תגידו, אני אמא רעה...?

פיצהלה

New member
תגידו, אני אמא רעה...?

חופשת הלידה שלי מסתיימת רשמית בתחילת אפריל. היום אני הולכת לדבר עם המנ"כל על הארכה של חודש. ההארכה היא בשביל שיר שנראית לנו קטנה מדי להסתדר בלי אמא, וגם בגלל שעוד לא מצאנו מטפלת. אבל האמת...שלא בא לי להאריך. זה נורא שאני רוצה לחזור לעבודה? זה נורא שהימים הארוכים איתה לבד בבית מחרפנים אותי? שאני לא מצליחה כמו אמהות אחרות להנות מטיול בגינה איתה ומלשבת בבתי קפה? סורי, זה פשוט לא עושה לי את זה. אני מתה עליה, היא ילדה מקסימה, חייכנית ואני מאוהבת בה קשות, אבל חסר לי העניין, חסר לי לנהל שיחות אמיתיות, חסר לי להתלבש בבוקר וחסרה לי שגרה ויום מובנה, חסר לי לחשוב, חסר לי האקשן. והיום במקרה יצרה איתי קשר מטפלת שניסיתי להשיג וזה אומר שאולי אולי אולי כן יש לי סידור בשבילה כבר מאפריל ואז אני לא חייבת להאריך את החופשה... אבל כל החברות שלי ממליצות לי כן להאריך בטענה שזה זמן שלא חוזר, ושאני אתחרט יומיים אחרי החזרה לעבודה, וגם הבעל בעד. ואני נקרעת. אני לא יודעת מה לעשות. אני לא יכולה לשאול מה אתן הייתן עושות כי כל אחת והנסיבות שלה, אבל אני לא מסוגלת להחליט מה אני רוצה, וזה קשה. אוף...
 
אמא רעה? חס וחלילה

אחרי הלידה של מוריה רק רציתי כבר לחזור לעבוד ובאמת לא הארכתי את החופשה. בדיוק כמוך כבר התחרפנתי בבית. עכשיו הארכתי את החופשה בחודש וחצי, כי ככה נוח לי עכשיו. אבל זה לא אומר שמוריה קיבלה ממני פחות ממה שאריאל מקבל ואת שניהם אני אוהבת במידה שווה, רק שמה שטוב לי עכשיו, לא היה לי טוב אז. תרגישי טוב עם עצמך, זה מה שחשוב. שיר צריכה אמא שמרוצה מעצמה.
 

אמברון

New member
../images/Emo45.gif גם לי זה קרה

עם עומר בער לי לחזור לעבודה ואילו עם יעל בחרתי להאריך בחודש וחצי. אני חושבת שבאיזשהו מקום בער לי לחזור לעצמי (במובן של "עצמי") וכפועל יוצא - לחזור לעבודה. תעשי מה שטוב ומתאים לך. מה שנכון לאחרות לא בהכרח חייב לחול עליך. את אמא נהדרת!
 

אריאלה22

New member
מה פתאום רעה? מבינה אותך

במאתיים אחוז. אני בקושי מצליחה לדבר עם התינוק שלי, חסר לי שמישהו יענה לי, וגם לי חסר לקום וללכת לעבודה ולנהל מערכות יחסים עם אנשים שמגיבים, ואני בסך הכל חודש איתו בבית... לפי דעתי, החזרה לעבודה לא הופכת אותך לאמא פחות טובה, אלא להיפך. יכול להיות שלחברות שלך זה מתאים, אבל זה לא בהכרח חייב להתאים גם לך. אז לכי אחרי הלב.
 

daldan

New member
את ממש לא אמא רעה

כל אמא והתחושות שלה. כדי שתהיי אמא טובה, תומכת ומבינה את צריכה להיות קודם כל שלמה עם עצמך! להרגיש טוב עם מה שאת עושה ועם עצמך. יש אמהות שרק מחכות לזמן הזה שיוכלו להיות בחופשת לידה עם התינוק ויש כאלה שצריכות את הזמן שלהן עם עצמן ואז הם גם יהיו יותר שלמות עם האמהות שלהן בזמן שהן עם התינוק בבית. את צריכה לעשות מה שאת מרגישה וזה כנראה הכי טוב לבת שלך, יכול להיות שאם תשארי איתה בבית יותר אבל תהיי משועממת ומתוסכלת מזה שאת לא בעבודה אז הבת שלך תרגיש את זה, אני בטוחה שגם היא רוצה שאמא שלה תהיה מאושרת.
 

lulyK

New member
יש אפשרות שבעלך ייקח חודש חל"ת?

כך גם את תחזרי לעבודה, וגם שיר תהנה מעוד חודש עם אחד ההורים שלה.
 

dorlim

New member
אם זו ההגדרה לאמא רעה - אז גם אני

אמא רעה
חס וחלילה - לכל אחת מתאים מהו אחר והכי חשוב לילדה זה שאמא שלה תהיה רגועה ונינוחה
 
ממש לא!

אני חייבת לאמר לך ממרומי היום השני בעבודה שהדבר היחיד שמחזיק אותי עם כל הקושי בלהיפרד משירי שלי לכל כך הרבה שעות היא העובדה שהייתי חייבת לחזור לעבודה. הייתי חייבת, לא מבחינה כלכלית, מהבחינה הזו הייתי יכולה בהחלט למשוך עוד קצת בבית. אבל מהבחינה האישית, בדיוק כמו שתארת, נשבר לי קצת מהימים של לקום בבוקר ולחשוב מה אני עושה היום וגם אם אני מטיילת (במקרה של מזג אויר נוח) לאן? לאיזו מטרה? ועם מי.. סיפרתי פה בשבוע שעבר שפגשתי בקניון 3 נשים עם תינוקות שיצאו לטייל, אם הייתי משתייכת לחבורה כזו אני מניחה שהיה לי נחמד יותר, אבל הקושי שלך בהחלט מובן ונורמלי. לייעץ לגבי הארכה אני לא יודעת, התלבטתי בעצמי אם להאריך מאותן סיבות (ההזדמנות לא תחזור על עצמה בילד הזה) אבל אחד השיקולים שלי היה שעוד מעט פסח ואז יהיו חופשות שיאפשרו לי להנות גם מהפן הזה. אם יש אצלכם חופשה זה עונה גם לך על השאלה. מה דעתך להתפשר על שבועיים הארכה במקום חודש?
 

משוש30

New member
ממש לא אני מאד מזדהה!

אני לא מעריכה וחוזרת עוד שבוע וחצי...מצד אחד אני בטוחה שיהיה לי קשה לא לראות אותו במשך כל היום מצד שני אני כבר מתה לחזור לעבודה וללימודים. בינתיים אני עובדת על אחת העבודות לאוניברסיטה אבל זה די בלתי אפשרי כשהוא מתעורר כל הזמן ורוצה תשומי...אני צריכה זמן בלעדיו כדי שאני אוכל להתרכז במה שאני עושה. גם ממש קשה לי כל היום לשחק איתו אני לא הטיפוס ולמרות שהוא ילד מדהים ונפלא ואני מאוהבת בו לגמרי אני חושבת כמה שעות איכות אחרי חמש בערב שמוקדשות רק לו יותר טובות מיום שלם שאין לי כח אליו. עכשיו זה עוד בסדר כי הוא ישן הרבה ומעסיק את עצמו הרבה אבל מה יקרה כשהוא יתחיל לזחול? בקיצור אני חושבת שזה ממש טבעי ואת ממש ממש לא אמא רעה ההיפך!
 

yaelia

New member
אז יאללה לחזור לעבודה

שווה שלשיר תהיה אמא מרוצה מאשר אמא מתוסכלת ועצבנית.
 

קוקה1

New member
אם בא לך תחזרי

זה ממש לא עושה אותך רעה אני אישית לא עובדת אז כך שאני בבית עם הבנות (שנה וחמש וחודשיים וחצי) אני מרוצה וטוב לי להיות בבית עם הבנות אבל אם היה לי מקום עבודה לחזור אליו אז הייתי חוזרת.
 

nubi

New member
העבודה היא חיינו ../images/Emo6.gif

אם זה אמא רעה, אז את שי מזמן היו צריכים לקחת ממני. חודש אחרי הלידה, עם הכאבים של התפרים, השארתי בקבוקים שאובים בבית והתייצבתי בבי"ח לעשות טיפולי שיניים בהרדמות כלליות . מה את אומרת על זה? העבודה היא נקודת האור בחיי. שפיות נטו. מחזקת אותך מאוד!
 

פיצהלה

New member
../images/Emo124.gif עדכון ותודה!

הייתי בשיחה בעבודה אתמול . קודם כל היה כיף נורא להסתובב שם. שמתי את שיר אצל אמא שלי כך שהיה לי שקט ופשוט הייתי שם מארבע עד שמונה בערב וממש נהנייתי. מה שסיכמנו זה שאני כן אאריך בחודש אבל בחודש הזה אני אכנס לאט לעניינים כלומר אעבוד קצת מהבית, אגיע לישיבות חשובות (עם שיר כמובן...) ואהיה מעורבת באופן כללי רק בלי להגיע כל יום לתשע שעות ויותר. אז נראה לי שזה יהיה סבבה, כך שגם אם יהיה לי משעמם אני יכולה לקפוץ לעבודה, ואני שמחה שהם רוצים לערב אותי כבר ושחסרוני מורגש. זה טוב לאגו... ורציתי להגיד תודה על כל העידודים שלכן. איזה כיף שאפשר להתבכיין פה לפעמים ולהמשיך לשמור על "פאסון" המסתדרת הלאומית מול שאר העולם
 
למעלה