שרשור סופ"ש

Simply KaRiNa

New member
שרשור סופ"ש ../images/Emo152.gif../images/Emo143.gif

תודו שהתגעגעתם
שיר השבוע של ווסט: שיר השבוע בכללי: דבר טוב שקרה השבוע: דבר מעצבן שקרה השבוע: ציטוט השבוע: סרט/תוכנית השבוע: דבר מצחיק שקרה השבוע: ציפיה לשבוע הבא: תמונת השבוע >> ט"ו בשבט שמח!
 

maayan 2

New member
../images/Emo20.gifט"ו בשבט שמח!../images/Emo143.gif

אני מאודדדד התגעגעתי .. כל יום אני בודקת אם יש חדש חח בטוחה שאני לא היחידה
בכלל כייף שיש את הפורום הזה כייף ויש בנות כאלה מקסימות בפורום . שיר השבוע של ווסט: dont say its too late
שיר השבוע בכללי: R Kelly - I Believe I Can Fly
דבר טוב שקרה השבוע: משהו שחיכיתי לשמוע שג'יליאן ילדה זה מאוד שימח אותי לשמוע משהו חדש וטוב מהם . דבר מעצבן שקרה השבוע: שניי דברים לצערי .. 1.לא התקבלתי לעבודה שמאוד רציתי לעבודה בה .
2.חברה טובה שלי רבה איתי
ציטוט השבוע:"כל מה שקורה קורה לטובה ..גם אם קשה עכשיו אחר כך יהיה יותר טוב " סרט/תוכנית השבוע: אווטר בתלת
הלכתי השבוע לראות אותו בקולנוע .. סרט חמוד קצת מוזר חח
דבר מצחיק שקרה השבוע: השבוע הייתי אצל ורד המקסימה וראינו ווידאו של ווסט בשנת 2000 שהם התראינו ומארק אמר בעיברית "שלום אני מארק" והוא היה כל כך חמוד והיה לו את המבטא הכי חמוד בעולם
ובכלל באותו יום היה ממש כייף ומצחיק
ציפיה לשבוע הבא: שיהיה יותר טוב מהשבוע הזה כי השבוע הזה היה הכי גרוע ...תקופה מגעילה יש לי עכשיו אני מקווה שיעבור מהר ויהיה משהו יותר טוב . גם משהו חדש מווסט כי לא שומעים מהם עכשיו כמעט
 
:)

וואלה התגעגעתי :):) שיר השבוע של ווסט: האמת שכל הדיסק הראשון של בריאן... סתם שלפתי אותו ושמתי באוטו... ומשום מה עמדתי בכל פקק אפשרי בערך השבוע אז הוא די נחרש... חחחח שיר השבוע בכללי: אמממ... למי שיש את ההוט וי.או.די יאנג... השיר טאללה של בובו וזץ חחחחח אני מתה עליהם *כבר חודשיים זה תקוע לי במוח עבדתי בפסטיגל... * דבר טוב שקרה השבוע: גימלים?? :) דבר מעצבן שקרה השבוע: הסתכלתי פעם ראשונה על מחירי טיסות לווסט בדאבלין...כואב כואב כואב ציטוט השבוע: אין סרט/תוכנית השבוע: מזל תאומים... ם ג'ון טרבולטה ורובין וויליאמס.. קורעעעעע דבר מצחיק שקרה השבוע: הסרט למעלה... ממש ממש מומלץ ציפיה לשבוע הבא: שיעבור מהר?:) טו בשבט שמח:)
 
למעלה