** שרשור לילה היום ה106 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

lamalolama4

Well-known member
רועי עוז הטיפש דירדר את התוכנית עד שלא ניתן היה יותר להציל אותה. על האיתרוג שנתן ליהודה המבחיל הוא צריך ללכת הביתה. כמו כן על הקידום האינסופי של זהבה הסתמית. לפחות היא לא עבריינית כמו יהודה, אבל היא בהחלט לא שייכת בשום צורה להתרחשויות בבית וכל מהותה היתה סביב עזרים חיצוניים שעוז הרעיף עליה.
 

סטיריקון9

Well-known member
אני עם האח הגדול גמרתי, כל עוד עוז בתפקידו. הוא והפקתו.
משחק מכור חד משמעית פרק כביכול אוהד לרמי לטשטש את העובדה המרה שהאח לא חפץ ביקרו שהוא אפילו לא בשישיה ולפניו אורן ואלמוג הכ"כ מיותרים בעיקר אלמוג. זהו פרשתי... ממש לא מעניינת יותר לצפות בשמחתם של חלק שלא ראויים למעמד הגמר כולל אלה שהוזמנו וטרחו להגיע "לבית המשפט"כדי להתעמת. המשחק הזה כ"כ מניפולטיבי ופוגעני. החיוך של רמי והמילים הטובות שאמר מנצח.
הוא היה ראוי להתברג למקום גבוה בגמר . זה אתנן שהאח הגדול משלם כדי המסולק ורבים שמקיפים אותו ומעודדים אלימות מהסוג שיהודה הכתיב יהיו מרוצים. רמי חטף מספיק בעונה הזאת איבד שליטה אבל גם הצליח לעלות את עצמו הפסים די מהר ומה שיזכר בעיקר אצלי זה טוב הלב שלו האהבה והנאמנות כלפי מי שהוא אוהב, הצבעוניות שלו , הצחוק הרב, הכעס, הדמע, האיכפתיות, הרגישות שהפגין כלפי האחר והיכולת גם להכיר בטעויות. הרוח החיה של הבית עם הידע הרב שהפגין בלעדיו הכל היה משעמם יותר בצפיה שלי.
נעמתם לי בפורום.
 

ניצנץ63

Well-known member
טוב זה סופית הגמר הכי מעפן! יאללה שיגיע שני ונסיים עם זה..
ועוד בתוספת גמר בהפתעה. בדיחה. מה מצחיק בזה שהדיירים יצאו בפיג'מה או שלא יהיה להם זמן להתארגן? ההחלטה הזו נראית כמו הפרצופים של ארבעה מהדיירים שנשארו שם.
 

אלזה4

Well-known member
חונטת תום אל יאוש.. המצבעים של רמי עוברים לתום

פייר פליי - שהטוב ינצח
מבחינתי הגעת תום לגמר זה כבר ניצחון..
אנונימי היחידי..
כל העונה זילזלו בו...התערבו איתי שיודח..
אין לתום סיכוי מול הסיפור של ג'וז..
אבל אני עם הלב...שיגיע מה שיותר רחוק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה