תאום הדחות - שפרה לאון ורנין

טלטוש

New member
תאום הדחות - שפרה לאון ורנין

השבוע בהדחות היתה לי תחושה כבדה של תאום. גם הטענות שלהם היו מאוד דומות "שחר אגרסיבי" - אני לא יודעת אם כן או לא. לאחרונה אני גם לא צופה יותר מדי בתכנית כך שאני לא ראיתי אגרסיביות של שחר כן או לא. אבל לי אישית נראה שרק השרירים שלו, הגודל שלו, הם אלו שמפחידים אותם. האמת גם אני אישית מרגישה לא נוח ומאויימת כשאר אני עומדת לייד שרירנים. אבל זה לא העניין. ברור שכולם תאמו בניהם את ההדחה הזו. הם יודעים שאת יוסי כנראה הם לא יוכלו להדיח בקלות אז הם החליטו אסטרטגית שהם מדיחים את אלו בבית שתומכים ביוסי, את אלו שגרמו "לתחייה מחדש שלו". זו אסטרטגיה טובה. הם רק לא הבינו שאולי יש סיכוי שגם חלקם יעמדו מולו בגריל.בדרך כלל כשיש הדחות אני יודעת מי הפייבורייט שלי ומי פחות. בהדחה הזאת, היא קצת יותר מדי מוזרה בשבילי, ולו הייתי שולחת אס אם אסים אין לי מושג במי הייתי תומכת. בעיה.
 

דנה1982

New member
תיאום כנראה גם מצד הבובלילים ושחר

או שרק אני שמתי לב ששלושתם פתאום רוצים להעיף את שפרה ורנין? עינב כבר שלושה שבועות לא הצביעה נגד שפרה ומעולם לא הצביעה נגד רנין. ומישהו פספס את "שקע ותקע", השיחה שהייתה לשחר ויוסי בג'קוזי כשאינה נסתה להבין מה זה אומר והניחה שזו עבירה על חוקי המשחק? ההפקה התייאשה. כולם מתאמים הדחות, מכל הצדדים.
 

קפרי

New member
ההפקה אשמה שהבטיחה לכל מסרב או מאיים הבטחות

ולא נתנה דעתה להשלכות מלבד לכסף. מקווה שתנהג בתבונה בסוף המשחק.
 

טלטוש

New member
מונית הכסף

אני ישבתי בבית והייתי המומה. זה היה מאוד מצחיק, כל מי שנכנס למונית, ישב שם לחוץ מהאדם הזר, הם לא הרגישו בטוחים בפנים, הם היו צריכים את הבטחון של הקבוצה בבית = גיבוש. זה היה שעור מדהים בפסיכולוגיה של קבוצות. המנחה, שאין לי מושג איך קוראים לו, ישב שם, ניסה לדובב אותם, והם שתקו, היו נבוכים. לנו, שרגילים לראות אותם מדברים חופשי זה היה מוזר. לא הראו הרבה מהמשימה, אבל הראו את יוסי, לאון רנין ואינה אני הייתי מאוכזבת עד עפר. לשאלות בסיסיות הם לא ידעו את התשובות? אין לה טעם ואין לה ריח? - מרנין אני לא מצפה שתדע את התשובה למרות שהמגיש כן ציפה כי אשר עשה להם שעור על זה בבית, אבל אינה? אפילו עינב? - היא אמרה את התשובה הנכונה בהתחלה אבל אחר כך כבר לא היתה בטוחה בעצמה. זו שאלה כל כך בסיסית. ויוסי ולאון? תאריך הכרזת המדינה? את זה אתם לא יודעים? עד לאן הגענו - מערכת החינוך הישראלית בעליבותה.
 

דנה1982

New member
התרגשו מהמפגש עם סלב

אני באמת חושבת שזה שהביאו להם "סט" של תוכנית מוכרת ואת המנחה (עידו רוזנבלום, אגב) קצת השפיע עליהם. הם גם היו בלחץ ופחדו לצאת טיפשים בטלוויזיה. רנין הייתה מאוד עצבנית, זה בטוח. אולי היא עדיין ניסתה לחשב כמה זה 6 כפול 8... היו שאלות מאוד קלות, זה כן. מילא לא לזכור מי היה יהודה לוי ב"יוסי וג'אגר", אבל תאריך הקמת המדינה? להתלבט אם בחמישייה הקאמרית היו באמת 5 שחקנים? הקמת המדינה - שאלה שאני פשוט נבוכה שהם לא ידעו. שלאון לא יגיד שהוא ידע, כי התשובה הראשונה שלו הייתה כ"ט בנובמבר. מביך. מצד שני, בכזו סיטואציה - הגיוני ששאלות שעל פניו מאוד קלות, צריך לזכור שאנחנו בבית מול הטלוויזיה עם קערת פופקורן וכוס קפה. הם בלחץ כי החברים שלהם צריכים את הכסף, כי יוסי צריך סיגריות ושחר צריך ביצים ופשוט כי אם הם טועים, הם מפסידים חתיכת סכום כסף כשבפועל נשאר להם רק גליל אחד של נייר טואלט.
 
את המומה?

אני המום ממך שאת חיה בסרט ולא נושמת את הרחוב(מדינה והיקום כנראה) כאילו.. HELLO? יש באמת רעבים באפריקה זה לא רק בסרטים זה שהם לא ידעו את התאריך העברי של הקמת המדינה ? הצחקת אותי
 

טלטוש

New member
תאריך הכרזת המדינה זו השאלה הכי פשוטה שיש

מי שלא יודע את התאריך כנראה לא חי בישראל, איך אפשר לא לדעת תשובה לשאלה הזאת?
 
יש אנשים פחות משכילים ממך

GOOD MORNING שאת מתעוררת ועדיין לא הבנת והפנמת את זה כמו שאת המומה איך לא ידעו את התשובה אני המום ממך איך את שואלת שלא ידעו לי זה מובן מאליו, מעבר לזה, תעשי מבחן בסיסי לרוב האנשים מבחן שע"פ דעתך שאלות "שכולם חייבים לדעת" ותראי כמה יכשלו
 

טלטוש

New member
זו השכלה כללית לא השכלה פורלמלית

כל שנה מאז שאנחנו בני 3 טוחנים לנו את יום העצמאות במח. איך אפשר לא לדעת את התשובה? יום הכרזת המדינה ע"י בן גוריון יום הקמת המדינה. אני בטוחה שלכולם בבית האח הגדול יש לפחות 12 שנות לימוד. וגם החברים בפורום הנכבד הזה, יסיימו כולם את חוק לימודיהם מתי שהוא כולל לימודי אזרחות ולימודי היסטוריה. כן, תאריכים כאלו הם בסיסיים. מי היה ראש הממשלה הראשון זה בסיסי.
 

קפרי

New member
חחח. עינב לא ידעה מה תכונות הערבה ושפרה ידעה

את תאריך הכרזת המדינה, שתיהן היו באותה סיטואציה. יש דברים שצריך לדעת מתוך שינה אם אתה חיי וקיים ומשנן.
 

Yoav120

New member
למה מביש? זה היה ברור, הרי היא לא באמת דתיה.

היא מה שנקרא - "דתי, לפי דעתי". היא יושבת עם ספר תהילים - וגופיה, כשכל הסיליקונים שלה בחוץ לגמרי. היה לי ברור שהיא לא תדע.
 

דנה1982

New member
זה שהם לא ידעו את תאריך הקמת המדינה זה בזיון

נדמה לי שגם אמרתי קודם - מביך. כל מה שאני אומרת זה שהם יצאו סתומים במשימה, אבל צריך להבין את הסיטואציה. שאלה כמו "מי כתב את הסימפוניה החמישית של בטהובן" קלה לך, שיושב בבית ולא מושפע מהתשובות ומההשלכות שלהן, אבל כשאתה בלחץ של זמן, כסף והאחריות על החברים שלך? אתה טיפה יותר בלחץ. השאלה היחידה שם שבאמת מביך שהם לא ידעו, זו השאלה על הקמת המדינה. זה שעינב לא זכרה ערבה או לולב? עבור בחורה שומרת מצוות זה אכן קצת מוזר, אבל שוב - החברים שלה קראו לה להציל אותם כי הם לא ידעו את השאלה והעבירו את הלחץ אליה. אני לא מגנה על אף אחד, אני פשוט באמת חושבת שהלחץ הוא פקטור מאוד קריטי כאן.
 
ברור לגבי הלחץ אבל שוב

יש מבחן המציאות גם זאת אומרת א. חוסר ידיעה (ז"א באמת לעולם לא ידעו) ב. שכחה (שכחו את התשובה.. גם קורה!) מהו גילך אם מותר לי לשאול? יש לך בטחון של מישי צעירה, מישי שהשנים עוד לא שיחקו איתה אני לא מבין למה זה צריך להביך ,אי הידיעה ?
 

דנה1982

New member
לא שואלים בחורה לגילה, אתה לא יודע?

אבל אספר בכל זאת - 26. אי הידיעה מתי הוקמה המדינה? בטח שזה צריך להביך. כמו שרנין הובכה כשלא הצליחה לחשב כמה זה 8X6. יש דברים שהם אכן בסיסיים וגם בלחץ אתה אמור לדעת אותם.
 
בכוונה שאלתי את גילך

שנת הולדתך מצויינת בשמך "דנה1982" לא כל מה שנראה לעין ויושב במוח יוצא מהפה ובקשר ל 8X6, בואי אני יעיר אותך באמצע הלילה עם דלי מים ואתן לך סטופר של 10 שניות לענות לי על התשובה הזו. מספיק שכואב לך הראש ולא תוכלי לענות על שאלות בסיסיות שביום יום את יודעת 100% שוב, בני אדם לא מכונה!
 

דנה1982

New member
התהפכנו בדעות שלנו?

הדיון התחיל כשאני אמרתי שצריך להתחשב בלחץ שתחתיו הם היו שרויים, ואתה הגבת בזה שיש דברים שלא קשורים ללחץ, הצדקתי שלדוגמה את הקמת המדינה הם צריכים היו לדעת, ועכשיו אתה מחזק את הדעה המקורית שלי... הצלחת לבלבל אותי, אבל זה בגלל שעוד לא שתיתי קפה, כנראה :) אגב, את 8X6 אין אף אחד שלא יידע עכשיו... אבל אני אבקש מהחבר שלי להעיר אותי הלילה ולתת לי כמה שניות לחשב תרגיל כפל... אני אעדכן מחר על תוצאות המחקר...
 
לא שיניתי דעה או שלא הבנת אותי נכון

או שלא הסברתי את עצמי נכון התכוונתי ל"חוץ מהלחץ" או "מעבר ללחץ"
 
למעלה