תודה על התשובה ויש לי עוד שאלה

skarlet*

New member
תודה על התשובה ויש לי עוד שאלה

תודה על תשובתך דרור, אבל אודה לך אם תוכל להסביר לי למה אתה מתכוון "ישנות" מדי? כולן ישנות או שמשנתון 93´ הן בסדר? מה בנוגע לסוזוקי סדן אותה חוות דעת או שהיא משהו אחר? שאלה נוספת (סבלנות חברה´...) האם צריכת הדלק של מנוע 1600 גדולה בהרבה מזו של מנוע 1300? ואחרונה חביבה (להיום...)מה דעת הממומחים על דייהטסו אפליוז? אני לחוצה מאוד על רכב ולא מוצאת שום דבר באזורי (הצפון הרחוק) לכן אני מלאה שאלות כרימון (להגדיל את מגוון האופציות שלי). אני אשמח מאוד לתשובתכם המהירה! נ.ב.: דרור - יש לי שני חתולים, כך שהצלחתי להבין בדיוק איך נשמעת סוויפט 1000 ב-130 קמ"ש...
 

© DrorZi

New member
חתול זו חייה מדהימה

היפניות אמינות יותר אבל במחיר נתון נדמה לי שניתן להשיג אונו או 205 חדשים באיזה שנתיים, ואם הן טופלו כראוי אין סיבה שהן תהינה פחות אמינות מסוזוקי זיפט, הסאדן זה כולה תוספת באגז. בנוסף אין השוואה בכלל לנוחות נסיעה ואיכות נסיעה (ה 205/אונו לוקחות בהליכה) צריכת דלק בין 1300 ל 1600 אינה גדולה משמעותית בעיקרון. האפלאוז גדולה מכל החלופות שהזכרו ואני לא רואה סיבה לקנות אותה אם הינך המשתמשת היחידה ברכב, הרכב אמין. אני חושב ש אונו 70 או205 עם מנוע 1400 (קליאו קצת יותר יקרה, אבל גם אפשר לנסות למצוא.) נ.ב. בבקשה תשרשרי הודעות.
דרור זי, היה מחפש אונו או 205 בסכום הזה.
 

skarlet*

New member
הנה, שרשרתי הודעה!

הי דרור (וכולם)! קראתי בהודעה אחרת שאתה ממליץ בחום על רנו 19 ידנית. איך אתה מסביר את העובדה שהמחירון שלה מאוד נמוך (דבר שאמור כביכול להעיד על איכות הרכב) ושהמוסכניק שלי ביקש ממני לקנות את הרכב הזה בשביל להוסיף לו פרנסה? ואגב, סליחה על השאלה שמן הסתם היא טרוויאלית לחברי הפורום הוותיקים, אבל רק בשביל ההשכלה הכללית שלי - מניין הידע המקצועי שלך? תחביב או מקצוע? תודה!!! סקרלט. (ויש ביננו הסכמה מוחלטת בענין החתולים.)
 

© DrorZi

New member
פרטים :

הרנו 19 יחסית זולה כי לא היה לה כביכול ממשיכה, גם המחירים של הרנו קליאו אני מניח היו נופלים אם לא היה קליאו B, אני אגיד את זה הכי עדין שאפשר, עם ישראל לא חכם במיוחד בנוגע לקניה ומכירה, הרנו 19 זה אחד הרכבים שנותנים היום הכי הרבה תמורה להכי פחות כסף, בדומה לפורד מונדאו 95. את הידע שלי אני מקבל מאהבה לנושא, אני לא עובד בזה, אני איש מחשבים/אלקטרוניקה, אבל בשמונה השנים שיש לי רשיון עשיתי מעל 150 אלף ק"מ(אולי אפילו 200) וכשאני נכנס לרכב זה לא כדי להגיע ממקום א ל-ב אני שם לב להמון פרטים ששקופים יחסית לאנשים שזה לא מעניין אותם, החלפתי ונהגתי על המון רכבים, הרנו 19 היתה בבעלות של חבר שלי כ 8 שנים והפגינה אמינות מצויינת !!!, האם המוסכניק שלך בכלל יודע לטפל ברנו או שהוא לא רוצה שתקני כי הוא יודע שתלכי למוסך אחר ?
דרור זי, סטודנט מובטל נכון להיום.
 

skarlet*

New member
תודה!

תודה על האינפורמציה, אם הייתה לי עבודה הייתי מעסיקה אותך!
 

Booly

New member
הרנו 19 הייתה שלי 8 שנים

כמובן שהיא היתה שייכת להורים שלי אבל ב-5 שנים האחרונות שלה אני עשית את הרוב המוחלט של הקילומטרז´ שלה. אם תחליטי ללכת עלייה אז תגידי ואני אספר בדיוק מה מי מו.
 

skarlet*

New member
כן, תספר לי בבקשה מה מי מו...

אני נענית להצעתך בשמחה. שלחתי לך למייל את כל שאלותי ואודה לך על תשובותיך.
 

be_roo

New member
למחיר של מכוניות משומשות

אין שום קשר לאיכותן. המדד היחיד הוא הצע וביקוש. והיות וישראלים יש שיקולים מגוכחים לעיתים בקניית מכוניות, הרי שרכב מצויין יכול להיות זול מאוד. שיר, אין לי שוק.
 
למעלה