שרשור ראו של השנה החדשה

CyberP

New member
גם לי יש כוחות להוריד חרא

עובדה, הורדתי את הראו הזה.
 

last caress

New member
דעה

הפרומו של סינה בסוף התוכנית היה טוב לדעתי. רק היה חסר שהוא יזכיר את העובדה שזיגלר היה הג'ובר הפרטי של שיימוס/אורטון וכ' במהלך השנה. הסיום, טוב נו , המטאופרה מדברת בעד עצמה. תוכנית רעה ברוח השנה החולפת, לפחות יש משהו אחד שהם עקביים בו..
 
זה שוט גרוע לדעתי

לומר: אתה כל השנה עושה ג'ובים לאנשים יותר גדולים ממך ואני הפרצוף של החברה וכולם אוהבים אותי. כאילו זה תלוי בזיגלר? אם אתה נותן שוט אתה צריך לפחות לשבור קצת את הקיר הרביעי ולומר משהו אמיתי. להגיד שזיגלר מפסיד כל השנה לאנשים יותר גדולים ממנו זה כמו להגיד לשחקן אופרה שהוא נוראי כי הוא נרצח כל הזמן בהצגה.

זה גם הבעיה שלי עם סינה בכללי: הוא קובר את כולם בפרומואים שלו. אתה אולי אלוף כבר 350 יום אבל זה לא משנה בכלל בגלל שאליפויות הולכות וחוזרות אבל אני תמיד אהיה פה. או אני אולי הפסדתי אבל זה לא משנה כי אתה אפס ואני עדיין עומד פה מוכן להילחם. אז למה בכלל לעשות קרבות? בוא פשוט ניתן לסינה ניצחון טכני כי התוצאה במילא לא תשנה שום דבר
 

Excuse Me

New member
עוד ראו שאני לא אצפה

כבר כמה שבועות אני לא צופה בראו, שבוע הבא נחזור לראות ביחד עם רוקי.
נשמעת תוכנית נוראית, כמו שאמרו בהודעות למעלה, איזה הבדל יש בין אימפאקט לראו לאחרונה.
 

Frostey

New member
כמה דברים

הטוב:
השילד נראים חזקים מתמיד,כשהם עכשיו בפיוד עם 3 מיין אינטרים,ולא סתם 3 ג'וברים נגד אחד.

גם זיגלר נראה יותר מיום ליום כ"הכוכב הבא",אז אני מוריד את הכובע בפני הWWE שלפחות הם בונים ודוחפים כוכבים חדשים.

ג'ון סינה מפגין מייק סקילס מצוינים לשם שינוי,כשהוא הרבה יותר רציני
ולא נסחף לבדיחות הפיפי-קקי וההומור האינפנטילי שלו.

מקווה שימשיך כך.

ולרע:
מה הקטע בלעשות בוקינג לשיימוס כסופרמן מס' 2? הוא לא מכר לזיגלר בקרב ביניהם,וגם את הביטדאון של השילד הוא בקושי מכר.

הם באמת לא יכלו למצוא משהו מעניין לסגור את התכנית מאשר לשחזר דברים שDX עשו לפני כמה שנים?(חרא מהתקרה ופוטושופ- יואו איזה צחוקים)

הפייס טרן של מיז ודל-ריו פשוט נכשלו,ואפשר לראות את זה בחוסר-תגובה שהם מקבלים מהקהל.

ולדובדבן שבקצפת:
מה יאנג יולדת,עם כל הרוסטר מאחוריה מוכרים את העניין ברצינות,וחבילת וידאו של שבוע שעבר- "סנטה קלאוס במצב קריטי אחרי שנדרס"

ועוד סינה המסכן מנסה להעביר את זה כאילו מדובר בפיוד רציני...

ללא ספק אחד הדברים הכי מביכים לצפייה אי פעם,שממש גורמים לך להתבייש בתור אוהד רסלינג.
 
אה...

"ג'ון סינה מפגין מייק סקילס מצוינים לשם שינוי,כשהוא הרבה יותר רציני
ולא נסחף לבדיחות הפיפי-קקי וההומור האינפנטילי שלו|

הוא באופן מילולי הפיל חרא מהשמיים. הוא עשה בדיחות כל התוכנית עם קולות מטומטמים,הוא הציג תמונות של תינוקות עם הראשים של כוכבים מהעבר והווה בתור התינוקות של AJ. הוא קרא לAJ זונה בעצם (כשהיא פייסית זה היה בסדר לגמרי כמובן) והוא קרא לרודס ודמיאן סנדאו שמות מתוכנית קאלט משנות ה80. שלא לציין שהוא נעץ מבטים מטומטמים בשפם של קודי רודס.

הוא עשה בדיוק את כל מה שאמרת שהוא לא עשה חוץ מה"שוט" בסוף עם זיגלר. שזה היה הפרומו הרגיל של סינה שהוא : I MAY HAVE LOST BUT YOU SUCK ASS" וWINS AND LOSSES COME AND GO BUT I AM A 11 TIME CHAMPION AND YOU ARE A LOOOOOOOOOOOOOOOOOOSER AND AJ IS A HOE SKANK HOESKI"
 

Frostey

New member
אתה לא אוהב אותו במיוחד,אה?


דיברתי רק אך ורק על המייק סקילס שלו בסגמנט האחרון עם זיגלר,לא כולל הפוטושופ ולפני שהחרא נפל מהשמיים.


לפרומו ממוצע של סינה זה היה...נתפשר על "יחסית לא רע"?
 
זה היה רע

בגלל שהוא קבר את זיגלר. ולפני שמישהו יקפוץ ויאמר : "מה אתה רוצה שהוא יגיד שהוא מתאבק מעולה ושהוא צריך לקבל פוש" לא. אבל הוא לא צריך להגיד "אתה פה כבר 7 שנים ולא זכית בשום דבר ואתה אפס ואני אלוף כבר 11 פעם ואני יכול לקבל הזדמנויות מתי שבא לי. החברה שלך זונה ואני גם הייתי איתה ובנוסף הנה 20 תמונות של איך היו נראים תינוקות לא חוקיים שלה עם כוכבים אחרים ועכשיו אני הולך להוריד עלייך חרא מהאוויר"

אני מצטער. אבל בן אדם הגיוני עם מוח תקין עזוב קיפייב,מארק סמארק וכל השטויות האלה לא יכול להגיד לי עם לב שלם שסינה הוא הבחור הטוב בסיפור.

סינה תקף את זיגלר ללא סיבה לפני שבועיים כשזיגלר ניסה לפדות את המזוודה למרות שזאת הייתה AJ שהעיפה אותו מהסולם ולא דולף.

סינה לוקח את הSlammy של כוכב השנה ואומר שמתוך כ-ב-ו-ד הוא לא יקבל אותו בגלל שהייתה לו חרא שנה ולמי הוא מביא את זה? לריק פאקינג פלייר. הבן אדם שלא היה בחברה כבר בערך 3 שנים והתאבק בחברה אחרת כי לו הרבה יותר מגיע את התואר מאשר פאנק,שואו,שיימוס או זיגלר.

סינה = היל
זיגלר= פייס

מצטער אבל בתור בן אדם עם מצפון והבנה של מה זה טוב ומה זה רע קל מאוד לראות את זה, הWWE פשוט לא יודעים איך אנשים טובים נורמלים מתנהגים. בגלל זה רוב הזמן ההילים שלהם הם אנשים הגיוניים והפייסים הם המטומטמים (שיימוס גונב לדל ריו את המכונית,תוקף אותו ללא סיבה,תוקף את ריקרדו ללא סיבה ועוד המיליון וחצי דברים שסינה עשה בחיים שלו)

דוגמא לאיך פייס צריך להתנהג:

שיימוס מפסיד את הקרב שלו בTLC ומציע ללחוץ לביג שואו את היד מתוך כבוד. הוא לא מזיז את היד ובועט בו (או נותן לו 100 כיסאות לגב למרות שביג שואו מתחנן שהוא יפסיק ואין סיבה נורמלית לזה) ורק אחרי שביג שואו מתגרה בו ומעליב אותו הוא תוקף
 
למעלה