תהליך ניהול באגים
שלום לכולם,
קיבלתי משימה לנתח באגים פתוחים במערכת ולהוציא דוחות מפורטים אודותיהם למנהלים. במערכת קיימים באגים ישנים מאוד ובאגים חדשים.
לפי אילו פרמטרים כדאי לבנות את הדוחות האלו?
בנוסף אני אמור להציע פתרונות כיצד לטפל בבאגים ישנים או מלקוחות אשמח לקבל רעיונות ודוחות לדוגמא.
שלום לכולם,
קיבלתי משימה לנתח באגים פתוחים במערכת ולהוציא דוחות מפורטים אודותיהם למנהלים. במערכת קיימים באגים ישנים מאוד ובאגים חדשים.
לפי אילו פרמטרים כדאי לבנות את הדוחות האלו?
בנוסף אני אמור להציע פתרונות כיצד לטפל בבאגים ישנים או מלקוחות אשמח לקבל רעיונות ודוחות לדוגמא.