תירגמתי מאמר על ההיסטוריה

nWkobi

New member
תירגמתי מאמר על ההיסטוריה

של NWO. יש פה קישור לאתר המקורי ולמאמר שלי. מנהלים בבקשה תעלו את המאמר המתורגם למאמרים. תודה רבה.
 

nWkobi

New member
תיקון קטן

מצורף קישור לאתר המקורי של המאמר , והמאמר המתורגם בקובץ דוקיומנט
 

pufpuf

New member
תודה על התרגום

עבודה טובה. תיקון אחד, ה NWO המשיך ב WCW גם אחרי הגירסה האחרונה שרשמת, בעידן וינס רוסו, כ NWO הכסף עם ג'ארט, הארט, האחים האריס וכו'. בכל מקרה, אני אישית מאד מסתייג מהמסקנה שלך, ומקווה לעולם יותר לא לראות שום דבר הכי קטן אשר קשור ל NWO או לכל סטייבל מהעבר.
 

t-man

New member
עבודה טובה קובי../images/Emo45.gif

גם אני מקווה שלא ליראות את הסטייבל הזה יותר...
 

nWkobi

New member
תודה רבה לכם טל ושלומי!

יש לי שאלה אם כבר: למה אתם כל כך שונאים את הסטייבל הזה? ואל תתנו לי את הסיבה של מימוש הגימיק, תנסו משהו יותר משכנע בבקשה
 

pufpuf

New member
אבל זאת הסיבה

אני לא חי על העבר. היה NWO, ונגמר. לא רואה שום תועלת במחזור גימיקים ישנים. ה NWO חי יותר מדי זמן אחרי שהגימיק נמאס ולאף אחד לא היה אכפת ממנו. הם ניסו להחיות אותו בנסיונות פתטיים עם הוולפאק ועוד , אבל שום דבר לא עבד. בנוסף, כל הגירסאות המקוריות של ה NWO פשוט הורכבו ממתאבקים גרועים, שלא אכפת לי מהם. לא אכפת לי מהוגן, נאש ומהול (בשלב הזה של הקריירה שלו), ולא מכל הספיחים סוג ג' שהצטרפו אחר כך. אני מעולם לא אהבית את ה NWO כי בשורה התחתונה, הם לא סיפקו את מה שחשוב לי, וזה קרבות טובים. תוכנית של שלוש שעות נעה כמעט כולה סביבם, וסביב הפיודים בין אנשים חסרי כשרון שקנו את שמם בעבר, ובסוף בפיי פר ויוס הקרבות היו נוראיים. ובכלל, אני לא רוצה לראות שום דבר מהעבר. לא רוצה, לא מעניין אותי. מה הקטע בלמחזר את הדברים של העבר. אפשר לצפות בתוכניות ישנות וזהו. היה NWO. היה הצלחה גדולה. נמשך יותר מדי זמן מהרצוי והפך בסוף לבדיחה שהמתאבקים בה ם סקוט נורטון ווירג'יל. מיצינו. שלום ותודה. מקומכם בהיסטוריה המכובדת מובטח.
 

nWkobi

New member
אז בוא קח מחשבה מעניינת

מה היית אומר אם היו מרכיבים את ה-NWO מחדש אבלאם מתאבקים אחרים חדשים? נגיד טריפל , אוסטין ו....לא יודע נגיד ג'ריקו ונאש או הול או הוגאן כמנג'ר? לא ראיתי שאתם יורדים למשל על הפור הורסמן והם היו ביחד קצת יותר מה-NWO, ולדעתי לא היו מתאבקים טובים יותר. הניג זה אותות הניג, מקמיקל מי הוא בכלל? לא עשה כלום בשנתיים שלו בעסק...אממ.. היו עוד לא זוכר(חוץ מפלייר ארן אולה וטולי).
 

rshamir

New member
די כבר, די כבר

מספיק לחיות בעבר!!! אתה לא גורדון! NWO מת, NWO יישאר מת, ושום דבר לא יהפוך את NWO לרלבנטי, לא משנה מי יהיה בזה. ואם לא יהיה שם אף מתאבק שקשור ל-NWO המקורי, זה עדיין לא ישנה שום דבר וזה גם לא יהיה NWO. זה מת, זה מת, זה מת!!!
 

pufpuf

New member
איך אני אגיד את זה בעדינות

בלי להעליב, זה נשמע אדיוטי לחלוטין. נניח שהמצב ההיפותטי הזה מתקיים, למה שסטייבל שלהם יקרא NWO? איזה קשר יש להם? למה לדחוף סתם? למה בכלל לקבץ קבוצה של מיין אינבטרים לסטייבל אחד? זה מחמיץ את כל ההמטרה של סטייבל בימינו, שבדרך כלל מורככ ממין איבנטר אחד, או שניים, ומיד קארדרים שהסטייבל אמור לקדם. כמו באבולשן, כמו בדי אקס. הרעיון הזה נשמע לי נוראי, ובוקינג מגוחך שכל אחד יכול לעשות. המממ...בוא נקח את האלוף הזה, האלוף הזה, האלוף הזה, ונשים אותם יחד בקבוצה. ומקמייקל בהחלט היה בזיון להורסמן. אני לא מבין מה קשור הניג, לא זכור לי שהוא היה באמת בהורסמן מלבד אנגל שהוא היה אמור להיות בהם ובגד בהם. כשאומרים הורסמן, מדברים על המקוריים, וגם ההורסמן החדשים הורכבו ממתאבקים מצויינים כמו בנואה ומלינקו. גם להורסמן היו גירסאות פחות מוצלחות, אבל רוב הפעמים בזירה הם סיפקו את הסחורה. אני לא רוצה בשום פנים באופן לראות גם הקמה של ההורסמן, ושמחתי שלמרות השמועות לפני שנה, בסוף לסטייבל של טריפל ופלייר קראו אבולשן, ולא ניסו לדחוף בכוח בחזרה את ההורסמן, בצעד שנידון לכשלון מראש. כמו שאמרתי, לא רוצה שום סטייב מהעבר. לא NWO, לא DX, לא NOD וגם לא DOA. רק לוס בורקס אני מוכן לשקול... מה שהיה- היה. הלאה. אתם לא רוצים להתקדם, תראו שידורים חוזרים ותתענגו על הדברים כל פעם מחדש. אני לא רוצה שידורים חוזרים, אני רוצה דברים חדשים ורעננים.
 

DDN

New member
אהמ אהמ - קצת ביקורת

אני לא יודע אם זה המאמר המקורי או התירגום, אבל יש כאן משהו חובבני. מייקל וולסטריט ידוע בכינוייו IRS, יש כאן חוסר דיוקים היסטוריים, כי היה עוד גלגול של NWO שכלל את ברט הארט, ג'ף גארט, האאוטסיידרס וסקוט סטיינר. פוספסו שם דברים נחמדים שהNWO עשו, והוא בכלל לא ממצה. בכל מקרה, תודה על התירגום. אני דווקא אהבתי את הNWO, וגם את הWOLFPAC. אבל אני זבל לבן שאהב את WCW
 
למעלה