תודה לדורית ולאברהם

תודה לדורית ולאברהם

מכיון ששבת מתקרבת ואני שומר שבת, אין לי זמן להאריך בתגובתי, אך כמה דברים אכתוב: 1. דורית ואברהם - דבר ראשון, תודה על התגובות; לא אומר שנרגעתי לגמרי, אך לפחות חלק מהפחדים - הופגו. 2. אפשר בהחלט לומר שהתגובה של "סופר מיסטר" - לא עשתה לי יותר מדי טוב על הלב. 3. אברהם - באמת חוץ מהגיל נראה שמדובר פחות או יותר באותו מצב (משקל, גובה, וכדו'). כנראה שאוכל להיעזר בך רבות, בהמשך הדרך הארוכה והקשה... 4. דרך אגב, אם אצליח להשיג מימון כספי (6,000 ש"ח) - מנתח ה"פיסטולה" יהיה ד"ר שמש משערי-צדק בירושלים. מקווה שהוא טוב כפי ששמעתי. 5. אני לא יכול לקבל החזר-כספי מקופ"ח כי עשיתי ביטוח משלים רק כשנודע לי מכל הענין (לפני כ-3 חודשים). ( דרך אגב, מדובר בקופ"ח מאוחדת; מעניין אם יש לכם מידע בנוגע לעזרה שאפשר לקבל מקופ"ח זו במחלת כליות והמסתעף). 6. בקשר לניתוח ביד המתפקדת - ד"ר שמש אמר שביד שמאל (אצלי) הניתוח יכול להצליח יותר טוב, כי הוורידים שם יותר טובים - כך שאין ברירה. 7. אברהם - בקשר למה שאמרת שאולי אני יורד מההגה - התכוונת לתקופה שלאחר הניתוח או לצמיתות? אני מקוה שהאפשרות הראשונה היא הנכונה... ושוב תודה לאברהם ולדורית וושבת שלום
 

D o r o t h y

New member
על לא דבר

בקשר לדר' שמש, הוא באמת הכי טוב שיש, וכמו שזכית לראות הוא גם נחמד. אני מציעה לך בחום לנסות לקבוע את הניתוח אצלו, ולהסתפק בטופס 17 אל תהסס להמשיך ולשאול כל דבר.
 

Avraham F

New member
לאיציק

שלושה דברים: 1. כפי שכתבה דורית, "על לא דבר" ושרק תפסיק להיות פחדן
, זה לא מועיל לחולה כליות. 6. לעניין לד"ר שמש, מאחר והוא הכי טוב שיש, לפי העדויות, לא אמורה להיות לו בעייה עם הורידים ביד ימין. אז יש ברירה. יד ימין, שלך פחות פעילה, שהרי כל הזמן רק העבירה הילוכים, לאחר הניתוח עם פעילות כף היד הורידים יתפתחו לעובי הרצוי. אם כבר "להקריב" את יד שמאל (בה תשתמש יותר עם מגבלות), לפי הצעתו, תבקש ממנו הנחה על עבודה יותר קלה.
(גם לי המליץ המנתח (אחר) על היד "החזקה", אולם הצלחתי לשכנע אותו לגבי היד השניה ואני לא מצטער. 7. לעניין הירידה מההגה (כנהג ציבורי), זה לא קשור כלל ל"ניתוחון" הפיסטולה, אלא למצב הבריאות הכללי ההולך ונחלש.
בריאות טובה יותר ושבוע טוב.
 
ברוך הבא לפורום

שלום איציק הפחד שלך מאוד מובן. אחרי הכל נתבשרת בשורה לא פשוטה. אך לאחר שתעכל את הידיעה ותשלים עם מצבך תחפש ותמצא דרכים להסתגל למצבך החדש.כאן בפורום תקבל מענה לשאלותיך מאנשים שסובלים וסבלו מבעיות דומות. לכן אל תתבייש ואל תחשוש לשאול. אני אישית נעזרת בפורום זה כבר זמן רב. בריאות טובה יותר לך ושבוע טוב.
 
למעלה