ש ל ו מ י

irisish

New member
ש ל ו מ י ../images/Emo53.gif

ה-xp החליט להוריד אותי ביגון שאולה. אחת לזמן מה כאשר אני לוחצת על קישור או נכנסת לאתר הוא פשוט נתקע ואינו מגיב. כשאני עושה alt+ctrl+del הוא כותב שהאקספלורר לא מגיב. אחרי שהסיפור חוזר על עצמו מספר רב של פעמים ביום, אני מתייאשת ועושה הפעלה מחדש. ואז שמתי לב שהוא פותח חלונית ובה הוא כותב שהוא מסיים תוכנית (שלא נגעתי בה מעולם) url-tracker ושהיא אינה מגיבה. האם יש קשר בין הדברים כי אני הולכת ומאבדת את שפיותי ואיך יוצאים מזה ? פליז ! איריס
 

udiyulis

New member
איריס'קה שלי

אני אמנם לא שלומי, ואין לי שמץ מושג איך לעזור לך בנושא מחשבך, אבל ש"הרובוט" הזה יגרום לך "לאבד את השפיות"? לא, לא, לא!!! לא בא בחשבון!!! שולחת לך חיבוק חם, אוהב ומחזק, עד ששלומי המושיע יגיע... הי אחותי, החזיקי מעמדי, אני צריכה אותך ואוהבת מאד
 

irisish

New member
אודי - תודה

הרובוט הזה - אוילי ככל שיהיה, מנהל במידה רבה את התסכולים שלי. אגב, אם כולנו נהיה מאושפזים, את תזרקי לנו סיגריות מעבר לגדר. א ו ה ב ת א ו ה ב ת א ו ה ב ת איריס
 

שלומי

New member
איריס בוקר טוב

הכנסי לאתר אבטחת המחשב וקראי על קבצי ריגול. אח"כ הכנסי בקישור לבית התוכנה להורדת תוכנת אד-אוואר (לאווה סופט). התקיני והריצי. חיזרי לדווח. בהצלחה.
 
אני מתנצלת כי הנני ממפרצת לשרשור

אך יש לי בעיה דומה כבר כמה ימים, ולי המחשב יגרום לאשפוז בבית משוגעים!!!! כשאני נכנסת לאתר חדש/אתר שזמן רב לא נכנסתי אליו, המחשב נתקע ואני צריכה לעשות reset. אתמול הדבר קרה 3 פעמים!!! אני מפעילה את ה- אד אוור כל יום ומחקתי את הקוקיס. מה עוד? דעתי נטרפת!!!!!
 

שלומי

New member
את צריכה כנראה לעשות טיפול 10,000

למחשב. תחזוקה מלאה. מחיקת קבצים, עדכון מערכת ודפדפן, תיקון קבצים. הקיצר, נקיון פסח...
 

שלומי

New member
כדאי גם לשקות אופציה זו

מאחר והעבודה על התיקונים יכולה להיות כה נרחבת עד שחבל לא לנצל את המצב לפירמוט טוב ולריענון המחשב אולי במערכת הפעלה משודרגת.
 

שלומי

New member
גלית - האמיני לי שאת יכולה לבד גם!

זו אינה חוכמה גדולה בכלל. צריך רק זמן וסבלנות. לאחר הפעם הראשונה את כבר תפרמטי כל חודשיים!!!(בשביל הכיף
).
 
אבל אין לי מושג איך, מה, כמה, איפה

איך מתחילים... מפחדת כי ממש, אבל ממש אין לי מושג בפרמוט!!! נראה, אולי אחי כשיחזור מחו"ל יעשה זאת...
 

שלומי

New member
אני אתחיל בהקדמה

1. להכין את כל הדיסקים והדיסקטים שקיבלת כשקנית את המחשב - כל הדרייברים. 2.מערכת הפעלה כלשהי. כל ההתקנות אחר כך הן זניחות לחלוטין. אם יש לך כונן מחולק למחיצות, אחרי ההתקנה של כל מה שלעיל - להתקין גוסט של נורטון ולגבות למחיצה אחרת את כל ההתקנה. דיברתי על זה במפגש. אחר כך תתקיני את כל התוכנות שתרצי.
 

udiyulis

New member
המרגיעה הלאומית התעוררה - בקר טוב

חבר'ה מה קרה לכם? ככה אתם נותנים ל"רובוטים" האלה להטריף את דעתכם? קצת פרופרציות... ואני תמיד כאן - גם אם לא עם 10% של הידע של שלומי, אבל עם ים של אהבה לחבק ולהרגיע. גליתוש, חיבוק חם ואוהב ממני והחזיקי מעמד. מה אני אעשה כאן לבד אם כולם יתאשפזו?
 
../images/Emo6.gif../images/Emo24.gif, אל תדאגי, אני אדם חזק

ואולי הקופסא הפלסטית הזו גורמת ל"פיוזים" שלי להתחמם, על סף שריפה, אבל לא אתאשפז כ"כ מהר!!!
 
למעלה