תוכנת "המשפחה שלי"

abrakha

New member
תוכנת "המשפחה שלי"

אני משתמש בתוכנת "המשפחה שלי" של חברת בליגל אשר הומלצה בזמנו ע"י בית התפוצות. בניסיון לבצע יצוא הקובץ לקובץ חיצוני במבנה GEDCOM - התוכנה עפה מבלי לבצע המבוקש. בתחילת חודש מרץ השנה פניתי לחברה בבקשת עזרה (התוכנה נרכשה בזמנו בכסף מלא ויש ברשותי רשיון) - עד היום למרות פניות חוזרות ונשנות לא נעניתי. 1. האם למישהו יש פיתרון לבעייה. 2. נא להיזהר מהתוכנה והחברה. אייבי
 

א77

New member
תודה על האזהרה

יש איסור של "ולפני עור לא תתן מכשול" המזהיר את העור מהמכשול הצפוי, אשרהו... אני מתעניין ברכישת תוכנה. כרגע אני מנסה את דורותי, אבל היא לא פותרת לי בעיית הכפילות. אדם אחד שלדוגמא אמור להופיע בתור בן של... וחתן של... אם מישהו יודע על פתרון אשמח.
 

TheShis

New member
לגבי בעיית הכפילות... .

אחת התוכנות בהן אני משתמש (Generations) מאפשרת טיפול אוטומטי או ידני בבעיית ה"כפילויות" (במיוחד כאשר מדובר בנישואין בתוך המשפחה). אתה מכיר את התוכנה?
 

א77

New member
אני דיי חדש בנושא באמצעות האינטרנט

בכל אופן ההיא היא היחידה שאני מכיר, ובהמלצתך אוליי אבדוק את השניה מה שהצעת. רק הכי חשוב העברית. אז יש שם אפשרות לעברית ?
 

TheShis

New member
בהחלט.

אמנם התפריטים באנגלית בלבד, אבל יש תמיכה מלאה בעברית.
 

יקירתי

New member
תכנת המשפחה של בליגל

גם לי היתה התוכנה בזמנו, והם כן ענו אבל התוכנה ממש לא היתה מוצלחת לטעמי וחפשתי המון זמן וקניתי עוד אחת מתוצרת הארץ ובסופו של דבר נמאס לי וקניתי תוכנה אמריקאית Family Tree Maker ואני מה זה מרוצה, עד מאד. ממש ממליצה גם עברית וגם אנגלית קלה להבנה, קלה לעבוד עימה.
 

משה לרר

New member
תוכנה לתיעוד עצי משפחה

אני חוזר שוב להמלצתי מן העבר לעבוד עם תוכנה שיש לה תפוצה בינלאומית וותק רב. תוכנת Family Tree Maker הקיימת היום הינה בגירסה 9 וזה אומר הכל. אני עובד עם התוכנה כבר מגרסה 3 - 1995. מי שיש לו קשיים עם עברית מוזמן לפנות אלי כדי לקבל הוראות תיקון בWin.ini (מערכות הפעלה 95 או 98).
 
תוכנה לאילן יוחסין

אני ממליץ על דורותרי אין תוכנה אחרת שעובדת בשתי השפות ועם ממשק כל כך נוח לשימוש.
 
למעלה