תארים מתקדמים אחרי לימודים באו"פ

aviviel

New member
גם אני קיבלתי המלצות ללא קושי

- מהמנחה של הסמנריון - מראש החוג (על בסיס המלצתו של רכז אחד הקורסים שלמדתי). - מפסיכאטר שעבדתי איתו במשך שנתיים ב"אנוש". ויכולתי לקבל עוד (באותו האופן), אם הייתי צריכה.
 

daniela21

New member
הי אביבית,

תוכלי בבקשה להשיב לשאלתי (שהפנתי אליך בשרשור קודם)? תודה !
 

aviviel

New member
../images/Emo9.gif סליחה, לא שמתי לב...

ועניתי לך בשרשור המתאים
 

eyola

New member
שלום עור בי יש לי שאלה מופנית אלייך

אז ככה.. קודם כל מה המשמעות של "ולא תתקבל לתואר שני באוניברסיטה על בסיס של בגרות רגשית" שרשמת בדברייך שהופנו אל "עקר בית" לא שמעת על דבר כזה מעולם.. דבר שני רציתי לשאול תואר ראשון למשל באוניברסיטה הפתוחה (בציון סיום מתאים) יכול "להכניס" לתואר שני באוניברסיטה אחרת (ז"א האם בעקבות התואר הראשון דרישות הקבלה ההתחלתיים מתבטלים) כי לגבי הנושא שמעתי דיעות לכאן ולכאן. תודה
 

עורבי

New member
תשובה

בקבלה לתואר שני, ובמיוחד למגמות הקליניות, נבדקים מספר פרמטרים, כאשר הציונים הם הבסיסיים שבהם. אחד הגורמים החשובים הוא בגרות רגשית, בדיוק כמו שברפואה ישנו הקריטריון של יכולת אמפתית. אני מכיר אדם שאמרו לו, באחת האוניברסיטאות, לחזור אליהם עוד שנה כאשר יבשיל יותר. חשוב לציין שציוניו (תואר+מתאם) היו גבוהים מאוד מאוד מאוד. אני לא יודע מה זה "דרישות הקבלה ההתחלתיות" לתואר שני. קבלה לתואר השני הקבעת בבסיסה על סמך ציוני התואר הראשון. לאחר התואר הראשון, ממוצע הבגרויות לא מעניין אף אחד וכך גם הציון הפסיכומטרי. כמובן שיש משקל מסוים למוסד האקדמי בו למדת. האוניברסיטה הפתוחה היא מוסד מכובד ומקובל, ולא צריכה להיות לך כל בעיה להתקבל עם הרקע הזה. מעבר לזה, מועמד שמגיע מהפתוחה יקבל עדיפות על פני מועמד המגיע ממכללה. ברוב המקרים.
 
למעלה