ש-ל-ו-ם-!!!
(ארוך..)

ש-ל-ו-ם-!!!../images/Emo24.gif (ארוך..)

שלום שלום שלום לכל המתוקים!!! אז נכון.. אני לא משתתפת פעילה בפורום.. בעיקר בגלל הלימודים באוניברסיטה והעבודה והנסיעות הדו-שבועיות להדסה עין כרם מרעננה הרחוקה..(אגב.. אין כמו להכיר את ירושליים).. רציתי רק לשתף אתכם בדבר ע-נ-ק... הסיפור הוא כזה.. אני וחברי הולכים בסופר להנאתנו (טוב לא בדיוק, אבל צריך לעשות קניות לבית מדי פעם שלא נמות ברעב..) ואני מתלוננת עד כמה שבא לי שוקו (כן כן הדבר הנוזלי והמתוק הזה..), להזכירכם.. אני עדיין בירח הדבש שלי (כבר 9 חודשים) ואני לא אוכלת מאכלים עם סוכר.. אז אני בתלונותיי עד כמה בא לי שוקו וכמה זה לא הוגן שאין שוקו ללא סוכר.. והנה אנו ניגשים למדף מוצרי השוקו והחלב ומה עיניי רואות???? ש-ו-ק-ו טוויגי 0% שומן וללא סוכר!!! אז אני לא יודעת אם אני האחרונה שגילתה זאת, אבל השוקו בהחלט נסבל ויש עליו אפילו את תו האגודה.. :)) כך שבתור מישהי שסבלה ממחסור בשוקו.. הנה תפילותיי נענו.. וזו ההזדמנות לומר "תודה" לחברת "תנובה"!!! לידיעתכם.. אז שישהיה לכם יום מדהים ו.. מחר אני שוב בירושליים הרחוקה לזריקה נוספת.. (מי יודע אולי בזכותי יימצאו חיסון לסכרת..) :)) מצטערת על האורך.. אוהבת שוקולד (ושוקו)
 

LARAS

New member
נהדר...../images/Emo35.gif ../images/Emo5.gif ממש לא נראה לי...../images/Emo70.gif

הדבר הזה, השוקו טוויגי הזה פשוט בלתי נסבל, כאילו,
סך הכל אין לי כל כך בעיות עם מאכלים ללא סוכר,
לא שאני בכלל צורכת ממתקים דגולה, כי אני בכלל לא אוהבת אותם
אבל... שוקו טוויגי??? ממש ממש ממש לא! זה פשוט נורא, לאור העובדה שזה 0% שומן... זה ממש לא בסדר,
בהתחלה עוד סבלתי איכשהו את השוקו הזוועתי (אבקה) של מרמולייט, אבל מאז שעברתי למשאבה אני שותה שוקו רגיל משקית, וזהו
ביי ביי,
לארה
 
אוי.. ../images/Emo10.gif

נו.. אל תהיו רעים.. :)) האמת היא שאני לא יכולה לסבול טעם של סוכרזית (בגלל זה אני לא שותה משקאות חמים ב-כ-ל-ל), אבל כל כך התחשק לי שוקו... ואני לא עם אינסולין, כך שאסור לי סוכר בכלל.. אני מניחה שזה יימאס עליי מתישהו.. אוהבת (עדיין) שוקו..
 

LARAS

New member
חחח... ../images/Emo54.gif

אז היית אומרת שאת לא על אינסולין...
אגב, איך אפשר להיות בירח דבש 9 חודשים? זה תלוי בגיל<?? כי אני קיבלתי תסוכרת בגל 9.5 והיה לי ירח דבש שבועיים בערך.........
חוץ מזה גם שמעתי שאת הזריקה הזאת שעליה דיברת קודם, מקבלים רק ילדים או בני נוער... לא?!
ביי ביי,
לארה
 

LARAS

New member
חן, דברי בשם עצמך הבנת../images/Emo35.gif ../images/Emo54.gif

 
ל-laras ולכולכם בוקר טוב..

אני בת 21 וגילינו את הסכרת באוקטובר שעבר בדיוק עם שחרורי מהצבא (מה שתרם לא מעט להתפרצות המחלה ככל הנראה.. הצבא, כמובן..) וכשהגענו למרפאת סכרת כמובן שנקבע לי מיד תפריט נטול סוכר בכלל.. הגעתי עם ערכים של 300 (דרך אגב שכחתי לציין שאמא שלי אחות, כך שבתלונה הראשונה שלי על צמא מציק.. היא הביאה לי סטיק שתן מהבית חולים וכך בעצם גילינו את המחלה מוקדם יחסית.. ) והרופאה במרפאה לחצה מאוד להתחיל להזריק אינסולין.. ואנחנו בלחץ ובהלם של הגילוי (אמא שלי בעיקר) התנגדנו נחרצות. ושבוע אחרי שהתחלתי את הדיאטה, הסוכר שלי היה בערכים נורמליים.. (אגב, הרופאה המשיכה ללחוץ וכך מצאתי את עצמי אצל רופא מדהים מבי"ח מאיר, שטרח להקשיב גם לי וכך בעצם קיבל בהבנה את ההתעקשות שלי לא להזריק אינסולין.) בכל מקרה.. אני עדיין בירח דבש, למרות שכרגע אני נוטלת 3 פעמים ביום כדור גלוקופאז´ (למי שמכיר). הרופא שלי טוען, שכנראה ללבלב שלי נשארו עוד "מחסני" אינסולין והמצב שלו עדיין שפיר. לגבי החיסון: חליתי במחלה באוקטובר, ובנובמבר יצאה הכתבה על המחקר של פרופ´ רז (אדם מדהים בפני עצמו) וכמובן שהתקשרנו ישר. התנאי למחקר היה (כרגע הוא נסגר לנחקרים נוספים) שהמחלה צריכה להיות פחות מחצי שנה מאז ההתפרצות והגיל צריך להיות מעל 16 ואני לא זוכרת מה הגבול העליון.. סביר להניח שאנשים לא יהיו מעל גיל 23 כי נדיר לגלות את המחלה אחר כך. (אגב, יש מישהו במחקר שגילו אצלו את המחלה בגיל 25! ) היה לי מזל והתקבלתי למחקר.. ובאפריל התחלתי עם הזריקות.. זה לא קל במיוחד לאור העובדה שיש להגיע כל שבועיים לבדיקות דם ו/או חיסונים בהדסה.. ואני בתור תושבת רעננה וסטודנטית מוצאת את הביקורים מתישים מאוד.. בכל מקרה.. מצטערת על האורך.. ומי שירצה אשמח להסביר על הניסוי יותר. אוהבת אתכם ו.. שוקולד.. :))
 

10shosh

New member
את יכולה לדרוש נכות מצה"ל

לפני כמה זמן היתה כתבה בעיתון אי"ל על בחור שטען כי הטרטור שסבל בצבא גרם להופעת המחלה והוא קיבל אחוזי נכות מצה"ל אולי שווה לך לנסות !!
 

LARAS

New member
יש דרך בה אפשר להוכיח את זה? ../images/Emo54.gif

יענו את הקשר בין הצבא להתפרצות של הסוכרת? יש דרך להוכיח את הקשר הזה? אם יש בכלל... עוד לא שמעתי על דבר כזה,
שמעתי שיכול להיות שיש קשר בין ההתפרצות של הסוכרת לסטרס רגשי מסויים :)
 

10shosh

New member
כנראה על סמך הקשר לסטרס

הוא טען שהקפיצו אותם באמצע הלילה והוא נבהל נורא ולכן פרצה הסכרת נשמע משעשע אבל עובדה הוא הצליח !
 

nimush

New member
צבא וסוכרת

1. האגודה הישראלית לסוכרת הקימה בזמנו צוות לבדיקת הקשר בין סוכרת לשירות צבאי. לוועדה, למיטב ידיעתי, לא היו ממצאים חותכים. 2. לעומת זאת, ע"פ תקדימים רבים, אנשים שאובחנו בסכרת בסמוך לשחרורם מצה"ל הוכרו כנכי צה"ל. שווה לך לנסות. 3. פורפורית - לגבי לחץ - כן, לחץ עשוי להיות גורם מסייע לתגובה אוטואימונית המביאה לסוכרת, אם כי למיטב ידיעתי לא כגורם יחיד.
 
מה ס´תומרת?

לדבר בשם עצמי??? אני אמרתי לה שתעשה מה שבא לה, מה קשור ללדבר בשם עצמך?
 

עמית 29

New member
תביעת משרד הבטחון

שלום לכולם, גם אני קראתי על החייל שתבע את משרד הבטחון ואף זכה...! יחד עם זאת, בדקתי עבורי עם מומחים בנושא שכן, עד פרוץ המחלה הייתי מועסק ע"י משרד הבטחון(בדקתי עם עורכי דין, ואף עם חברה מתמחה בתביעות שכאלה). יש להוכיח קשר בין פרוץ המחלה לבין השירות. החייל הצליח להוכיח קשר בין ארוע ספציפי חד פעמי לבין פרוץ המחלה! כל אחד מאיתנו נמצא בסטרס (במיוחד בישראל)ועל כן, זוהי משימה קשה לקשור אירוע למחלה. שיחה עם רופאים מומחים לסכרת מלמדת שסכרת מסוג 1 מתחילה "להרוס" את תאי הביטא בלבלב זמן רב לפני פרוץ המחלה...(עד מספר שנים לפני הפריצה) כך שסיכויי ההצלחה של תביעה במקרה שירות צבאי נמוכים!! בכל מקרה ניתן לבדוק כל מקרה לגופו - עם הצלחות לא מתווכים!!!
 
למעלה