תוכנה להעברת שירים מדיסקים

תוכנה להעברת שירים מדיסקים

jetAudio לא תומכת בעברית, באיזה תוכנה אתם משתמשים שתומכת בעברית?
 

יאיר B

New member
כשאתה אומר לא תומך בעברית אתה מתכוון לזה

שבמאגר שלה אין תגיות לשירים בעברית? אם כן - יש בזה היגיון מסויים (מישהו צריך להכניס את התגיות לשם, גם בעברית). אני יודע שתגיות בעברית יש במדיה פלייר (לפחות על חלונות עם ממשק עברי, לא יודע מה קורה עם חלונות בממשק אנגלי). כשהייתי מעביר בחלונות ל-ogg העברתי עם ג'ט אודיו והייתי מתקן לאחר ההמרה ידנית (לפעמים אני משנה דברים בתגיות + מוסיף תמונת אלבום, דבר שג'ט אודיו לא יודעת לעשות לבד).
 
שו?

הוא לא מציג עברית, הוא מציג או ג'יבריש או סימני שאלה. מה זה תגיות? את העברית הוא אמור למשוך מה - DB האינטרנטי (שפועל בצורה טובה ב - Windows Media Player לדוגמה)
 

יאיר B

New member
המדיה פלייר והג'ט אודיו עובדים עם אותו DB?

(יש יותר מ-DB אחד בעולם, יכול להיות שיש הבדלים ביניהם). אני יודע בוודואת על הבדלים בין DB חינמיים לכאלה שמגיעים עם תוכנות שעולות כסף (אני לא יודע אם ג'ט אודיו עולה כסף, אבל מדיה פלייר כן בטוח). למה אתה מעביר עם ג'ט אודיו שירים לגנן? לא יותר פשוט לגרור לתיקית המוזיקה? עברו יותר משנתיים מאז הפעלתי את התוכנה הזאת בפעם האחרונה. נראה לי שהזיכרון שלי כבר לא יעיל
תגיות זה חלק מקובץ MP3 (או פורמט אחר) שמכיל מידע על השיר (כמו שם השיר, האלבום, האמן, ג'אנר, שנה וכו' וכן אפשר להכניס תמונת אלבום, אבל זה עובד רק עם MP3, לא עם ogg/flac).
 
...

1. ללא קשר ל - DB, גם אם אני כותב את השם ידנית ה - jetAudio לא מקבל את זה (וגם קבצים ב - Windows לא מוצגים טוב (ב - Explorer של המחשב, אני לא מדבר על המידע של השיר אפילו - אלא על שם הקובץ במערכת הקבצים). 2. גם אם אני לא אעביר עם jetAudio שירים לנגן, אני צריך להעביר את הדיסקים לקבצי אודיו, ב - WMP יש מעט מאוד אפשרויות בהעברה (כמו ניהול שם הקובץ - שהוא מאוד עלוב וכיו"ב, והוא גם לא מעביר ל - Ogg א ל - FLAC). איך אתה מעביר שירים ל - Ogg?
 

יאיר B

New member
אני משתמש בתוכנה שלא זמינה עבורך:

Sound Juicer 2.26.1 האתר שלהם: http://burtonini.com/blog/computers/sound-juicer המקודדים של הקידודים הפתוחים (flac / ogg) מגיעים מובנים במערכת שלי (GStreamer). אני אנסה להתקין את הג'ט אודיו על מחשב חלונות ולראות איך הוא עובד עם קידוד דיסקים (סיקרנת אותי מה הבעיות שיש לו).
 
בסעיף 1 הכוונה כמובן לעברית

הוא דווקא מקודד בלי בעיות. הבעיה היא העברית - הוא לא עובד עם עברית בכלל (חוץ מזה מדובר בתוכנה שהיא די על הפנים, אני משתמש בה בשביל הקידוד וההעברה לנגן).
 
הוא גם לא מצליח

להציג קבצים שהשם שלהם בעברית, ולא מצליח להעביר אותם לנגן.
 
למעלה