תודה על הברכות

תודה על הברכות

אבל כדי שהפורום יצליח לא די בברכות- צריך להעביר את דבר קיומו הלאה.
 

small@ani

New member
בגיניסט, רציתי לשאול...

האם אתה מייחל לכך שאריק יהפוך לבגין? כלומר, ידלג מ"אף שעל" ל"שלום תמורת שטחים"? ויזכה באוסקר, סליחה, בנובל, וייכנס להסטוריה...
 
תגובה לשאלתך

בגין מעולם לא היה איש של אף שעל. הוא אמר אף שעל על ארץ ישראל ועמד בכך, כי סיני לא היתה לדידו (והאמת היא שמבחינה היסטורית הוא צדק) חלק מא"י. מודה שהייתי רוצה ששרון יהפוך לבגין בנושאים אחרים.
 

small@ani

New member
בגיניסט, או שאתה צעיר, או ששוב אתם

משכתבים את ההיסטוריה... השם האמצעי של בגין היה אף שעל, והוא התכוון גם לסיני! לבגין היקר שלנו היה מאודדד קשה להיפרד מסיני, נדרשו מהלכים מרחיקי לכת של עיזר ויצמן ודיין לכופף את ידו, היו משברים במו"מ ועם האמריקאים, וייסורים... עד שהסכים לתת את כל השעלים של סיני, ושרון הצעיר אף הוריד את התמהוניים בכח מהגגות... לכן, יש אולי עוד סיכוי ששרון יתבגן... האמת? זה שאתה מתהדר בשמו ומורשתו די משמח אותי... אגב, איזה חלקים של בגין היית רוצה ששרון ייאמץ?
 

small@ani

New member
ואגב, חבל שבגין לא נתן גם את רצועת

עזה למצרים. כמה שזה היה חוסך לנו היום...
 
אם היה לך טיפת מושג

היית הולך להכרזות של בגין במרכז חרות עוד לפני שעלה לשלטון ומגלה שהוא הצהיר שהגבול יעבור בסיני, כלומר: מוכנות לויתורים על סיני. לי אישית יש מכתב ממנו בנושא הזה. להזכירך, סיני לא היתה חלק ממפת האצ"ל. אפשר להתווכח אם זה מוצדק או לא, אבל מבחינת בגין בוודאי שלא היה מדובר כאן בויתור על חלק מא"י. ממתי השמאלנים מבינים בעניני תנועת החרות כ"כ טוב?
 

יואל123

New member
מעניין שהבגיניסט האחרון החי

יצא לפנסיה. עזב את הליכוד כיון שזיהה מה שקורה שם אצלכם. הוא ראה את הבושה, את העליבות, את אינטרסנטיות והרדיפה אחרי כבוד, את אובדן הלאומיות שהתהדרתם בה בעבר. אוי לאותה בושה.
 
עצם קיומי סותר את התיזה שלך

לא אמרתי שהכל טוב אצלנו זו אחת המטרות של הפורום: להעלות על הפרק את מה שלא טוב. ואל תהיה כל-כך עצבני. מניסיון, זה לא בריא (אני עצבני על הליכוד לא פחות ממך פעמים רבות).
 

יואל123

New member
אתם מפלגה דפוקה

אין לכם בכלל עתיד. כל פעילי המפלגה הזו הינם מחפשי ג´ובים למינים. אם החורבן הזה שמתקרא כיום (בדיחה) ליכוד לא יעשה אצלו סדר כדי לתת אלטרנטיבה ולא סתם צעידה עוורת אחרי משיח השקר נתניהויהיה רע מאוד לישראל. יש להניח, יותר נכון לקוות, שלקראת הבחירות הבאות יתבצע בימין שידוד מערכות אמיתי, או שנהיה נידונים להמשך שלטון האימים הזה של פרס את ביילין.
 

הגנוב

New member
שום דבר לא טוב אצלכם

אתם התגלמות הבושה והחרפה, הטמטום. הליכוד זוהי המפלגה הבזוייה ביותר עלי אדמות.חבורת לקקני תחת השמאל בישראל יושבים בשלטון משמינים משריצים וזונים חבורת חלאות מושחתים ורקובים. אין לליכוד אידאולוגיה וכל כולו מחלת השילטונולוגיה. גועל נפש.
 

aaa123

Member
שרון מעולם לא אמר אף שעל

ההפך שרון אמר שהוא מוכן לויתורים כואבים. אני חושב שאין בעיה לרוב העם כולל רוב תומכי הליכוד במקרה שנקבל שלום אמיתי תמורת שטחים. הבעיה היא שאני מאמין שהדרך של השמאל לא תוביל לשלום תמורת שטחים אלא למלחמה כאשר לא נקבל תמורת השטחים כלום.
 
למעלה