שרת לינוקס רד האט 4.2- הודעות שגיאה

goldiran

New member
שרת לינוקס רד האט 4.2- הודעות שגיאה

שרת לינוקס רד האט 4.2 - מעלה הודעות שגיאה ולא מוכן לעלות למצב עבודה תקין ההודעות הן: בהתחלה הוא מעלה את Kudzu ואומר שהסידי רום וההארד דיסק הוסרו, לאחר מכן הוא מתחיל בהודעתו שגיאה כמו: INIT: id "1" respaning too fast: disabled for 5 minutes INIT: id "2" respaning too fast: disabled for 5 minutes INIT: id "3" respaning too fast: disabled for 5 minutes INIT: id "4" respaning too fast: disabled for 5 minutes INIT: id "5" respaning too fast: disabled for 5 minutes squid[800]: squid Parent: child process 898 started squid[800]: squid Parent: child process 898 exited with status 1 squid[800]: squid Parent: child process 899 started squid[800]: squid Parent: child process 899 exited with status 1 squid[800]: exiting due to repeated, freqeunt failures זה ממש חשוב, השרת של החברה פשוט לא עובד וכבר ניסיתי הכל. תודה.
 

תמר,

New member
ניסיון לעזור

דבר ראשון - תבדוק אם יש בעיה כל שהיא עם חיבור ההארד-דיסק וה-cdrom. האם התקנת משהו? שינית משהו בהגדרות? פתחת את המארז והזזת כבלים? דבר שני - עשיתי חיפוש קטן, וגיליתי תשובה לשאלה דומה - קישור מצורף. דבר שלישי - תבדוק אם יש לך גישה מלאה לדיסקים ולקבצים שעליהם, ושהכל תקין בעזרת הפקודות fdisk ו- mount. אם אתה לא מצליח בשום אופן להעלות את המחשב, תמצא הפצה קטנה בגודל דיסקט (חפש ב-web directory של google תחת מערכות הפעלה -> לינוקס -> הפצות), נסה להעלות את המחשב בעזרת הדיסקט - ותבדוק את הדיסקים. כדאי לך גם להסתכל בלוגים של התוכניות - של squid וגם של תוכניות אחרות. בהצלחה.
 

goldiran

New member
תודה רבה, אבל אני חושב

שגיליתי את הבעיה, הוא לא מזהה את ההארדיסקים למרות שהוא פועל מהם. אני אנסה את מה שאמרת. תודה.
 

goldiran

New member
או קי - אין פתרון בינתיים

הגיע הזמן שאני אתאר את הבעיה ביתר פירוט. היום הגעתי לשרת וראיתי שכתוב שמכתובת אי.פי מסויימת שלחו ICMP שתקע את השרת. מישהו לא נחמד הרס לי את השרת בעבודה. סבבה. ה-FTP לא הגיב ממחשב חיצוני אבל האתר עלה. עשיתי CTRL+ALT+DEL למחשב, והוא התחיל לעלות עם ארורים, הוא מעלה את kudzu וכותב שהוסרו התקנים שביניהם ההארד דיסקים (2 דיסקי SCSI). למרות זאת הוא כן מעלה את מערכת ההפעלה אבל נתקע כשהוא מקיע לפעולה מסויימת ב- rc3.d ברגע שאני מנסה לגשת לספרייה /proc שנמצאת בהארד דיסק השני הוא אומר לי שהיא לא נמצאת ולכן אני עושה להרד דיסק השני mount mount /dev/sda6 אז הכל סבבה, אבל כשאני מפעיל מחדש את השרת הוא שוב לא מגיב ונותן לי את הארורים שכתבתי בהודעה מההתחלה. אם למישהו, למישהו!!!!!, יש הצעות, אני מוכן לשמוע. תודה.
 

תמר,

New member
כמה רעיונות

מה שאתה אומר על proc גורם לי לחשוב שהרסו לך את הקובץ etc/fstab/ - וזה בגלל ש-proc הוא לא ספרייה פיזית על הדיסק, אלא משהו כמו ram disk - ואם היא לא קיימת זה יכול להיות משתי סיבות: א. ה-mount point שלה נמצא על דיסק הרוס או לא קיים ב. אין לה "כניסה" ב-fstab - ולכן הספריה לא קיימת - והמערכת לא יכולה לרוץ בלעדיה. יכול להיות שהרסו לך את הקובץ etc/fstab/ שבו רשומים כל ה-mount points יכול להיות שהרסו לך את ה-file system בכמה מההארד-דיסקים. אני מציעה לך לעשות כך: להעלות את המחשב בצורה שיעבוד בלינוקס, לגבות את כל הנתונים, ולנסות לבדוק האם יש בעיות בהגדרת הדיסקים בכל מיני קבצים (כמו זה שהזכרתי למעלה, אם יש לך רעיונות איפה עוד יכולות להיות הגדרות - נסה..) אני במקומך, במקום לשבור את הראש כדי לדעת באילו קבצים נגעו ובאילו לא, הייתי מגבה את כל הנתונים החשובים (כמו ספריות בית, ספריית web, ספריית ה-mail וכדומה) ומתקינה מחדש את המחשב, אולי אפילו עם גירסה קצת יותר מתקדמת. בהתקנה החדשה הייתי סוגרת את כל הפורטים כמעט, ומאפשרת גישה מינימלית לשרת.
 
למעלה