תכנון טיול לאי הבריטי

כל הלינה הוזמנה דרך בוקינג עם אפשרויות ביטול ללא עלות כמובן
גם במוסקבה וגם לקיץ.
טיסה למוסקבה עם אל על. אם הם יבטלו את הטיסה, האם הגיוני לחשוב שהם גם יחזירו את הכסף? תוהה על זה...
הטיסות בקיץ של טורקיש. יש קנס על ביטול, אבל אפשר לעמוד בו. רכב טרם הוזמן, בהחלט נחכה עם זה.
 

Ccyclist

Well-known member
אני בספרד ובריטיש לא מבטלים לי.

התיכנון היה לחזור מספרד לבריטניה בסוף החודש, להתארגן בבית, לטוס לארץ בוורג'ין ולחזור בבריטיש כי השעות של בריטיש נוחות יותר.
&nbsp
מרגע ההכרזה הישראלית הרשמית לקח לוורג'ין 22 שעות להוסיף את ספרד לרשימת הגבלות הטיסה לארץ אבל היום הם החזירו לי את הכרטיס ללא בעיות. גם אתמול כשהמידע שלהם לא היה מעודכן הם שמרו על טון סביר והיו מוכנים להתעדכן. המוקד הטלפוני היה בבריטניה.
&nbsp
בריטיש איירוויס זה סיוט מתמשך. המידע הרשמי של המוקד ההודי כלל שטויות על "צפון איטליה". הם מתייחסים לכרטיס הטיסה מנתב"ג כעומד בפני עצמו אף שהסברתי את מסלולי והצעתי לשלוח כרטיסים וכו' משאר המסלול. הם דיקלמו לי שאין הגבלות על טיסה מנתב"ג לבריטניה אף שאמרתי שחוקית אסור לי להגיע בכלל לנתב"ג (נתתי את הדרכון הבריטי, רק לאזרחי חוץ עם מקום לבידוד של שבועיים מותר להכנס לארץ). הם אמרו לי שהביטול יחשב כביטול מרצון ועניתי שאי אפשר להתייחס כך לביטול הנובע מהוראות רשמיות או "כוח עליון". אני בשלבים של לברר עם הבנק איך אפשר להחזיר מהם את הכסף על אי אספקת מוצר.
&nbsp
אני מקווה שבימים הקרובים בריטיש יתעשתו כי אני בטוח שיש נוסעים רבים שמפצלים נסיעות וטיסות ושאינני היחיד. בסופו של דבר הצדק איתי וחבל שבמקום להכניס את הפנייה שלי לאיזה תהליך שיתברר תוך שבוע שבועיים הם מדקלמים לי שטויות.
 

Ccyclist

Well-known member
הסיפור עם בריטיש ממשיך למרות שיש אזהרת מסע

אתר בריטיש איירוויז מפנה לאתר משרד החוץ הבריטי כסמכות לאזהרות נסיעה. לאתר משרד החוץ הבריטי לקח כ 48 שעות לעדכן את רשימת המדינות שנוספו ביום רביעי, אבל אפילו אחרי שהן נוספו החברה מסרבת לבטל לי את טיסת החזור בתנאי מצב חירום ומתעקשת שמדובר ב"ביטול מרצון". לפי טמקא נראה שהערב ירחיבו את רשימת המדינות או אפילו יחייבו את כלל הטסים לארץ מכל העולם בבידוד (דרישת משרד הבריאות) כך שיהיה קשה להם להתעלם.
 

Ccyclist

Well-known member
בריטיש - הסוף - החזר מלא כי הטיסה בוטלה והנשמה הוצאה.

היום, אחרי למעלה משבועיים ולפחות 10 שיחות טלפון בריטיש איירוויז סוף סוף החזירה לי את עלות הכרטיס.
&nbsp
משום שהיו לי שני כרטיסים בחברות שונות אינני יכול שלא להשוות את הטיפול המהיר והיעיל של וורג'ין אטלנטיק לסיוט בבריטיש.
&nbsp
השפל של בריטיש התבטא בסירוב להתעדכן במידע הרשמי, בנציגה במוקד אירופאי שבתגובה להקראת המידע הרשמי של משרד החוץ הבריטי ענתה "לא אדוני", ביחס סרבני שלקח שיחה אחרי שיחה לשחוק אותו. "מבחינת בריטיש איירוויז מדובר בטיסה לכיוון אחד מתל אביב" נאמר לי, "מבחינת בריטיש איירוויז כתובת החיוב שלי היא בבריטניה" עניתי.
&nbsp
ככל שהמצב החמיר והעמדה שלי השתפרה (בהתחלה ההגבלות היו על ספרד בלבד, אחר כך הן התקדמו להגבלות על בריטניה) כך היו יותר ויותר תשובות שאני צודק, שמתישהו ישקלו מה לעשות עם ביטול, אבל שכרגע אין מה לעשות.
&nbsp
אתמול הם שלחו מייל שהציע לי לדחות את תאריך הטיסה או לקבל וואוצ'ר פנימי שלהם שאפשר לפרוע בעתיד.
&nbsp
היום שלחו לי אימייל שהטיסה בוטלה ושאני זכאי להחזר מלא. היה לינק לאתר BA אבל כמובן שלא היה שם על מה ללחוץ כדי לבקש החזר.
&nbsp
הייתי צריך להיות בטלפון ל 10 דקות עד שקיבלתי מענה אנושי וסוף סוף ביטלו לי את הכרטיס תוך החזר מלא. בגלל שהזמנתי מושב מראש יהיו שני החזרים, אחד על הטיסה והשני על המושב.
&nbsp
המצב גרוע מספיק בלי "תרומתם" של בריטיש איירוויז. הם החזירו את הכסף אז אין לי סיבה שלא לטוס איתם בעתיד, אבל החוויה השאירה לי טעם רע.
 
גם אייר אירופה הוציאו את הנשמה.

לקח להם שבועיים אחרי שהטיסות בוטלו באופן רישמי, להסכים להחזיר את הכסף. עדיין לא קיבלנו אישור החזר על חיוב המזוודה והמקום המועדף, אבל אני מניחה שזה רק עניין של זמן.
במקרה שלנו הזמנו דרך סוכן שעובד בסוכנות נסיעות גדולה. הגזברות של הסוכנת לא פעילה, ולכן נוכל לקבל את ההחזר רק כשיחזרו לעבוד.
 
לא נהיה בספרד בפסח


אחרי שהבהירו לנו שלא נקבל החזר על מחיר כרטיסי הטיסה, פתאום התקשר אלינו הסוכן, ועידכן שביטלו את טיסת החזור לארץ. כנראה שעכשיו הם יסכימו להחזיר את הכסף.
חוששים שגם טיול אוגוסט, וטיול החגים, יתבטלו.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני לא הייתי ממהרת לבטל תכניות לאוגוסט ולחגים
אני משערת שעד אז יתכן ויהיו חיסונים וגם עצמת המחלה תרד, אם אכן הוירוסים
נחלשים בחום הקיץ של העולם.

בקיצור לחודשים הקרובים ממרץ ועד יוני בהחלט הייתי מבטלת הכל. אם נניח עדיין יהיה הסגר של שבועיים על כל נוסע מבחוץ גם בחודשי הקיץ? משום מה קשה לי להאמין שזה יחזיק מעמד עד אז. בעולם הקפיטליסטי כשהבורסות נופלות וכל מה שמענין באמת את מנהיגי העולם שהם במקרה בחלקם גם עשירי העולם זו שורת הרווח התחתונה.

לכן להזמין לא הייתי מזמינה עדיין לקיץ אבל לו הזמנתי לא הייתי מבטלת ליולי והלאה לבינתיים.
 
אנחנו אמורים לטוס למוסקבה בסוף מאי. לינה הוזמנה דרך בוקינג
כך שיש אפשרות לבטל ללא עלות מאוד קרוב למועד. לגבי טיסות אין לי מושג. הטיסות הן של אל על, יש אפשרות שאל על עצמה תבטל את הטיסה באיזשהו שלב, ואני תוהה אם הם מחזירים את הכסף במקרה כזה. בכל מקרה אנחנו נחכה ממש עד הרגע האחרון כדי לקבל החלטה בנושא הזה.
 
הזמנו לחגים, ולא נבטל.

לקיץ עוד לא הזמנו, וכנראה נחכה עוד קצת עד שנחליט.
 

Sharoni54

New member
לפי דעתי עד הקיץ זה יעבור

אני כמעט בטוחה שעד הקיץ (יוני-יולי) הכל ירגע ויעבור
גם אומרים שהחיידק הזה לא שורד בחום
אם אתם באמת לא מבטלים אז לפחות תזמינו כבר עכשיו את הכסף של המדינה
זה כנראה יהיה הכי זול עכשיו, וגם אפשר להזמין אונליין את המטבעות בלי לצאת ולהיחשף לכל האנשים
 

אספרסו2

New member
אומרים שהחיידק


את מכירה אותו?
&nbsp
מספרים בשכונה שזה בכלל וירוס עארס,מה את אומרת?
 

dudi4321

Member


ישראל הכריזה על גרמניה כבעייתית מבחינת קורונה.
גם לדעתי עדיף להקפיא נסיעות וטיסות. הסיבה שאי אפשר לדעת אם בסביבה הקרובה יש נשאים או חולים.
אצלינו הרבנים דנו והחליטו שלא לנשק מזוזות. אני מסכים איתם לגמרי.
 
למעלה