תגידו זה לא מעצבן אותכם ?

תגידו זה לא מעצבן אותכם ?

שאין אוטובוסים בשישי בערב ?? סתכלו אני גר בשפרינצק ואני בתור בנאדם שרוצה לצאת למועדון יש לי כמה אפשרויות מוגבלות (כי אני לא מסתדר עם טרנסים) : א. אינדיגו - מאד רחוק אבל עכשיו חבר שלי עבר לגור בדניה אז זה בסדר אבל עדיין המקום מסריח! ב. מועדוני המפרץ ( נמלה, גאלה וכל הבלה בלה הזה) ג. מועדונים שבקריות. עכשיו אפשרויות ב ו-ג´ מאד יקרות גם אם זה קבוצה מאורגנת של 5-6 איש זה עדיין עולה משו כמו 75 שקל לבילוי של יום שישי. וזה עוד במקרה הטוב שיש קבוצה של אנשים שגרים באותו אזור אתי. כי רב החברים שלי מפוזרים בין הכרמליה להדר. אוטובוסים בשישי יכולים להוות מקור פרנסה עזר לנהגים באגד! במיוחד במצב הכלכלי הקשה והאבטלה.
 

BoR|S

New member
הסכם הסטטוס קוו אשם בכל...

יש הסכם כזה שהוא היה בעלפה בתקופתו של בן גוריון על זה שיהיו כל מיני נורמול חברתיות וציבוריות (שעדיין לא מעוגנות בחקיקה) על מנת לרצות גם את המיעוט הדתי שלמעשה כפה את ההסכם הזה על הרוב החילוני... ותגיד טודא שיש בחיפה תחבורה בשבת... (נראה לי העיר היחידה בארץ...)
 

איליה.

New member
גם אילת ../images/Emo13.gif

דרך אגב ביום ששי בערב אפשר להגיע מהתחנה המרכזית לצ´ק פוסט בקו 331 שממשיך לנצרת. הנסיעה האחרונה בשבע בערב.
 

ronen1981

New member
עצוב בהחלט....(נ.ב בוקר אור לכולם)

כשרוב במדינה דמוקרטית נאלץ לחיות עלפי קפריזות של המיעוט. הינה רשימת אוטובוסים לגבי ההסכם הוא משמש את החרדים בעיקר כי כאשר החילונים מפרים אותו החרדים מיד נזעקים ופועלים בכל הכוח לשנות תמצב ,אבל אם הם מפירים אותו לכיוונם (והם לצערינו עושים זאת רבות) הכל בסדר גמור. לחיפה יש מזל שיש לה רשימה חילונית חזקה במועצה (שינוי למשל יש לה שלושה מושבים במועצה כשהיא חלק מהירוקים (רצו ברשימה משותפת בעיר) שמהוים עוד שלושה מושבים וכמעט תמיד מצביעים בנושאים המדוברים כמו שינוי.) בעוד שלש"ס ולאגודת ישראל יחדיו יש בקושי מושב (אולי שתיים מקסימום תבדקו באת העיר חיפה). אם זה היה היחס בכנסת מצבינו היה הרבה יותר טוב. מכל מקרה שיהיה לכם בוקר טוב בוקר אור
רונן.
 

La la la 20

New member
מתוסכל !../images/Emo41.gif

הבעיה שלך היא לא התחבורההציבורית בשישי בערב יש לך שתי בעיות אחרות: 1.מחסור במקומות בילוי 2.בעיית קורדינאציה קלה (אני משערת שזו הסיבה שאין לך רישיון) אז תשקול שוב את הכעסים שלך ואז תבין לאן בדיוק אתה צריך להפנות אותם! עדי אגב רק לידע הכללי נהגי אגד מרוויחים טוב גם בלי לעבוד בשבת - אל תדאג להם!
 

ronen1981

New member
../images/Emo9.gif

צורת הכתיבה שלך הכוללת בין היתר סימני קריאה מרובים משדרים עוינות. יתכן ואת לא התכונת לשדר זאת וזו הצורה בה את רגילה לכתוב אבל זה מה שאני קולט מדבריך הכתובים.
 
חח ואיםך אתה פותר את הבעייה הזו?

1. איפה תמצא עוד מקומות בילוי כאשר אתה ילד בן 15 המוגבל במקומות בילוי בחיפה? 2. ילד בן 15 יכול לנהוג באוטו רק בניד פור ספיד ..
 

ronen1981

New member
לא נכון!!!!!

הוא יכול ל"נהוג" גם ב MOTO RACER 4X4 EVOLTION RALLY CHAMPIONSHIP V-RALLY2 כרמגדון 2 פורמולה ועוד..........
 

BoR|S

New member
והמחשב שלי בקושי יכול להעלות את...

חולה הגה 2... אז משחקים ב-1...
 
למעלה