תודה לכל המגיבים בשרשור שלי

דוט ביז

New member
תודה לכל המגיבים בשרשור שלי

רציתי רק לעדכן אתכם, כי אני רואה שממשיכות להופיע שם תגובות. אז חוץ מזה שאני תקועה בלונדון והייתי אמורה כבר להיות בבית עכשיו, רציתי לספר לכם שבעקבות התקרית הגשתי לפני כשבוע את התפטרותי, נתתי 30 יום נוטיס שזה הרבה לכל הדיעות ו... שלושה מהעובדים שלי (הטובים ביותר יש לציין) הגישו השבוע את התפטרותם (כולם אמריקאים, אני עדיין המומה) לאחר שאני כתבתי את מכתב הפרידה שלי - ושלושתם נתנו את היום האחרון שלי כסיבה לעזיבתם. בכל שנותיי בקורפורייט אמריקה עוד לא ראיתי דבר כזה. שניים מהשלושה, אגב, תקועים איתי בלונדון לאחר פרוייקט מוצלח במיוחד אצל לקוח. הבוס החדש, ישראלי ללא שום יכולות ניהול, ימצא את עצמו בקרוב במצב ביש. אני מעודדת את העוזבים להעביר את תפקידם בצורה הטובה ביותר אבל הבעיה שאין למי... מה דעתכם על ההתפתחויות?? אגב, לאף אחד מהשלושה אין מקום עבודה אחר lined up בינתיים. עוד יותר מוזר כשמדובר באמריקאים כאשר אחד מהם הוא מפרנס יחיד בבית. מרד של ממש. כולם במכתבי ההתפטרות שלהם אמרו שהסיבה העיקרית לעזיבתם היא העזיבה שלי!
 

דוט ביז

New member
סליחה טעות, את היום האחרון שלי

כיום האחרון שלהם, והעזיבה שלי הסיבה לעזיבתם. לדבריהם, הם לא ידעו כל אחד על השני/ה. כל אחד החליט בעצמו.
 

Avi19001

New member
בהחלט נשמע יוצא דופן

ואת יכולה לטפוח לעצמך על השכם (זה בעצם המשוב שקיבלת מהעובדים שלך). יכול להיות שיש עוד משהו מאחורי שרשרת האירועים (אולי דברים שאנחנו לא יודעים ו/או כאלה שאת לא מודעת להם) . באיזה תחום עיסוק מדובר ?
 

דוט ביז

New member
ייעוץ בתחום הטכנולוגיה וההי-טק

יש הרבה דברים מאחורי זה, כולם מבינים בדיוק שהבוס החדש הולך למרר את חייהם, אני לא משלה את עצמי שכולם עוזבים בגללי, אבל לאור האירועים האחרונים (ההתפרצות של העובדת וחוסר הטיפול, העזיבה שלי והערות של הבוס החדש לכולם שthis is the time to step up to the plate - לאנשים שבאמת עובדים מאוד קשה...) בקיצור הבנאדם הצליח להעליב את כולם...
 

טל ר

New member
כל הכבוד + ממש מרתק

מעניין אם המנהל שלך יחזור על ארבע. עדכני אם יהיו התפתחויות! טל.
 

דוט ביז

New member
הוא "גאה" מדי בשביל זה

אבל נודע לי ממישהו במשרד שהוא חטף על הראש מהנשיא שלנו, ואני קיבלתי מייל מיו"ר הבורד הבוקר המבקש להיפגש איתי ביום שני (בתנאי שאני אגיע כמובן, אני עוד תקועה בלונדון), מעניין מה יהיה לו להגיד.
 

טל ר

New member
ועצה קטנה

זה עבר מזמן כבר את הנקודה בה אפשר לומר "היתה אי הבנה" (הווה אומר המנהל שלך לא הבין מה את רוצה ולכן איכשהו יצא שהיתפטרת). זה לא המצב. אני ממליץ לך לפתוח עם היו"ר את הכל - אמרי לו את כל השתלשלות הדברים. לא אתפלא אם תוצע לך משרה אחרת בחברה, שלא תחת אותו הבוס הידוע לשמצה. טל.
 

דוט ביז

New member
כזאת כבר הוצעה

אבל לא הייתי מעוניינת. אפשר לומר, שאיבדתי את האמון בארגון שמאוד האמנתי בו. החלטה ניהולית אחת שגויה מאוד מובילה להתפרקות מוחלטת של האמון בארגון, וחבל. לי, זה כבר מאוחר מדי, אני הולכת לומר את כל האמת וגם את זה.
 

zoti

New member
חבל שאיבדת אמון בגלל בוס אחד אידיוט

אם את אוהבת את החברה וטוב לך בה אני ממליץ לך להישאר בתנאי כמובן שהנושא השנוי במחלוקת יטופל. לדעתי, את פילו יכולה לנצל את המקרה לטובתך ולהרוויח קידום או אולי אפילו משרה טובה יותר. הדברים תמיד עובדים לטובתך כשההנהלה מבקשת להיפגש איך ולא את יוזמת את זה. לפחות כרגע זה נראה כאילו הם יבקשו שתישארי. נצלי את זה לטובתך.
 

דוט ביז

New member
יקיריי

תודה על העצות והתמיכה, סביר להניח שארצות הברית של אמריקה לא תראה את זיו פני לעוד שבוע לפחות, היו"ר ירום הודו יאלץ להמתין בסבלנות, אבל כאמור, אני איבדתי את האמון, לא בגלל הבוס, אלא בגלל ההנהלה. החלטת הנהלה אחת גרועה פשוט הרסה מורל של חברה שהיתה מקסימה. לחזור אחורה אי אפשר, אני כבר לא רוצה להיות שם, לא נעים לי. הצעות עבודה לא חסרות לי, חבל, אבל לא סוף העולם. ההפסד - כולו שלהם.
 
למעלה