תגידו הייתם מסוגלים לשחק בהישרדות?

לא

1. כוזר גופני ירוד, מגבלה רפואית מלידה 2. יש לי ילדים ובעל, ולא חושבת שהייתי יכולה לשרוד בלעדי המשפחה כ"כ הרבה זמן 3. אני לא טיפוס חברתי מאד, לא הייתי מסתדרת חברתית במשחק 4. לא אוהבת אתגרים פיסיים (וכמו שאמרתי ב1, גם לא אעמוד בהם)
 

MagSimps

New member
לגבי הכושר גופני

אריק הזוכה של העונה הקודמת, היה חלש מאוד פיזית גם יותר מהבנות.
 

Matsman

New member
בקלי קלות

עברתי השרדות חזקה בהרבה מאוד רמות בחיים. לא בעיה בשבילי. עם זאת, המשחק הזה די מרגיז כי כל המהות שלו היא תככים ומזימות, וזה היה מביא לי את הסעיף. ואז יתכן שהייתי משתגע כמו מאיר.
 

emili3

New member
יש לי כמה סיבות שבגללן לא הייתי משחקת שם

1.יש לי פוביה מנחשים. אם אני אראה נחש אני אחטוף שבץ... 2.אני לא יודעת לשחות 3.כדי להגיע למשקל של הבנות אני צריכה להוריד 30 ק"ג 4.אני רעבה די הרבה, ואם אני לא אוכלת כל -4-3 שעות זה ממש מפריע לי ואני נהיית עצבנית 5.אני די תמימה, כמו טומי, ומאמינה המון באנשים ולא טובה בתככים 6.אני לא רוצה להיות מפורסמת הקיצר-כל הסיבות שבעולם... אך תמיד מעניין לראות אחרים עושים זאת
 

ZVIKA0130

New member
תגובתי.../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif

אתה נישמע לי בחור צעיר ובוא ואגלה לך סוד צריכים להיות אגויסטים[אנוכים]לשרוד בכול תחומי החיים שלנו אם אתה מוותר אתה ניקרא פריר כך לדוגמא את הכנסת שלנו אם אתה לו נוכל לו שקרן אוו קומבינטור אתה לו שורד יום אחד.ולכן לאנשים ישרים אין מה לחפש בהישרדות אוו בפוליטיקה אלא אם למדת להיות ארמומי ותיסלח לי [קצת מלוכלך] זאת דעתי.
 

MIIKLE

New member
תאמין לי שאני יודע את זה

הבעיה היא לא בצורך להעיף אנשים אלא בקושי להעיף מישהו שהתחברת איתו ונהייתה ממש חבר שלו בתוכנית ואתה עומד בסיטואציה שעליך להעיף אותו משיקולי אסטרטגיה אתה היית מסוגל להעיף מישהו שהתחברת איתו? אני לא בן אדם שנרתע מעימותים להפך אבל אני לא אוהב להסתכסך עם אנשים שאני מחבב אפילו אם זה תוך משחק אם הם מאיימים להדיח אותי אז נהיה יותר קל אבל קשה לי לפגוע במישהו ללא פרובוקציה מצידו.
 

MagSimps

New member
יש את המשחק ויש את החיים

למה לערבב...מי ששומר על ערכים במשחק הוא דביל, כי המטרה בכל תחרות זה להגיע ראשון, וחלק מזה לפעמים זה לבגוד בחברים.(חלק אינטגרלי מהמשחק) אני מאמין שאריק אדם טוב בחיים ולא ערמומי\שקרן\קומבינטור. אבל במשחק הוא השאיר הכל בצד והבין שמדובר פה במשחק שהחוקים בו די גמישים.
 
למעלה