תוחמר הענישה על העסקים אשר פתוחים בשבת.

timeless1

New member
תוחמר הענישה על העסקים אשר פתוחים בשבת.

אפשר לחשוב ש: א. כולם מקבלים את שכר המנימום. ב. חברות כ"א כבר לא מפרות את חוק. ג. נשים לא מפוטרות ממקום העבודה בגין כניסה להיריון או לידה. הדבר היחיד שרק עליו צריך לשים את הדגש הוא בכך שיש עסקים אשר פתוחים בשבת! על זה הוא החליט למנות עוד עשרות פקחים ולעומת זאת, על עיברות תעסוקה קצת יותר חשובות , נאדה.
 

eitangn

New member
אז ששינוי תגיש בג"ץ

על כך שהשר אינו אוכף את החוק בצורה סבירה ומאוזנת בין חלקיו השונים, ובעצם משתמש בתפקידו ותקציב משרדו לאכיפה הנוגעת לתחומי דת בלבד, ובכך יש אי סבירות קיצונית וחשש להפרת אמונים. כמו שאמרתי בהקשר אחר, שר הוא נציג כלל הציבור ולא שליח מטעם קבוצה אחת, ועליו לכוון את החלטותיו בסבירות המתחשבת בכלל הציבור.
 

vinney

Well-known member
מסכים עם איתן לשם שינוי

מה קרה, נגמרו הקרטלים, עבירות על הצרכנים, עבירות על חוקי העבודה, הפליית מילואימניקים/ערבים/דתיים/משתמטים/וכד', שדווקא על העסקים שעובדים בשבת צריך להתמקד?
 

אנדרי ז

New member
אני גם תוהה

האם באותן ביקורות באמצע השבוע שאותן מזכיר "כבוד" השר נבדקות עוד עבירות פרט להעסקה בשבת. ההצעה שלי לכל מי שרוצה להתפרנס בכבוד ולהתמרד נגד הכפיה הזאת: הטבלה מהירה בשלל הכנסיות הפזורות בארץ אמורה לפתור את הבעיה, ואני רוצה לראות את התגובה של ש"ס אם יבינו שבמו ידיהם גרמו לתופעה המונית כזאת.
 

HUDH8

New member
שש"ס בשלטון האזרחים נדפקים

הם יודעים לסחוט יפה מאוד הש"ס האלה
 

toolag

New member
עצם העובדה שאדם דתי אחראי לתיק הרווחה

זה כבר מראה על מידת ציניות גדולה. היה צפוי הרי שהוא ייטיב עם המגזר שלו ולא יתחשב בכלל הציבור.
 
תיק הרווחה נמצא אצל בוז'י הרצוג, לא בדיוק דתי

ובנוגע לטענתך, אין שום פסול בכך שיהיו שרים דתיים. היו (ויהיו) שרים דתיים שהצליחו לראות את טובת הציבור כולו כנגד עיניהם. באותה מידה, היו גם שרים חילוניים שלא דאגו לטובת הציבור כולו, אלא בעיקר עשו לביתם.
 

toolag

New member
סליחה, טעות, לוקחת בחזרה

אבל זה עדיין ציני בעיניי. נכון שאין פסול בזה שיהיו שרים דתיים ומובן מאליו [לי, לפחות] שהיו ועדיין יש שרים חילוניים שעושים ועשו לביתם וגם יהיו, אני רק אומרת שלדבר כזה אפשר היה לצפות.
 

פלסטיק

New member
אכיפה סלקטיבית גרועה מאי אכיפה בכלל

בדיוק כמו שחצי אמת גרועה משקר מוחלט. אכיפה כזו לא נועדה לשרת את האזרח אלא לכפות אידיאולוגיה, במקרה הזה דתית, על האוכלוסיה.
 
למעלה