תוכנה לצפייה במודלים של מטוסים

zivpeleg

New member
תוכנה לצפייה במודלים של מטוסים

היי, אני בונה טיסנים (עם רדיו והכל) ואני רוצה לתכנן לעצמי תוכנית של טיסן (סקייל, שזה דגם של מטוס אמיתי), כדי לעשות את זה אני צריך לקחת 3 view ולפיו לתכנן את הצורה והפרופיל של הכנף, הצורה ודרך הבנייה של ההגאים ואת הצורה של הגוף. כדי ליצור את הצורה של הגוף אני יוצר שני צדדים של המטוס (שאותם אני מוציא מתוך ה3 view) ומדביק ביניהם חוצצים שהם אלה שנותנים לגוף את הצורה הרוחבית שלו. הבעיה עם זה שברוב ה3 views אין חתך גוף (cross sections) ואין דרך מדוייקת להוציא אותם מה3 view. כדי להוציא אותם (אם אין קרוס סקשנס) צריך או הרבה עבודה, הרבה תמונות ואולי גם גישה למטוס האמיתי או דגם של המטוס (שמנסרים באמצע ומצלמים את הצורה שלהחתך שנוצר או לוקחים דגם מסימולטור ובודקים איך נראה החתך שלו באיזור שרוצים. וזה מביא אותי לשאלה, איזו תוכנה יש שאני אוכל להסתכל על דגמים של מטוסים (שאני מוריד או שאני יעתיק מהסימולטור- כנראה FSX) ולראות חתך שלהם ממיקום שאני אבחר? ועוד שאלה, האם יש דגם (טוב) של המטוס ערבה שיוצר בשנות ה70 על ידי התעשייה האווירית?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תשובה חלקית

יש תוסף לסימולטור שנקרא Active Camera המאפשר חופש תנועה גדול יותר של ה"מצלמה" בסימולטור מאשר הסימולטור הדיפולטי מאפשר. אם כי לפי הידוע לי, התוסף פועל רק על FS2004 http://www.anticyclone.be/
 

ymmy

New member
צריך לבנות מודל-סוליד בק"מ 1:1 בתוכנת סוליד

לפי שרטוטים או מודל קיים (ניתן לרכוש בחו"ל שרטוטים) ואז ניתן להוציא פריסות בכל קנה מידה שתרצה
 

ymmy

New member
וכך נראה המטוס לאחר תיכנון

במקרה מדובר במטוס גרמני במקור - לא להתרגש מצלב הקרס
 

zivpeleg

New member
הבעיה שאני מנסה לפתור היא השרטוטים

אפשר גם למצוא באינטרנט אבלבהרבה מהם אין את החיתוכים האלה ואז אין אפשרות ליצור את המודל. ד.א. אני חושב שהתמונה השנייה היא שרטוט של המטוס ולא טיסן, יש יותר מדי חלקים שמיותרים לטיסן והרבה יותר מדי דגש על חורים להקלה (כמות כזאת בעץ פשוט תשבור אותו). התשובה של דוד יותר טובה אבל אין לי דרך להתמקם מדוייק ממול למטוס או בתוך המטוס אז זה לא ממש עוזר (למרות שאני אנסה).
 
למעלה