ש-ב-י-ת-ה

ש-ב-י-ת-ה ../images/Emo70.gif

"מערכת החינוך בהרצליה תושבת ביום הראשון ללימודים. השביתה תכלול את כל מוסדות החינוך, להוציא תלמידי כיתות אלף, הוועד החליט על ההשבתה במחאה של הקיצוץ בתקציב החינוך. עיריית הרצליה:´מדובר באקט חסר אחריות במיוחד´"-מתוך קול הרצליה. נו, שוב פעם מותחים אותנו או שזה הדבר האמיתי?
 

[אורן]

New member
לא טוב!

אני לא מרוצה. זה יפגע לנו בבגרויות ואז ממילא ישלימו את זה. מה הרווחנו? חופש לא מרוויחים כי יקחו מהחופש הבא- וזה רק יפגע בבגרויות, לכן זה לא טוב לדעתי.
 

*neta*

New member
מתוך המודעה על השביתה:

"ילדינו ילמדו פחות 6-8 שעות כל שבוע (שווה לביטול יום שלם!) יבוטלו הקבצות במקצועות חיוניים וקשים, ותגדל הצפיפות בכיתות עד כמעט 40 ילדים בכיתה! פוטרו כל הספרניות בבתי הספר היסודיים, והילדים לא יוכלו לנצל את הספריות. קוצץ מספר היועצות בבתי הספר, ויפרחו האלימות והסמים. תבוטל העזרה המיוחדת לילדים חלשים ומתקשים, ויפגעו ילדי העולים ומעוטי יכולת, ועוד." אגב, חשוב לציין שהשביתה תמשיך ללא מגבלת זמן! ומי כמונו יודע על צפיפות..שמו אותנו בקרוואן
 

shiri_b

New member
והם לא חושבים

שאנחנו נפסיד הרבה שעות מהשביתה גם?? למרות שאני חושבת שהם צודקים..כל שנה זה ככה.
 

*neta*

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif חצי-חצי

מצד אחד:
יש להם (לעירייה) כסף להגדיל את התקציב של התיאטרון הרפרטוארי
להגדיל את תקציבי המנהלה והביורוקרטיה בעירייה ובמינהל החינוך
לקנות מכוניות מפוארות למנהלים בעירייה וזה בנוסף לקיצוצים בחינוך... ומצד שני:
שביתה או לא, הבגרויות לא ידחו..
לחשוב על הורים עובדים שלא יכולים להשאיר את ילדיהם (קטנים הכוונה) לבד בבית..
 

[אורן]

New member
את שוכחת משהו

הקטע של דחיית בגרויות או לא לא קשור לכסף אז זה לא רלוונטי. והשביתה לא קשורה לעיריית הרצליה אלא למדינה. התאטרון הוא, כמובן, חשוב מאוד. הוא גם חלק מחינוך ותרבות, וטוב שסוף סוף עשו אותו.
 

*neta*

New member
לא הבנת

דיברתי על יתרונות וחסרונות בשביתה, שמצד אחד ניתן להבין את ההורים לעומת צד שני, שבו אין התחשבות בהורים עובדים ובתלמידי התיכונים. והשביתה היא עירונית,לא ארצית. שסכום הקיצוץ הוא 15 מליון שקלים..
 
משמרות המחאה

כדי לנסות ולמנוע את השבתת המערכת, מזמין ועד ההורים העירוני את כל ההורים (השתתפות תלמידים וילדים תתקבל גם בברכה)ויתר התושבים להשתתף במשמרות מחאה מול ביתה של גב´ יעל גרמן,ראש העירייה, ברחק קהילת ציון 44 בהרצליה. משמרות המחאה ייערכו היום, יום שישי ה30 באוגוסט בשעה 17:00 וכן במוצאי שבת (31 באוגוסט) בשעה 20:15.
 

shiri_b

New member
אפשר להפגין גם על כל הבנייה שהיא

עושה בעיר? על התקפת הבמפרים שיש לה?? אני אומרת לכם האישה הולכת ברחוב שלושה מטרים "אוי אני רוצה פה במפר!! קדימה" עוד ארבעה ושוב!!
 

[אורן]

New member
לפי דעתי זה טוב

מה לעשות שאנשים בארץ נוהגים כמו משוגעים. אז עושים במפרים.
 
שביתההה

שמעו אנשים יש סיכויים טובים לשביתה בתיכונים זה יהיה פשוט ענק אם יעשו לנו גשר עד לראש השנה יש מלא עבודות וזה ואין לי כוח.. :)
 

*neta*

New member
השביתה בתיכונים היא גם ארצית

וגם עירונית במקרה של הרצליה..
 
../images/Emo41.gif עדכון שביתה ../images/Emo124.gif

חשוב ! השביתה לא בטוח תתקיים (כן,ההפתעה..). אם אתם לא בטוחים שיש שביתה, תתקשרו לברר. תיכון "היובל" בהרצליה לא שובת. לא עירוני ולא ארצי. עבר קשר..
 

מ ס ט י ק

New member
היובל לא שובת כמו תמיד!!!!

בשלוש שנים שלמדתי שם אף פעם לא הייתה שביתה.. חוץ משביתה אחת של שעה. אתן מהיובל?
 

*neta*

New member
*משפילה מבט*

כןכן אנחנו מהיובל.. יש הרבה לומר עליו. ואורן בקשר לשאלתך, הקשר גם לא הועבר אלי, אני שמעתי מאנשים מכיתות אחרות, טוב נו מדברים פה על תיכון היובל..
 

*neta*

New member
כן אני בטכ"מ...

את סיימת השנה,נכון?זכורים לי כל השעות אקסטרא שבילינו במעבדה..וראינו את הי"בטניקים גם שם, חלקם מאוד *מאוד* מעודדים..
 

מ ס ט י ק

New member
יאפ - אני סיימתי השנה....

אני הייתי זו שישבה בצד... דיברתי איתך אפילו כמה פעמים... איך הלך לך בסוף בבגרויות במג´יק ובאקסל? ואני יודעת שהיינו "מעודדים" אבל תיראי, אני לא חשבתי שאני יגיע למצב הזה אבל היום אני בהחלט מעדיפה להיות במעבדת מחשבים ולא להיות איפה שאני כיום.... ואני אפילו כבר מתגעגעת לבית ספר! אגב - צימסרי ד"ש לירון ממני... אני בטח יבוא לבקר שבוע הבא בבית ספר בשביל לקחת את הציונים של הבגרויות (הם כנראה כבר בבית ספר אבל רק בשישי שבת יש לי חופש מהצבא...)
 
למעלה