שרשור סופ"ש - הספק וכוונות לשבוע הבא

שרשור סופ"ש - הספק וכוונות לשבוע הבא

טוב, אז ככה: בזכות שרשרו ההצילו שפתחתי כאן בתחילת השבוע , הצלחתי לאמץ כמה עצות, וכמובן - להבין שגם אני עובדת בעיקר כמו טולקין (אף שאינ י מכריזה על זה כשיטה שלי). וכך - היום בשעה טובה הורדתי מהראש את המטלה העיקרית של העבודה שהיתה לי, ואני חושבת - שמחר כבר אקום עם לב יותר קל... עדין - שלוש מטלות נשארו, ועוד בדיקת עבודות, ועדיין לא התחלתי הכנות לפסח (אבל לפחות קניות כבר עשיתי, וגם התפריט לליל הסדר כבר מוכן לי בראש...) ואז אם הכל יעבור כשורה - אזי באמצע השבוע הבא אני מתחילה לשקוד על מסד הנתונים לעבודה שלי. ויש גם כנס בחיפה ביום שני והרצאה בירושלים בראשון. אבל זה כבר החלק הכיפי של השבוע. ומה אתכם?
 
אתמול הצלחתי לכתוב עוד שני עמודים

וזאת גם התוכנית להיום - עוד שניים. אני מתחילה גם להרגיש שיש כבר מאסה קריטית של עמודים, וזאת הרגשה טובה.
 

helene

New member
החלטתי לאמץ את שיטת העמודים של אבן

יש לי איזו עבודה שאני כבר חודשיים קוראת חומר בשבילה ולא התלהבתי משום דבר שנכתב על הנושא. אז החלטתי שלקרוא שוב ושוב זה פשוט לא עוזר והושבתי את עצמי לכתוב. בנתיים יש מבוא ( עמוד וחצי) ועוד 3 עמודים של עבודה ומסתבר שיש לי אפילו רעיון, אבל כמובן שהבנתי את זה רק אחרי שהושבתי את עצמי לכתוב. טפו טפו עוד כמה ימים ואסיים עם זה. מיותר לציין שהדד ליין עבר מזמן (משהו כמו לפני 6 חודשים!!!!)
בנוסף לעבודה הזאת צריך לבדוק מועדי ב' ולנוח (המנחה כתבה לי שאני אקח לי כמה ימים חופש
... אז יש לי אישור רשמי
) התקדמות מהירה לכל מי שעובד
 

משוש30

New member
שבוע הבא כנס בבוסטון ההרצאה כבר מוכנה

אני טסה לכל השבוע
יוהו! המטרה בעיקר לפגוש חברים ותיקים ואהובים ולהנות לא מתכננת שום לימודים אני זקוקה נואשות לחופש...
 

מממאיה35

New member
סופש של מנוחה

כמו תמיד, וכמו שהצהרתי בעבר, אני לא עובדת בסופש..
לשבוע הבא - בשעה טובה נגמר הסמסטר אז נגמר התרגול ששאב לי חצי שבוע כל שבוע.. אז אפשר להתפנות לדברים האמיתיים. מטלות לשבוע - להתחיל לעבוד על המאמר הבא, יש לי דד-ליין להגיש חצי ממנו למנחה שלי עד אחרי פסח (באסה, רק אחרי שסגרנו על הדד ליין, ביוזמתי, נזכרתי שיש חופש פסח ושאני חייבת חייבת חייבת חופש, אז אולי הדד-ליין ידחה, תלוי כמה אספיק השבוע). במקביל עוד השבוע - להמשיך בעבודת הניסוי והטעיה שלי למצוא שיטת עבודה להמשך הניסויים שלי. סופש נעים!
 

NorthernStar

New member
<sigh>

השבוע הייתי צריכה לעבור את בחינת הגמר בערבית ולסיים כתיבת עבודה תיאורטית שהוגשה במזל טוב לפני שעתיים. למרות שהסמסטר הסתיים, אחת המרצות שלי הוסיפה סשן נוסף בשני, ולכן אני צריכה להתכונן לקראתו. בנוסף, יש לי עבודה שהדדליין שלה הוא ה23 בחודש, ומכיוון שהיא עוסקת בהיסטוריוגרפיה, רצוי מאוד שאני אשב לקרוא את ההיסטוריוגרפיה (ואם אפשר cover to cover) לפני שאני יושבת לנתח אותה. כך שבסוף השבוע הזה אני מתכננת גם לקרוא את כל החומר לקראת השיעור של שני וגם אם אפשר לסיים ספר אחד לפחות בסקירה ההיסטוריוגרפית שלי. שמחה אחת קטנה לי - הספר שיהווה את הפוקוס של העבודה הזאת הגיע סוף סוף אתמול, אחרי שאמזון כבר הודיעו לי שההוצאה המחודשת מתעכבת ושלא אקבל אותו לפני מאי. ואחרי ה23, כמובן אני אמורה להתחיל לכתוב את המאמר, שהוא פרויקט רציני לכל הקיץ...
 

d a p h n a

New member
אצלי...

שבוע הבא קצת עמוס, אחרי שהשבוע די התבטלתי: אני צריכה להתכונן לשיעור של יום שני (אבל זה רק לקרוא טקסט קצר השבוע), לקרוא שני ספרים לפגישה עם מרצה ביום רביעי (שאחד מהם עדיין לא הגיע מאמאזון. אני מקווה שהוא יגיע בזמן), להכין את השיעור שלי ליום שישי, ולהכין mock grant proposal שמבוסס על הצעת המחקר שלי. בנוסף, אני גם צריכה להכין את הטיוטה השנייה של הצעת המחקר, אבל יש לי שבועיים בשביל זה אז זה לא דחוף מיידית. ואני צריכה להתחיל לעבוד בקצת יותר מרץ על הסמינריון שלי שאני צריכה להגיש ב-9 במאי וכרגע אפילו אין לי מספיק מקורות בשבילו.
 
עוד שבוע עמוס

הדבר הכי קריטי שעומד על הפרק - ה-first year review, בו אני והתוצרים שלי השנה נבחנים על ידי וועדה של שלושה חברי פקולטה. יש אנשים שעפים בשלב הזה.... חוץ מזה - לסיים ריוויו שאני כותבת (שלושה רבעים גמורים, נשאר החלק הקשה); לסיים את הבסיס לעבודה סמינריות שצריכה להסתיים בשלושת השבועות הקרובים, איסוף החומר ותחימת קווי המתאר שלה, ולתת פרזנטציה קצרה שלה בפני סמינריון הדוקטורנטים. להתחיל לעבד ערימה של חומר גולמי, כדי שיהיה לי מה להציג למנחה שלי, בפגישה הקרובה שלנו. להתחיל לעבוד ערימה של חומר גולמי (אחר) כדי שיהיה לי על מה לכתוב אבסטרקט. מספיק, לא?
 
למעלה