תאום הדחות - שפרה לאון ורנין

דנה1982

New member
המסקנה? אני צריכה קפה...

צודק, אכן לא הבנתי אותך קודם... בת 26 אבל סנילית חבל על הזמן... אני הולכת להתחיל את הבוקר עם קפה וסיגריה, אחזור לאחר ההתרעננות... חחח... בסופו של דבר הגענו להסכמה, לדעתי...
 

zadkani

New member
נשיפה........????????????????????????????????

נשיפה=להוציא אוויר שאיפה=להכניס אויר כשמעשנים אז שואפים ולא נושים וד"א את תאריך הכרזת המדינה כבר הפנמת...?! תמשכו להצביע בובליל. ככה תיראה המדינה שלנו!! באמת יותר קל להעריץ אדם שלילי, עם מבטא כבד, תחמן וקר מאשר אדם טוב, חכם ומוכשר.
 

טלטוש

New member
זה ממש הצחיק אותי, איך שהוא הכניס להם

את הסיפור עם הנייר טואלט. הוא (עידו רוזנבלום - תודה לך דנה) רמז להם שהוא יודע כל מה שקורה בבית. אפילו אני לא ידעתי שהם במצוקת נייר... ואת צודקת, הלחץ שלהם בתוך המונית כנראה השפיע באמת על שיקול הדעת...
 

קפרי

New member
אבל את מסכימה איתי שיש שאלות שחייבים לדעת

לשלוף גם מתוך שינה?
 

קפרי

New member
לא, זו לא מערכת החינוך, זה חינוך מהבית. למה

כל האחיינים שלי יודעים? תשובה: כל סוכות אנחנו יושבים ומדברים על זה ומי שבבית ספר דתי - שבעתיים. מערכת החינוך לא אמורה לספק את כל התשובות לכל השאלות ואם יש לך חינוך לא נכון מהבית ובחברה-לא תדע. הם לא קוראים ספרים, לא מתענייים, לא מנהלים טקסים דתיים כמו שצריך, הם לא מדברים על זה בבית (שמות של מותגים יודעים יופי, בושה!!!) . ובכן, עינב ניחשה, היא הייתה אמורה לדעת כאחת שמתיימרת לקרא לעצמה דתיה, כאחת שקוראת תהילים ומקדשת ומבדילה, כל אחיין צעיר שהגיע לגיל מצוות יודע למי אין טעם ואין ריח, בשלוף. תאריך הכרזת המדינה? נראה לך? שאלו מהעיר שלי ילדים שמסתובבים כל היום ברחובות מי זה הרצל ואף אחד מהם לא ענה נכון, מערכת החינוך לא אשמה! בבית אמורים לדבר על זה, מערכת החינוך מספקת שעורי הסטוריה ואזרחות בהתאם, מספקת טקסי חגים ואם כל הורי היה עושה את מה שאני עשיתי לילדיי בגיל צעיר (לספר, לספר ולספר ולעניין אותם שוב ושוב גם כסיפורי שינה ואוכל ובילוי) היו יודעים. הוא עידו היה צריך לשאול כהתרסה-על מותג של ג'ינס למשל, עינב ולאון היו יודעים בטוח (במיוחד מחיר). ההורים אשמים - לא מערכת החינוך.
 
מסכים איתך לרוב

אבל למה שוב ושוב לצאת על עניין הדת של עינב? דבר שברור לכל ? "היא הייתה אמורה לדעת כאחת שמתיימרת לקרא לעצמה דתיה, כאחת שקוראת תהילים ומקדשת ומבדילה, כל אחיין צעיר שהגיע לגיל מצוות יודע למי אין טעם ואין ריח, בשלוף. " היא לא מגדירה את עצמה כדתייה, וגם שלכל דבר יש "רמה" יש הבדל בין לגנוב מסטיק לבין אתי אלון שגנבה כמה שקלים מאיזשהו בנק, הרסה משפחות ונכנסה לכלא אני הייתי מגדיר את עינב כמסורתי לייט כן, מסורתי "לייט!" אבל אתן לך הופ טשטוש חזרה אם עינב היתה אמורה לדעת את הנ"ל בשלוף אז גם שפרה היתה אמורה לדעת בשלוף לא לבשל את האוכל בשבת, לא? הרי היא טענה שהיא לא "חשבה" על זה שאשר לא יוכל לאכול את אוכל אימו
 

קפרי

New member
שפרה אימצה אורח חיים אחר, אני בטוחה שהיא

פשוט לא חשבה, היא כן ידעה בטוח אבל לדעתי אולי הייתה להוטה לאכול או אולי הבליגה, או שמשום שהיא מורדת בדת (לא דנה אותה), קיוותה לעבור בשלום וזה כבר סיפור אחר כי לא מאמינה שהיא לא ידעה, כל בור יודע שלא מבשלים בשבת, אגב, למה היא ישר שלפה את תאריך הכרזת המדינה כשנתבקשה ועינב לא ידעה?
 
המממ שניה אחפש בגוגל...

הנה התשובה... ואני יודע שתתפוצצ\י משמחה שפרה יותר משכילה!! כן..!!! תומך בובליל 100% הודה שפרה יותר משכילה מעינב!
 

קפרי

New member
אני רק עונה, לא מתפוצצת מכלום הדבר היחיד

שיכול לפוצץ אותי משמחה שהילדים שלי יצליחו בדרך שניסיתי להתוות עבורם (מקווה).
 

טלטוש

New member
את צודקת

אולי אני נותנת קרדיט גדול מדי למערכת החינוך, אבל כל הידע שלי הוא משם ומספרים. בגילי המופלג אני יכולה להגיד שהדור שלי יודע הרבה יותר מהדור הנוכחי. וכמו שאת מבינה גם אני חושבת שחשוב לדעת מי זה אחד העם מאשר לדעת אילו חנויות יש ברחוב אחד העם. ושבן גוריון זה לא רק נמל תעופה. לכן יוסי אכזב אותי במשימה הזאת, לכן לאון אכזב אותי, לכן אינה אכזבה אותי, לא ראיתי את שאר המתמודדים ואני בטוחה שגם הם אולי היו מאכזבים אותי. אם תחזרי לשרשורים של אתמול תראי שכתבתי שלדעתי שפרה תקח בגדול את המשימה הזאת, כי באמת לה יש את הידע הכללי הנרחב ביותר. כך צריך להראות כל נער ונערה בארץ (מבחינת ידע) וחבל באמת שכל הידע הכללי שלהם מסתכם במותגים. (אני הולכת להלביש את הילדים שלי, ולהרביץ בהם קצת תורה.. אם במקרה יתקלו בעידו רוזנבלום, שיהיו להם את כל התשובות)
 
חבל שאת לא מפנימה את מה שחשוב

ידע בא והולך . בא עם הגיל, הולך עם הגיל. רק חוכמה היא נשארת ורק היא חשובה. ידע יש באינספור תחומים ובקיצור אין סוף לידע רק בעזרת חוכמה! ניתן לדעת איזה ידע צריך לצבור! לטלטוש, שיהיה לך בהצלחה נדבר עוד כמה שנים יפות
 

Yoav120

New member
קפרי, לדעתי זה גם הבית וגם מערכת החינוך יחד

ונכון - יש תשובות שצריך לדעת גם מתוך שינה. זה בסיס קיומנו. אבל אני לא מתפלא - כשיצא הדירוג העולמי (לפני 4 חודשים בערך) וישראל היתה במקום נמוך ביותר, חדשות ערוץ 2 עשו משאל בקרב תיכוניסטים ובקרב סטודנטים להוראה - שידרו את זה בחדשות יום שישי. תוצאות המשאל - היו מזעזעות - גם בקרב הסטודנטים הוראה, שעוד שנתיים שלוש - יהיו מורים... ושאלו שם שאלות פשוטות לחלוטין, שבתי בת ה 12 עונה עליהם בעיניים עצומות. את לא רואה שהדור הולך ופוחת?
 

קפרי

New member
הרשי לי בבקשה להוסיף עוד משהו: למה שפרה כן

ידעה ושלפה בקלות ואצילות כששאלו אותה ? אגב, הגברת גדלה ללא הורים וזה עוד יותר מוערך בעיניי.
 

טלטוש

New member
יוסי קח סיגריה...

האם זה מותר על פי חוקי האח הגדול לקבל סיגריה מגורמים מבחוץ? גם אם מדובר במשימה?
 
נו מה.. לחפש בקטנות?

חוקי האח הגדול נשברו על ימין ועל שמאל זה לא משטר אפל כולו תוכנית בידור
 

דנה1982

New member
כעקרון לא, אבל...

אחרי שרנין קיבלה אבן עם מכתב אהבה מתייסיר (עלאק), אין לאף זכות להתלונן שעידו רוזנבלום נתן סיגריה ליוסי. בטח עידו אמר להם מראש שהוא יעשה את זה, כי הוא בלי ספק מת על בובליל. אם הוא היה מספר על מה שקורה בחוץ או איך הם נתפסים או מי נראה לו חזק? זה כבר לא חוקי, אבל הוא עשה את התפקיד במסגרת המותר.
 

dmiz

New member
גם רנין קיבלה מעידו סיגריה

כאשר היא יצאה מהמונית וביקשה מליאון שירים אותה ראיתי שיש לה ביד סיגריה. מי שלא מאמין שיסתכל שוב בפרק של אתמול כאשר יעלו אותו לאתר. כלומר, הוא נתן לכל המעשנים סיגריה ולא רק ליוסי.
 

טלטוש

New member
רנין

פעם אחת במשחק הזה, רנין הצליחה להפתיע אותי, היא אמרה שהיא תעשה משהו והיא באמת עשתה אותו. היא אמרה שהיא תעמיד את עצמה להדחה, ואכן בחדר של האח הגדול, היא בחרה בעצמה. אז זהו - שלא... תוך שניה היא התעשתה וחזרה לעצמה והחליטה שכן חשוב לה להיות במשחק ובחרה במי שהקבוצה שלה בחרה לבחור. אני דווקא אוהבת את רנין במשחק הזה. היא אמנם בחרה להיות עם שפרה שלדעתי מוציאה את הרע מן האנשים שבקבוצה שלה... אבל יש איזו חמידות מסוימת בה. במונית הכסף.. היא יצאה גדולה ביישנית, ויפה. מגיע לה ח"ח רק על ההופעה שהיא נתנה שם.
 
למעלה