תחשבו מה שאתם רוצים אני את שלי אמרת

תחשבו מה שאתם רוצים אני את שלי אמרת

לצערי הרב לא טעיתי במה שאני חושבת. את הדעות שלכם אי אפשר לשנות..לא שאני באה במטרה לשנות אותם אבל בכל זאת..אני לא באתי בקללות או בקריאות גנאי אחרי אנשים ,אני לא באה לתקן את השכבה הזאת,אני לא נגדה,אני פשוט חושבת שזכותם של עוד אנשים להביע את דעתם זה הכל! אתם כמובן ישר "קפצתם"עליי שאין לי זכות דיבור,שאני אשתוק או במילים של ארז:"סתמי ת'פה למה מי את בכלל.." אתם טוענים שלעופרי ולי אין זכות דיבור ב-כ-ל-ל עדי טוען שהיא ואני גורמות לפרובוקציות!!זה מה שאני עושה?!?למה?כי אני אומרת דוגרי מה אני חושבת??זה אבסורדי תסלחו לי מאד. עדי אישית אמר לי באיסיקיו שאין לי זכות דיבור!פשוט ככה! אני באמת שלא מבינה אותכם כי אני לא מקללת אף אחד וכל המטרה של הפורום הוא להגיד את מה שאנשים חושבים!אז אוקי,אני אמרתי את דעתי בנושא על האנונימיים וזהו!לא פגעתי באף אחד לא העלבתי אף אחד!אז למה אני צריכה להפגע ממכם ככה?כי אני אומרת את מה שאני מרגישה??אני לא מסכימה אם זה.
 
תזכירי לי מתיי אמרתי לך דבר כזה??

איך טובה לבון נוהגת להגיד במקרים כאלה.... ''זאת הוצעת דיבה...''
 

SagiPumy

New member
כמה דברים:

אני מסכים כמעט במאה אחוז עם מה שליאת כתבה כאן, אני לא מחדש הרבה כי כמעט כולכם כבר יודעים את הדיעה שלי. כל אחד יכול לכתוב פה, להשתתף בדיון טוב ועל רמה (ועל זה באמת יש לי כמה טענות לחברי) ולהגיב... מצד שני גם מקצינים את ההתנהגות של אלה שכותבים הרבה כאן, מי שקוראים להם ה"אליטה". עושים מהם מפלצות, חיות, ברברים... הם בסך הכל לפעמים מקללים, לא בכמות עזאת גדולה, ולמרות שזה לא ממש בסדר. אין סיבה להיפגע ולעשות דרמות. אם הייתי נפגע מכל דבר שהיו אומרים לי אני לא יודע איפה הייתי עכשיו
 
לשגיא אישית ולכולם!

אני שמחה שאתה מסכים איתי,אבל יש משהו בדברים שלך שאתה ממש טועה!! אני מצטטת את דברייך:"הם בסך הכל לפעמים מקללים, לא בכמות כזאת גדולה, ולמרות שזה לא ממש בסדר. אין סיבה להיפגע ולעשות דרמות". למרות שאמרת שזה לא ממש בסדר,זה לא בסדר בכלל!!אני לא עושה דרמות אבל אני לא חושבת שגם "קצת"לקלל זה בסדר ,אז כן יש אנשים שנפעים מזה ולפעמים התגובה שלכם לאנשים זה קללות נטו. דברים כמו לקקן בתחת,אפס,חנון/ית יורם/ית אף אחד לא היה רוצה לקבל. אם אתם רוצים לנהל "דיון על רמה"כדברייך גם צריך להתנהג עפ"י נוהל מסויים.דבר נוסף,וזה מופנה לכולם,אני לא יודעת אם שמתם לב אבל היו פה גם הרבה הבנות,זאת אומרת הרבה אנשים תמכו במה שאני אמרתי אז יש איזה משהו בדברים שלי...(סתם נקודה למחשבה)אז אני חושבת שהנושא קצת מיצא את עצמו ודי מאוס..אז הפואנטה מכל העניין זה קצת פחות ביקורת ויותר גילוי של פתיחות והבנה..
 
למעלה