תודה לכולכם! והרי עדכון ביניים

AtShiRaAaAs

New member
תודה לכולכם! והרי עדכון ביניים

נכון לכרגע אני הולכת לנסות Nia ביום חמישי אבל בגדול נראה לי שאלך להומאופט טוב שאמצא, אלך לנסות דיקור סיני אצל הסטודנטים במכללת רידמן בצורה הזאת הטיפולים במחיר אפסי, אלך ללמוד טאי צ'י ככל הנראה ויש לי עוד דרך עם איזשהי צורת טפול שתקנה לי מיומנויות למידה והתמודדות עם קשיי הADD תוך התייחסות למוטיב הרגשי. נשמע לי מאיים הן מבחינת דחיסות הן מבחינת לחץ על חשבון הבנק אבל אני תקווה שאסתדר. אעדכן הלאה ובאם למי מכם יהיה רעיון יותר טוב מהכרותכם עם "התעמלות" אחרת שעלולה להתאים לי (ממה שאתם מתרשמים ממני) שאינה טאי צ'י אשמח אם תעירו לי על כך. תודה!
 

tookmy

New member
נראה לי

וסליחה שאני מתערבת, שאת קצת מגזימה. רצוי להתחיל בדרך אחת או שתיים, נניח תנועה כלשהי ( NIA או טאי צ'י למשל, מה שיותר מתאים לך) ודרך טיפולים אחת כמו הומיאופתיה או דיקור. תני צ'אנס למטפל/ת אחת לעזור לך! זה ייצור עומס לא רק על חשבון הבנק שלך ועל לוח הזמנים שלך, אלא גם על עצמך ועל הגוף שלך. ככה אפילו לא תוכלי לדעת מה באמת עזר לך ומה טוב ונכון עבורך. תתחילי בדרך אחת או שתיים שנראית לך, תני צ'אנס אמיתי, ואחר כך אם יש צורך, תוסיפי. לפעמים גם יש סתירה ביןטיפול לטפול, ולפעמים מטפלת אחת מטפלת בכיוון מסויים וטיפול מכיוון אחר יכול להזיק או לבלבל את הגוף. אני למשל, טופלתי תקופה ארוכה בדיקור, שעזר לי בדברים מסויימים. בתקופה מסויימת מצבי הורע, והדיקור לא עזר מספיק למרות שעברנו לפגישות יותר תכופות, ויצא שהפסקתי לשבוע- שבועיים והלכתי לטיפול הטיבטי. כששאלתי את הד"ר אם לחזור לדיקור, היא המליצה לחכות לפחות עשרה ימים מתחילת הטיפול שלה. ומזל שכך, כי היו לי בהתחלה קצת תופעות לוואי ותארי לך שלמשל לא הייתי יודעת אם התופעות שייכות לטיפול הטיבטי או לדיקור? בסופו של דבר חיכיתי יותר ואפילו לא הזדקקתי יותר לדיקור. לא צריך לבלבל את הגוף ולהעמיס עליו כל כך הרבה, לדעתי. אבל זו רק דעתי, ובהצלחה בכל מקרה
 

AtShiRaAaAs

New member
תודה, נלקח לתשומת ליבי ../images/Emo13.gif

העניין הוא שהגוף שלי תשוש וחולה ואני רוצה להתקדם כבר, אבל את צודקת אני באמת תוקפת ביותר מידי חזיתות. אני עדיין הולכת לבדוק כל אחד מהדברים רק בהפרשים של שבוע שבועיים כדיי לגלות מה טוב לי. הדיקור הסיני מבחינתי הוא בגדר אופציה כי אני לא ממש חושבת שארגיש טוב עם זה. אבל מאוד סקרנית לגביי זה. לדעתי ההתעמלות ההומאופתיה והטיפול באסטרטגיות למידה יהיו השילוב הנכון. בכל מקרה יקח לי לא מעט זמן למצוא את ההומאופת שיתאים לי. כבר ניסיתי כמה בעברי. אבל כמו שאמרתי אני אגיע לנסות את Nia
אני לא מבטיחה להשתחרר ולקפץ אבל אני אנסה.
 

tookmy

New member
אם הומיאופתיה

לא עבדה וניסית כמה פעמים,יכול להיות שהשיטה לא מתאימה לך. אני נגד לנסות בכוח. כן לתת צ'אנס, ולראות גם איך את מרגישה עם המטפלת, האם הדברים שהיא אומרת מהדהדים אצלך כנכונים או לא כאיבחון, וכו', אבל לא להיכנס עם הראש בקיר בשיטה שלא עובדת עבורך, לעניות דעתי, כמובן.
 

AtShiRaAaAs

New member
לדעתי לא השיטה לא פעלה עליי כי אם

המטפלים לא התאימו לי ולא הצליחו להבחין מה באמת עובר עליי. בנוסף לא מצאתי הומאופת שיש לי גם נגישות לתזונה וחולק איתי את ההבנה שלי בנוגע לטבעונות וכו. ויותר מכך כשטופלתי ע"י הומאופתים זה היה בגיל צעיר יותר וכשהייתה לי פחות נכונות וחלק מהזמן לא עשיתי את שציוו עליי. הרי בכדיי להרפא ולהתקדם אדם צריך לרצות בכך ולהיות מוכן לכך.
 
למעלה