שרשור רציני ראשון... שילוב עם ריזון

12356

New member
שרשור רציני ראשון... שילוב עם ריזון

הצלחתי לשלב בין קיובייס לריזון... לא היתה לי כל בעיה בדרך... העלתי פרוייקט כמעט גמור (הכל בMIDI) בריזון וניסיתי לשנות ל3 ערוצים מהריזון את הצלילים לצלילים שיש לי בקיובייס.. ניסיתי לשחק עם הIN והOUT שמצד שמאל של הערוץ מידי בקיובייס בכל מקרה לא רואים שום תווים בקיובייס... ואני לא מצליח לשנות את הצלילים של חלק מהערוצים בריזון לצלילים בVST של קיובייס... נ.ב כשאני עושה פליי באחת התוכנות והתוכנה השניה גם רצה ככה שהשילוב הצליח (לא?) מה עושים?
 

ירדן פ

New member
אתה לא יכול לשמוע בריזון את

הצלילים של קיובייס. רק בקיובייס אתה שומע את ריזון ואתה צריך בקיובייס לכוון דברים לפני שאתה מכוון זה לא סתם ככה
 

12356

New member
לא נראה לי שהבנת אותי...

יש לי בריזון 3 ערוצים של מידי שניגנתי... לא אהבתי את הצליל ובכלל לא מצאתי צליל שמתאים להם בריזון... יש לי צליל בקיובייסשאני יוע שיתאים להם... איך אני עושה שהקיובייס יתן לשלושת הערוצים האלה צליל מאיזה VST?
 

12356

New member
מה הקשר לנגן בריזון?

אין אפשרות לשים על ערוץ אחד מהריזון אפקט של קיובייס? דרך הקיובייס עצמו? לעשות IMPORT של המידי או משהו? אז מה השילוב בינהם יעבוד רק לקחת משהו כמו תופים מדוק' אקס וכל הנגינה בקיובייס?
 

ירדן פ

New member
הרגע אמרתי לך שלא

רגע השאלה היא כזאת או שאני טועה? "עשיתי ערוץ בריזון. עשיתי גם ערוץ בקיובייס שמנגן את מה שהמכשיר בריזון יוצר. אני רוצה לשים אפקט על הערוץ הזה? האם זה אפשרי?" אם כן התשובה היא כן אפשר זה כמו ערוץ מידי רגיל אם השאלה היא אחרת: "האם אפשר ליצור ערוץ בריזון ולשים עליו אפקט מקיובייס?" התשובה היא לא
 

12356

New member
וואלה סיבכתי אותך.... תראה מה...

הורדתי קובץ מידי של שיר מפורסם... העלתי לריזון... שיניתי צלילים על 5 מתוך 8 ערוצים... ב3 ערוצים לא שמתי צליל כי לא מצאתי משהו מתאים... חשבתי על לשים ל3 הערוצים האלה צליל של בוזוקי... בריזון אין לי את הצליל הזה בשום מכונה... בקיובייס יש לי את זהבאיזה VST... עכשיו אני רוצה לשים צליל של בוזוקי על 3 ערוצים מהריזון... הצלחתי לשלב בין קיובייס לריזון הכל מתנגן... יש אפשרות לשים את הצליל של הבוזוקי אכשהו? ד"א... בקיובייס אני לא רוא שם דבר בתצוגה... הקו רץ וזה מנגן במקביל לריזון... ככה זה אמור להיות?
 

ירדן פ

New member
תעשה open ותבחר בקובץ מידי

או שזה ב-import. לא זוכר בקיובייס כמובן ותמחק את כל הערוצים הלא רצויים תשאיר רק את ה-3 הרצויים
 

12356

New member
אז בתכל'ס אין לי מה לשלב בינהם...

טוב תודה רבה... אני ינסה לסדר משהו...
 
למעלה