תואר שני במתמטיקה ודירות באיזור הקמפוס

dansok

New member
תואר שני במתמטיקה ודירות באיזור הקמפוס

שלום,

אני בעל תואר ראשון במדמ״ח (יותר הנדסת תוכנה) מאוניברסיטה אמריקאית. יש לי רקע מסויים במתמטיקה - בעיקר קריאה עצמית, בנוסף לכמה כיתות במתמטיקה גבוהה שלקחתי באוניברסיטה. אני חוזר לארץ ללמוד באוניברסיטה העברית אחרי שהייה ממושכת בארה״ב ולכן אני לא יודע הרבה על האקדמיה הישראלית. מישהו יכול לספר לי על התואר השני במתמטיקה באוניברסיטה? אני עושה שנה של השלמות ולאחר מכן אגש ללימודים לתואר עצמו. בנוסף, איפה אוכל לחפש דירות לשניים בסביבת הקמפוס?

תודה,
דן
 

RoyceGracie

New member
ברוך הבא

יש לי מעט ניסיון עם לימודים בארה"ב, של שנה בה למדתי בשיקגו. אני בטוח שזה שונה מאד מאוניברסיטה לאוניברסיטה שם וגם מפקולטה אחת לשנייה.

אך מהניסיון שלי, ההבדלים המשמעותיים בין ישראל לארה"ב הם שבישראל רוב המשקל של המבחן שלך כסטודנט מתרכז בסוף הסמסטר, בעוד שבמהלך הסמסטר אתה עושה מה שאתה רוצה. בארה"ב, מהחוויה שלי, הייתה המון עבודה במהלך הסמסטר שהדביקה אותי לשולחן הכתיבה. בארץ זה לא ככה בדיוק בקורסים שהם לא מבואות.

דבר שני, המרצים בארץ לא עוסקים בחינוך בעוד שבארה"ב המרצים התעסקו המון במה הסטודנטים עושים במהלך ההרצאה ומי מאחר ודברים מסוג זה.

יכול להיות שאני טועה בגדול מהסיבות שציינתי בתחילת הפוסט.

לגבי דירות, כסטודנט בגבעת רם אתה יכול לגור במגוון רחב של שכונות: בית הכרם, ניות, רחביה וגם מרכז העיר - הכל מרחק של 10 דקות נסיעה בערך. ישנם 2 מקומות מרכזיים בהם אתה יכול לחפש דירות:
1) אתר יד2:
http://www.yad2.co.il/Nadlan/rent.p...lyxFqww1WZ-_8SIXByQTNFfeWwlt6vGCnkaAqXf8P8HAQ

2) קבוצות בפייסבוק:
https://www.facebook.com/groups/172544843294/ 
https://www.facebook.com/groups/135890019940489/
 
למעלה