תודה רבה לכם על הברכות...

תודה רבה לכם על הברכות... ../images/Emo13.gif

תודה לכם על הברכות והאיחולים, ואני שמח שהפורום הזה סוף סוף יוצא לדרך, באמת מגיע לה, דנה השפיע על המוני בני אדם, וללא ספק הצליחה לגרום להרבה אנשים להאמין בהם ובדרך שלהם, גם אני שאבתי מדנה לא מעט כוחות ואמונה, אמונה בדרך חיים, במטרות, וביכולת להגשים מטרות. מיד בהודעה הבאה אספר לכם מעט על דנה, כיצד התחילה, ואיך הפכה במהרה לזמרת מן השורה, על הנצחון בארויזיון, ובכלל מה הלאה..., אני מקווה שתהנו וכולכם יותר ממוזמנים, לשאול כל העולה על הדעת, להגיב, ושימו לב כבר יש לנו שאלה ראשונה בסקר, בו כולכם מוזמנים להצביע, אלו ימים ראשונים לפורום, אך בשל התמיכה הרבה לה אני זוכה הבטחה שלי שלא יקח זמן והפורום הזה יהפוך ליפה, נוצץ ומושקע, וכיף לכל גולש לבקר, בל נשכח את הפורום המקסים של הדיוה שלנו מדונה, שמנהל הפורום שם דואג לתמוך ולפרגן, ומכאן אני שולח לו תודה. אז שוב תודה לכולכם ושיהיה לנו רק נעים.!
 

איליה.

New member
ברכות מפורום אירוויזיון! ../images/Emo65.gif

אני שמח שנפתח בתפוז פורום לכוכבת העל שלנו, האשה והאגדה ששינתה את פני האירוויזיון, דנה אינטרנשיונל. בהצלחה מפורום אירוויזיון!
 

resputin

New member
ברכות מפורום "גאווה צעירה"!

אני יותר משמח שנפתח פורום (סופסוף) לזמרת המוכשרת דנה אינטרנשיונל ומקווה שהוא ישגשג ויצמח :)
 
תודה רבה לכם לכולכם על הברכות ../images/Emo23.gif

באמת תודה רבה לכם על הברכות והפרגונים, זה ממש חשוב לי ואני מודה לכם מכל הלב, אני באמת שמח שסוף סוף קיים פורום שמוקדש ללא ספק לאחת הזמרות החשובות ביותר בתולדות המוזיקה בישראל. תקוותי הרבה שהפורום באמת ישגשג ויפרח ואני מבטיח לעשות את כל המאמצים לחדש ולרענן ולעדכן בכל פרט אפשרי על דנה והקרירה המקסימה!
 
למעלה