - אבל יש גם אוניברסיטאות שמציעות לימודי רדיו במסגרת התואר שלהם בתקשורת כמו אוניברסיטת אריאל ואוניברסיטת בר אילן.
&nbsp
כמובן שכאן יש גם צורך לחשוב על התפקיד שאותו תרצי. אם מדובר בתפקיד שקשור לתוכן - אני בכלל לא חושבת שיש צורך ללמוד אלא יותר להציע רעיונות לתחנות עצמן. אם מדובר בקריינות, הפקה וטכני אז שווה לחשוב על לימודי תעודה, בעיקר אם בכלל אין לך רקע ברדיו.
 

avitali1993

New member
לומדת שנה א עכשיו

אני באמת מופתעת לטובה.
רוב המרצים מעולים, השיעורים מעניינים וההזדמנויות שניתנות לך שם ענקיות, רק אתמול הפקתי פיילוט באולפן טלוויזיה, סמסטר קודם שידרתי ברדיו. זה מקסים.
 
לא שווה את הכסף בעיניי

כן, יש שם מרצים מהתעשייה. כן, יש שם כנסים שמגיעים אליהם אנשים מהתעשייה. כן, יש שם ציוד משוכלל. וכן, המקום שווה באופן כללי, ואפילו מדהים מבחינת תנאי הלמידה. אבל את כל זה בשביל ללמוד תקשורת? לא חבל לשלם כל כך הרבה כסף?

כשיש כל כך הרבה מקומות אחרים שאפשר לרכוש בהם תואר אקדמי ומעשי גם יחד בהרבה פחות כסף ועם לא פחות דרכים לצבור ניסיון פרקטי בדרך. את הניסיון המקצועי אפשר לרכוש בהרבה פחות כסף במקומות אחרים.

לדוגמא, אוניברסיטת אריאל:
https://www.youtube.com/watch?v=LAB-oZb54e0

אוניברסיטת תל אביב:
https://www.youtube.com/watch?v=AAY3vL61vRY

בעיניי שתי אונ' מצויינות, מציעות את אותו הדבר בפחות כסף ועם רמה אקדמית גבוהה.
 

TipTip2013

New member
עדיף באריאל

כמו כן אם תעברי לגור בחו"ל בעתיד אל תלמדי באריאל כי שם לא יכירו בתואר בגלל שהוא מאוניברסיטה בשטחים
 
אפרת אם אני הולכת ללמוד חינוך ביחד עם תקשורת


אז אני יכולה גם להתייעץ פה על הלימודים?
כי אני באמת אלמד את הקורסים בתקשורת, אבל יותר בצורה של תלמידים, לא מבחינה יחידנית.
יהיה לי גם בסוף הקורס סדנא של עיתון/ או הפקת טלוויזיה.
 
היי!

ידוע לי שבבצפר יש תעודות. אני אישית כבר עשיתי תואר בכלכלה וניהול לוגיסטי בבר אילן, אבל כבר עובדת בתחום השיווק והפרסום במדיה החברתית קרוב ל4 שנים וכרגע מוצאת לנכון להמשיך בקו הזה. לכן מחפשת הכשרה ולמידה מקצועית יותר כדי להעשיר את הידע ואולי גם למצוא עבודה טובה יותר בתחום. לכן מתלבטת באיזה מוסד הכי נכון ללמוד את התחום. מה דעתך? יש מתחרים ראווים לבצפר?
 
מתלבט אם ללמוד...

יש לי תואר ראשון בקרימינולוגיה ורציתי לדעת האם כדאי לי ללמוד תואר שני בתקשורת. אבל אני לא יודע בדיוק מה מושך אותי בתחום הזה.
טלוויזיה מעניין אותי אבל מהצד הניהולי. שיווק ופרסום גם מעניין אותי אבל אני לא יודע מה עושים בתחום הזה ואלו עבודות יהיו זמינות לי. אני גם לא יודע את אופי העבודה. יש לכם מושג קצת על התחומים הללו? אני הייתי מעדיף לדעת בדיוק לאן אני נכנס וככה להחליט אם ללמוד את זה בתואר השני.
 
עבודות בתעשיית התקשורת >

אז ככה- שים לב, רוב השמות המוכרים הם בוגרי גל"צ. ולא סתם, העבודה בתקשורת אינה דורשת ידע תיאורטי אלא ידע מעשי ופרקטי. לכן, תואר שני לא בהכרח יכול להוביל אותך לעבודה בתחום. אני הייתי ממליצה יותר על לימודי תעודה מקצועיים שיקנו פרקטיקה. טלוויזיה מהצד הניהולי - לא חייבים בשביל זה תואר בתקשורת, ניהול זה סוג של אופי.
 

TipTip2013

New member
תקשורת זה חרטא

מי שחושב שזה מעניין אותו- אחר כך מגלה שזה היה טעות
ומי שחשב שאולי זה יעניין אותו- עוד יותר גרוע.
 

הנלחם

New member
לימודי תקשורת

אני כרגע נרשמתי ומתלבט האם להוציא תואר בתקשורת
למה אתה לא ממליץ ללצוד תחום זה מה רע בזה??
 
למעלה