תגידו, אתם לא חושבים שמיקי חיימוביץ הלכה קצת

חן119

New member
תגידו, אתם לא חושבים שמיקי חיימוביץ הלכה קצת

רחוק מידי עם הרוסטינג שלה? אני מאוד אוהבת אותה, אבל נראה לי שאורנה נפגעה ("את לא צריכה לחפש סיבה כדי לרצות להשטתח עליי") וגם עינב וגורי, אתם לא חושבים שהיא קצת הגזימה?
מסכנים חחח הם לא באמת ירדו עליה, בעיקר התמקדו בעובדה שהיא טבעונית
 

silvia17

New member
כן זה היה פוגע אבל אפשר לקחת את זה בהומור

מי שכתב למיקי את הקטע היו הכותבים של מצב האומה שחלק מהם עובדים עם אורנה והם יודעים פחות או יותר מה איתה

אני חושבת שאולי היא נפגע אבל אם היא תיקח את זה בהומור זה היה סבבה
 

OOOO0

New member
לא נראה לי

לי נראה שלזה שעומד על הגריל יש יתרון כי מגלים לו מראש מה הולכים להגיד עליו(אולי לא מילה במילה, אבל הוא כן מקבל תקציר מה כל אחד יגיד וכנראה גם יש לו זכות להטיל וטו על דברים שלא נראים לו) ואז הוא יושב עם הכותבים על תשובות מתאימות לפאנליסטים ומפתיע אותם בצילומים עצמם.
 

black scar1

New member
כן, שקוף שהם יודעים פחות או יותר מה יגידו

ולכן מתייחסים לזה (הם לא עד כדי כך שנונים כדי לדעת לענות במקום). וברור שכותבים להם את ה"תשובה".

האמת אני לא כ"כ אוהבת את הקטעים האלה...בגלל שזה מרגיש כ"כ מזוייף וזה... הדבר שהכי אהבתי במצב האומה זה הזרימה והאילתורים (הכי כייף לצלות מישהו "צלייה" אמיתית- כמו את הפוליטיקאים ואז רואים למי באמת יש כשרון להכניס חזרה וכל זה- זה הרבה יותר מגניב- לשם השוואה- הקטע עם ביבי בארץ נהדרת), והקטעים האלה קצת הורסים. חוץ מזה שרוב הקטעים האלה לא כ"כ טובים לדעתי ובטח לא סאטיריים...בלי קשר.
 

OOOO0

New member
מסכימה איתך


 

black scar1

New member
היום היה פרק אדיר...

בעונות הקודמות הייתי רואה כל פרק כמה פעמים. העונה הזאת, מרוב הפרקים לא התלהבתי, ולא ראיתי יותר מפעם אחת. את זה אני בטוח אראה שוב.

דבר ראשון- רוב נשי בפאנל!!! הלל יאא!! נראה לי שזה לא קרה מאז הפעם האחרונה שמרב באה כפנליסטית (עונה 3 אולי?). איזה כייף.

דבר שני- רואים את ההבדל עם אירוח של פוליטיקאי ובין ה"רוסטים" האלה. זה הרבה יותר מצחיק ככה- בקטע עם פוליטיקאי. התפוצצתי מצחוק. זה הרבה יותר זורם והרבה יותר דינמי.
אני מקווה שהם לא יעשו עוד מהקטעים המדוקלמים האלה. (מצדי אגב, אם הם רוצים להזמין סליבריטאים שישעו אותו דבר איתם שהם עשו עם הפוליטיקאים, כאילו שיזמינו אותם לשבת בפאנל. הקטע שהם לא יבואו ככה).

וגם... לא יודעת היה לי ממש קשה עם הירידות על מיקי חיימוביץ' בגלל העניין של הטבעונות. אני יכולה לספוג בדיחה כזאת פה ושם. אבל קטע שלם כזה זה עשה לי רע. תקראו לי רגישה, מה אני אעשה, זה העקב אכילס שלי.
 

OOOO0

New member
לגמרי...

זה היה חלום של שליין הרבה זמן להחזיר את ה"גריל" כתוכנית, וזה נפל כמה פעמים. פעם הם כמעט צילמו "גריל" לאסי דיין אבל זה בוטל בגלל מצבו הקשה. אז כנראה שליין החליט שאם אי אפשר לעשות את זה כתוכנית אז הוא יהפוך זה לפינה ב"מצב האומה". כן היה כאן פוטנציאל למשהו מגניב ומצחיק אבל בגלל שזה מדוקלם ומתוסרט זה מאבד מכל האפקט של הצלייה.....אני כבר יותר מרחמת על הפאנליסטים שלא יודעים מה הולך לנחות עליהם, מאשר על הנצלה


אני מבינה אותך, מצד שני מיקי באמת הכניסה להם כמו שצריך, ואל תשכחי שאורנה בעצמה פעילה למען זכויות בעלי חיים, ובטח היא מאוד מעריכה טבעונים ואולי יום אחד היא תהפוך לטבעונית בעצמה. אגב, זה מעניין אותי ,אני יודעת שאת לא אוהבת בעלי חיים במיוחד, אז מה משך אותך לטבעונות? כלומר אני רגילה שבדרך כלל אנשים צמחונים/טבעונים גם פעילים למען בעלי חיים/ מגדלים חיות מחמד/ יש להם גם רגש כלפי בעלי חיים ואני יודעת שאת לא כזו, אז מאיפה זה בא לך?

אין ספק שהתוכנית היום הייתה הרבה יותר טובה. ו-וואלה, באמת הרבה זמן לא היה רוב נשי בפאנל מאז מרב עברה לפוליטיקה
אוף, אני באמת רוצה שהיא תבוא. מה הבעיה, ששליין ייתן גילוי נאות לפני, שיגיד שיש להם קשר עז ואישי אז הוא לא יכול לרדת עליה או משהו
 

black scar1

New member
כן, אני זוכרת שהוא ניסה להרים משהו כזה

פעם. אאל"ט הוא עשה משהו כזה לרבקה מיכאלי. נדמה לי שראיתי (גם גורי השתתף בזה?)
אבל בכללי, לא יודעת זה יכול להיות נחמד אם זה באמת לא כזה מתוסרט, אבל ככה זה לא משהו, ובכלל לא יודעת, הרעיון לא כזה קוסם לי.

זה לא כזה משנה לי אם מיקי הכניסה להם בחזרה או לא. כי זה עצם הבדיחות- זה ממש מעצבן אותי כשמתייחסים לטבעונים ע"פ הסטריאוטיפ שלהם (היפים, יפי נפש בלה בלה בלה). לפחות, לפחות- אם לרדת עליהם- אז שיתכסו לגופו של טיעון ולא לגופו של סטיראוטיפ.
והקטע עם אורנה- דווקא זה מה שהכי עצבן אותי דווקא בגלל שזו אורנה! נגיד עינב לפחות, ולהפעתי אאז"נ לא ירדה על מיקי בכלל בקטע הטבעוני, אלא על דברים אחרים - אז זה סבבה. למה אורנה לא עשתה ככה? לא יודעת. תקראי לי רגישה. זה הפריע לי, זה הרגיש לי כאילו היא מוותרת על העקרונות שלה כדי להיות מגניבה.
וגם הכי עצבן אותי בסוף- שלא הייתה לזה באמת מטרה. כאילו האחרים באו לקדם משהו- (מופע חדש -זאב רווח, בר רפאלי וכזה). זה אנשים שבכל מקרה- אנשים מתעניינים במה שיש להם לקדם, וזה לא שבדיחות וכאלה ישנו- זה מקרה שבו עצם החשיפה נותנת פרסום טוב. אבל במקרה של מיקי- שבאה לקדם את יום שני ללא בשר אאל"ט- זה לא ממש חשיפה טובה. כי צמחונות היא גם ככה כ"כ משוקצת באוכ'. גם ככה המיינסטרים מתייחס לטבעונים כהיפים מוזרים וכאלה. אם רוצים לקדם דבר כזה, זה ממש לא יעזור לחזק את הסטריאוטיפים על טבעונים. אז אני לא רואה כל תועלת באירוח שלה (מהנקודה שלה כאילו).

ממש זו שאלה מעניינת- למה אני כ"כ מתחברת לעניין הטבעונות והצמחונות. נכון שאין לי סנטימנטים מיוחדים לבעלי חיים (אין לי את הרגש הזה כשאני רואה בעל חיים לבוא וללטף אותו ולשחק איתו. תמיד כשאני רואה חתול או כלב בבית של חברים, אין לי ממש כוח אליו ואני מעדיפה שיעזבו אותי בשקט).

אני לא יודעת להסביר... זה באמת מוזר. נראה לי שאצלי זה מגיע יותר מהמקום הרציונלי ולא הרגשי. זה כאילו, אני בגדול בן אדם מאוד ציני ופפאסימי. אני מאמינה שתמיד יהיה רוע בעולם לפחות באותה מידה של טוב. סוג של יין ויאנג כזה. אבל אני כן מאמינה שיש אנשים טובים באופן יוצא דופן. וזה עדיין תעלומה בעיני, אנשים שעושים "אקסטרה" כדי לעזור למישהו. בין אם זה להאכיל ילדים רעבים באפריקה, או פשוט להחליט שהם לא יהיו חלק מתעשיה שמעבירה יצורים חיים יסורי גיהנום. ואני מניחה שמקומם אותי שעל כל סוג "צדיקות" אחר- כמו לעזור לחולים, לתינוקות וכו'- תמיד מעריכים את האנשים שעוסקים בזה- אבל כשזה מגיע לצמחונים וטבעונים הם מקבלים כזאת שנאה שאני לא מבינה מאיפה זה בא. בשיא הרצינות.
ואולי בגלל שאני רואה התאכזרות לבע"ח באותה רמה של רוע כמו התאכזרות לתינוקות. ואגב, אני גם לא מתמוטטת בהתרגשות למראה תינוק. אני לרוב גם אדישה אליהם ואין לי רצון תמיד לבוא לתינוק ולהתמוגג עליו- להגיד איזה חמוד ולבקש להחזיק אותו. זה בד"כ מעורר אצלי תגובה של- meh. ועדיין אני אזדעזע לממע התעללות בתינוק. נראה לי בגלל שאני תופסת איזה רוע משווע זה. זה כאילו לקחת את היצור הכי חסר ישע רק כי זה לא כוחות.

אני עצמי לא פעילה אקטיבית למען בע"ח, וגם כמו שכבר כתבתי פעם, לא טבעונית ולא צמחונית לגמרי (ניסיתי תקופה לא לאכול בשר, וזה החזיק משהו כמו שנה. אבל אז נשברתי. אני מנסה לאכול כמה שפחות, ואוכלת באמת מעט. וגם כמו שאמרתי, כשאפשר מבקשת חלב סויה. אבל אני מודה שאני לא מצליחה להתנזר מזה לגמרי).
אבל אני האחרונה שתזלזל בטבעונים ו/או פעילה בעלי חיים. להיפך אני מעריצה אותם כ"כ. אני חושבת שהם גיבורים. בלי צחוק. זה אולי ישמע קיצ'י. אבל כל מעשה טוב בעולם הדפוק הזה שאנחנו חיים בו מחזיר לי קצת תקווה באנושות המחורבנת שלנו.

מישהו פעם אחר שאם כל בתי המטבחיים היו שקופים, כמעט כל האנשים היו הופכים להיות צימחוניים. ושמעתי פעם מישהו אומר שאם כל בן אדם היה צריך להרוג את החיה שאותה הוא אוכל, גם רוב האנשים היו צמחוניים.
ואולי זה במידה מסויימת נכון. אני חושבת שרוב האנשים מזעזעים לתמונות/מראות של התעללות בבע"ח, אבל אין להם בעיה לאכול בשר. ובמידת מה, אני מבינה את זה- כי הקישור המוחי שלנו בין התמונות של טבח בחיות לבין השניצל שיושב לנו בצלחת הוא מאוד רחוק- וזה עוזר לשמר את הדיסוננס ולא לחשוב על המשמעות של זה בעצם.

מצד שני- את יודעת מה, אני כ"כ פאסימית שאני מאמינה שאם היינו חיים בחברה שאנחנו צריכים לשחוט בעצמינו את החיות שאני אוכלים, בסופו של דבר רוב האנשים היו גם מתרגלים לזה ולא הרוב היו צמחוניים.
אני מכירה הרצאה של כ-25 דק' של אדם שעשה את "ניסוי הכלא" (אם את לא מכירה או לא יודעת, אני אספר לך מה זה). שבה הוא מספר על עניין הרוע האנושי- ומביא דוגמאות איך תנאים מסויימים יכולים להפוך את כולנו לאנשים רעים ומתעללים. ושלמרות שפסיכולוגים טוענים שמעשי סאדיזם מאפיינים 1% מהאוכלוסיה, המצב הוא הרבה הרבה יותר גרוע. זה לא עניין של האנשים - זה התנאים (ובגדול, כל אחד יכול למעשה להפוך לנאצי ולבצע התעללות חסרת רחמים בתנאים של חוסר פיקוח, והרגשת שליטה על האדם השני).

רוצה לינק להרצאה הזאת? היא ממש מעניינת.

קיצר, חפרתי הרבה.. לא יודעת בדיוק מה לענות. את צודקת שזה מוזר. אני פשוט מאוד בעד זה כי זה מחזיר לי קצת את האמון באנשים. זה בא אצלי יותר ממקום רציונלי מרגשי (כי כמו שאמרתי, אין לי ממש סנטימנטים לחיות). וזה מוזר כי מוסר בד"כ לא בא מקום רציונלי. אבל כנראה אני מוזרה


לא חושבת שיש בעיה שמרב תבוא בתור פוליטיקאית מבחינה טכנית (כפנליסטית זה בעייתי, בלי קשר לקשרים שלה- כאילו בתור עיתונאית זה היה לעניין, אבל אף פוליטיקאי/ת לא בא כפנאליסט. אבל השאלה אם היא רוצה לבוא, או אם ליאור רוצה שהיא תבואי. רק תחשבי מה יחכה לו אחרי שהוא יזמין אותה לתכנית ויצלוב אותה

חוץ מזה מה את שואלת אותי, כאילו אני קובעת. אני מתה שהיא תבוא- זו יכולה להיות תכנית גדולה.
 

OOOO0

New member
כן

הוא עשה מזמן "גריל" לרבקה מיכאלי, וגם גורי השתתף, וגם לפני כמה שנים הוא עשה "גריל "למוטי שקלאר(מנכ"ל רשות השידור לשעבר) בפסטיבל ראש פינה, הנה לינק אם בא לך לראות ויש לך זמן, זה ממש מצחיק: http://flix.tapuz.co.il/v/watch-1098836-.html שליין מנחה והרבה אנשים מוכרים משתתפים ומחליפים עקיצות אחד כלפי השני. שמעתי מאז על עוד כמה ניסיונות להחזיר את זה אבל נפל הרבה פעמים....

אמממ נכון, אבל את גם יכולה להגיד שגם בגריל על זאב רווח הם ירדו על הרמה של סרטי בורקס, וגם בגריל על בר רפאלי הם ירדו על דוגמניות, אז גם שם הם נפלו לסטריאוטיפים. וגם מחוץ לגרילים, גם כשהם יורדים על חרדים/מזרחים/מתנחלים/ערבים/אתיופים הם נופלים לסטריאוטיפים, קצת קשה להימנע מזה... חוץ מזה שמיקי באה במטרה לקדם את "יום שני ללא בשר" וזה נושא שהיא מאוד מזוהה איתו לאחרונה אז זה היה ברור שזה הדבר העיקרי שהם הולכים לצחוק עליו. ודווקא בגלל שזה בא מאורנה זה נשמע לי יותר כמו הומור עצמי, ופחות כמו ירידה על טבעונים. אני לא רואה את זה כוויתור על עקרונות, זה כמו שפמיניסטיות/שמאלנים יירדו על עצמם, שזה גם קורה הרבה, וזה גם נתפס בעיניי כהומור עצמי (ואחרי שכתבתי את זה נזכרתי שאורנה גם יורדת הרבה על לסביות או משתפת פעולה בבדיחות על הקהילה הגאה). ואני גם חושבת שמבחינת תדמית, עם כמה שטבעונים אולי נתפסים כמוזרים, עדיין יש להם תדמית הרבה יותר טובה ומקובלת מאשר פמיניסטיות או שמאלנים. זו דווקא אג'נדה שיחסית לא מעוררת התנגדות, שהרבה אנשים יכולים להבין מאיפה היא מגיעה וגם אם אנשים יורדים על טבעונים הם לא עושים את זה מרוע. אני לא רואה שהצמחנות /טבעונות משוקצת באוכלוסיה. האמת היא שאני יותר ויותר שומעת על עוד ועוד אנשים, כולל מפורסמים, שהופכים לצמחונים/טבעונים. אנשים יכולים לצאת נגד פעולות אקטיביות שנויות במחלוקת שטבעונים עושים, או נגד השוואה של תעשיית הבשר לשואה, אבל אין להם באמת בעיה עם הטבעונות עצמה. אז זה דווקא נושא שהרבה יותר קל לשווק. אולי הגריל לא עזר לשיווק של זה, כי מיקי בכלל לא דיברה על זה, אבל אולי זה כן גרם לאנשים לגגל "יום שני ללא בשר" ולברר מה זה בדיוק.

רבה על כל החפירה!
היה מעניין לקרוא ולראות מאיזה מקום את תופסת את זה. שוב, אני לא חושבת שיש שנאה כלפי טבעונים/ זב"חניקים. אולי בגלל שחיי אדם מוערכים יותר יש נטייה לזלזל במי שדואג לבעלי חיים או להאשים אותו בזה שהוא בוחר לעזור לבעלי חיים ולא לבני אדם, (ועל זה אורנה כבר ענתה פעם: "קודם כל מי שמבקר אותי לא דואג לא לבעלי חיים ולא לבני אדם, שנית מי שאוהב בעלי חיים גם אוהב בני אדם") אבל באמת שלא נתקלתי בשנאה, חוץ ממה שכבר אמרתי, ביקורת על פעולות שנויות במחלוקת. להיפך, יהיו אפילו כאלה שיטענו שלהילחם למען בעלי חיים זו מטרה "קלה" כי אין כאן שום דבר פוליטי או נקיטת עמדה באמת. בכל מקרה אני מסכימה איתך לגבי הרוע האנושי ואמונה בבני אדם, אני פשוט יותר אופטימית ממך בנושא הזה, אני כן מאמינה שבעתיד אכילת בשר לא תהיה מקובלת, כי אני כן רואה יותר ויותר מודעות לנושא, ויותר ויותר אנשים שמבינים שאפשר לחיות ללא בשר. כן, שמעתי על ניסוי הכלא, אני אשמח ללינק להרצאה.


כן, הכוונה בתור פוליטיקאית. ולא שאלתי אותך ספציפית, יותר תהיתי בקול רם
חחחחחחח אני לא חושבת שהיא תיקח את זה קשה אם הוא יצלוב אותה(כאילו, אני מניחה שהיא רגילה
), אבל נראה לי שהם כן חושבים שזה לא לעניין כי היא בכל זאת בת הזוג שלו וזה יכול להיחשב לא אתי. הלוואי שאני טועה, והיא כן תגיע מתישהו.
 
למעלה