תוצאות סקר המגיש הרצוי!

תוצאות סקר המגיש הרצוי!

לפני כחודש העלתי שאלה מי ראוי להנחות את הישרדות לאחר אכזבה עצומה מגיא זוהרץ. קיבלתי קרוב ל500 מסרים.. לפניכם התוצאות מ10 עד 1 במקום ה10: גדי סוקניק. מקום 9: עידו רוזנבלום. מקום 8: מיכל אמדורסקי. מקום 7: צביקה הדר. מקום 6: יעל בר זוהר. מקום 5: גיא זוהר. מקום 4. יעקב איילון מקום 3. ארז טל. מקום 2. אלי אילדיס מקום ראשון אברי גלעד!
 

avikoz

New member
גיא זוארץ מצוין-תפסיקו לז**ן בשכל..

הוא מנחה מצוין נמאס כבר מכל האברי גלעד צביקה הדר ואבי קושניר צריך מנחים חדשים ורעננים וזוארץ פשוט מצוין אני מקווה שאם יהיו עוד עונות שהוא יהיה המנחה בכולן!!!
 
אני הצעתי את אברי גלעד ../images/Emo70.gif איזה גאון אני

הוא תפור לתפקיד.
 

אוהד 49

New member
אני הייתי בוחר באילדיס..

הוא אחד המנחים הכי טובים!! וזה גם בדיוק בשבילו- הוא אוהב את כל ה..אקסטרים, משימות, דברים כאלה...הוא היה הכי מתאים מבין שאר השמות ששמת. *למרות שאין לי טענות גדולות לגיא..בגדול הוא דיי בסדר, לא?.. אני פשוט לא ראיתי את הגרסא האמריקאית, אז אין לי מושג איך זה צריך להיות, ואין לי למה להשוות אותו, בניגוד לכל אלה שכן ראו ומדברים על ג'ף (לקח לי כמה זמן עד שהבנתי שהוא המנחה בגרסא האמריקאית בכלל..חחח)
 

avikoz

New member
כמה דברים..

שיא דומה כמעט קופי למנחה למנחה של הישרדות האמריקאית ג'ף פשוט קופי.. ודבר שני בתור אחד שראה כמעט את כל העונות וכולל את הראשונה גם בראשונה ג'ף לא היה הכי מקצועי איך אומרים הוא השתבח עם השנים.. אני בטוח שאם יהיו עוד עונות בעזרת השם גם גיא יהיה טוב יותר כל עונה ועונה..
 
מיכל אמדורסקי? צביקה הדר? יעל בר זוהר???

כן, שנייה. אכזבה עצומה, מי יישמע. נכון שהוא לא המנחה האולטמטיבי, אבל הופתעתי ממנו לטובה. עם מיתון בתנועות הידיים והפרשנויות, ויציאה מתדמית ה"חייכני שאומר מילה במילה את מה שג'ף אומר", יהיה בסדר.
 
למעלה