תואר שני מנהל עסקים-GMAT

Ornitmor1

New member
תואר שני מנהל עסקים-GMAT

שלום, מישהו יכול להגיד לי מה הציון המקסימלי בחלק הכמותי בבחינת ה-GMAT? יש לי תואר בכלכלה ומנע"ס מאונ' חיפה, עם ממוצע 84- כדי ללמוד תואר שני באונ' תל אביב אני צריכה את הציון המקסימלי בGMAT הכמותי? מה הסיכויים שלי? אודה לכם על העזרה.
 

coolmood

New member
Gmat

היי, באוניברסיטאות בארץ נהוג להתחשב רק בחלק הכמותי של מבחן ה-Gmat (למרות שיש מכללות שגם את זה לא דורשות). החלק הכמותי הוא בעל ההשפעה העיקרית גם על הציון הכללי של המבחן, כך שיש בכך היגיון... הציון בחלק הכמותי נע בין 0 -60, אך התפלגות הציונים איננה אחידה, ממש כמו במבחן הפסיכומטרי - ציונים 51-60 מקבל רק האחוזון הגבוה ביותר (אחוזון 99), כך שלא קל להגיע לציון כזה. דרישות הקבלה בת"א הן של ממוצע תואר ראשון של 85 לפחות עם ציון Gmat של 45 (מתאים לאחוזון ה-77). מאחר והממוצע שלך הוא 84, עליך לעמוד בחתך הקבלה ולהתחרות באחרים עם ממוצע נמוך מ-85, ולכן כנראה שיידרש ציון gmat גבוה מ-45. עם זאת, זה בהחלט אפשרי, מה גם שזו בחינה שניתן לעשות מספר פעמים, ובארץ (בניגוד לארה"ב) נוהגים להתחשב בציון האחרון בלבד ולא בממוצע הציונים במבחן אם ביצעת אותו יותר מפעם אחת. כאשר יש התמודדות בין שני מועמדים בעלי נתונים דומים (ציוני תואר מול Gmat) יש נטיה, שאינה מפורסמת רשמית, להעדיף בוגרי תואר ראשון במוסדות אקדמאיים אוניברסיטאיים על פני בוגרי תואר ראשון במכללות למיניהן, דבר שמוסיף גם הוא לסיכוייך. בהצלחה!
 

הדסו^ש

New member
זה לא כל כך מדוייק

עם ממוצע 85 וציון GMAT 45 סיכויי הקבלה שואפים לאפס. בשנה שעבר היה חתך הקבלה 135 כך שלמעשה בעל ממוצע 85 יכול היה להתקבל ללימודים רק עם ציון GMAT של 50 ומעלה.
 
למעלה