תלונה על אגד

מצב
הנושא נעול.

urilei

New member
פתרון

פיתרון לנוסע?
פתרון
ברמה שבאה החברה ואומרת "כן! עשינו פאשלה! מצאנו את הטעות ומישהו קיבל על זה בראש!" אולי נשמע לך קצת סדיסטי אבל אנשים רוצים לדעת שאם מישהו נהג שלא כשורה, החברה עשתה משהו בשביל למנוע זאת לעתיד. זה לא ממש היה אכפת לי אם במקום קנס היה כתוב "הנהג ננזף", זה כבר לא באמת אכפת לי ברור שזה לא מספק פתרון מיידי לאותו נוסע שחיכה עוד חצי שעה בתחנה, אבל זה נותן את ההרגשה שלתלונה שלו יש משמעות, ושמטפלים בחוסר עמידה בלו"ז, או בכל בעייה אחרת (במקרה הזה זה היה אי עצירה בתחנה, גם כן באותה תחנת רכבת מקופחת של תושבי עיר היין)
 
תראה לי חברה שכן עושה את זה!

פתרון
ברמה שבאה החברה ואומרת "כן! עשינו פאשלה! מצאנו את הטעות ומישהו קיבל על זה בראש!" אולי נשמע לך קצת סדיסטי אבל אנשים רוצים לדעת שאם מישהו נהג שלא כשורה, החברה עשתה משהו בשביל למנוע זאת לעתיד. זה לא ממש היה אכפת לי אם במקום קנס היה כתוב "הנהג ננזף", זה כבר לא באמת אכפת לי ברור שזה לא מספק פתרון מיידי לאותו נוסע שחיכה עוד חצי שעה בתחנה, אבל זה נותן את ההרגשה שלתלונה שלו יש משמעות, ושמטפלים בחוסר עמידה בלו"ז, או בכל בעייה אחרת (במקרה הזה זה היה אי עצירה בתחנה, גם כן באותה תחנת רכבת מקופחת של תושבי עיר היין)
תראה לי חברה שכן עושה את זה!
איזו חברה תכתוב לך "כן! עשינו פאשלה"?! אתה באמת מאמין שזה יקרה אי פעם? אם כן, אני נותן לחברה הזו שנת קיום אחת מרגע כתיבת המכתב, או לחילופין, פיטורין של האדם האמון על ניסוח המכתב.
 

urilei

New member
זה מה שאגד עשתה

תראה לי חברה שכן עושה את זה!
איזו חברה תכתוב לך "כן! עשינו פאשלה"?! אתה באמת מאמין שזה יקרה אי פעם? אם כן, אני נותן לחברה הזו שנת קיום אחת מרגע כתיבת המכתב, או לחילופין, פיטורין של האדם האמון על ניסוח המכתב.
זה מה שאגד עשתה
ומה שניסיתי להגיד פה מההתחלה שזו בדיוק התשובה שאפשר לבקש בתשובה לשאלה המקורית של "מה בדיוק אתה רוצה שהחברה תגיד לך? האוטובוס איחר?" אז אמרתי - הנה, כן, אגד ענתה לי פעם תשובה מצויינת למכתב כזה על מה אנחנו מתווכחים בכלל?
 
על זה שאתה לא סגור על עצמך

זה מה שאגד עשתה
ומה שניסיתי להגיד פה מההתחלה שזו בדיוק התשובה שאפשר לבקש בתשובה לשאלה המקורית של "מה בדיוק אתה רוצה שהחברה תגיד לך? האוטובוס איחר?" אז אמרתי - הנה, כן, אגד ענתה לי פעם תשובה מצויינת למכתב כזה על מה אנחנו מתווכחים בכלל?
על זה שאתה לא סגור על עצמך
קודם אמרת שאגד ענתה לך תשובה עניינית למכתב תלונה שהנושא שלו היה הנהג לא אסף אותי בתחנה עכשיו אתה אומר שאגד ענתה לך תשובה עניינית למכתב תלונה שאומר האוטובוס איחר, תחליט על מה ענו לך.
 

urilei

New member
"האוטובוס איחר"

על זה שאתה לא סגור על עצמך
קודם אמרת שאגד ענתה לך תשובה עניינית למכתב תלונה שהנושא שלו היה הנהג לא אסף אותי בתחנה עכשיו אתה אומר שאגד ענתה לך תשובה עניינית למכתב תלונה שאומר האוטובוס איחר, תחליט על מה ענו לך.
"האוטובוס איחר"
זה ציטוט שלך, ממש פה למעלה לא קשור לתלונה שלי מימים ימימה
 
כשהתלונה מוצדקת גם התשובה שאתה מקבל

פתרון
ברמה שבאה החברה ואומרת "כן! עשינו פאשלה! מצאנו את הטעות ומישהו קיבל על זה בראש!" אולי נשמע לך קצת סדיסטי אבל אנשים רוצים לדעת שאם מישהו נהג שלא כשורה, החברה עשתה משהו בשביל למנוע זאת לעתיד. זה לא ממש היה אכפת לי אם במקום קנס היה כתוב "הנהג ננזף", זה כבר לא באמת אכפת לי ברור שזה לא מספק פתרון מיידי לאותו נוסע שחיכה עוד חצי שעה בתחנה, אבל זה נותן את ההרגשה שלתלונה שלו יש משמעות, ושמטפלים בחוסר עמידה בלו"ז, או בכל בעייה אחרת (במקרה הזה זה היה אי עצירה בתחנה, גם כן באותה תחנת רכבת מקופחת של תושבי עיר היין)
כשהתלונה מוצדקת גם התשובה שאתה מקבל
היא נורמלית.
 

846

Active member
זה בדיוק מה שכתבו לך רק בניסוח

פתרון
ברמה שבאה החברה ואומרת "כן! עשינו פאשלה! מצאנו את הטעות ומישהו קיבל על זה בראש!" אולי נשמע לך קצת סדיסטי אבל אנשים רוצים לדעת שאם מישהו נהג שלא כשורה, החברה עשתה משהו בשביל למנוע זאת לעתיד. זה לא ממש היה אכפת לי אם במקום קנס היה כתוב "הנהג ננזף", זה כבר לא באמת אכפת לי ברור שזה לא מספק פתרון מיידי לאותו נוסע שחיכה עוד חצי שעה בתחנה, אבל זה נותן את ההרגשה שלתלונה שלו יש משמעות, ושמטפלים בחוסר עמידה בלו"ז, או בכל בעייה אחרת (במקרה הזה זה היה אי עצירה בתחנה, גם כן באותה תחנת רכבת מקופחת של תושבי עיר היין)
זה בדיוק מה שכתבו לך רק בניסוח
יפה יותר ומכובד יותר. מצאנו את הנהג שטעה/עבר עברה וכו' הענשנו אותו והפקנו לקחים.
 

urilei

New member
וזה גם בדיוק מה שאני אומר...

זה בדיוק מה שכתבו לך רק בניסוח
יפה יותר ומכובד יותר. מצאנו את הנהג שטעה/עבר עברה וכו' הענשנו אותו והפקנו לקחים.
וזה גם בדיוק מה שאני אומר...
אז גם פה אתה חייב להתווכח איתי?
 
לא יכול להיות

מה בדיוק אתה רוצה שיענו לך על מכתב
תלונה שאומר שהאוטובוס איחר?????? לצורך העניין, אתמול בלילה המתנתי 40 דקות יותר מדי לאוטובוס שיצא באיחור בגלל תקלה, נניח שהייתי מתלונן על זה איזה תשובה אתה חושב שהייתי מקבל????
לא יכול להיות
שבאופן קבוע לא יגיע אוטובוס בשעה היעודה, בעוד ששאר הקווים שיוצאים מאותה נקודה בדיוק ואף רחוקה יותר מגיעים בדיוק בזמן...לא צריך להיות איש מודיעין ולהסיק שאגד דילגו על אטובוס (וזה הרבה יותר מפעם אחת).
 
אל תהיה כ"כ בטוח

לא יכול להיות
שבאופן קבוע לא יגיע אוטובוס בשעה היעודה, בעוד ששאר הקווים שיוצאים מאותה נקודה בדיוק ואף רחוקה יותר מגיעים בדיוק בזמן...לא צריך להיות איש מודיעין ולהסיק שאגד דילגו על אטובוס (וזה הרבה יותר מפעם אחת).
אל תהיה כ"כ בטוח
 

urilei

New member
או ש

לא יכול להיות
שבאופן קבוע לא יגיע אוטובוס בשעה היעודה, בעוד ששאר הקווים שיוצאים מאותה נקודה בדיוק ואף רחוקה יותר מגיעים בדיוק בזמן...לא צריך להיות איש מודיעין ולהסיק שאגד דילגו על אטובוס (וזה הרבה יותר מפעם אחת).
או ש
נהג החליט לדלג על תחנה או שתיים אני מודה שזה נדיר אצל אגד, אבל גם זה יצא לי לראות ובאמת שלא מדובר באיזור מטרופוליני פקוק מידי הקווים העירוניים של ראשון ב-5 תחנותיהם הראשונות לרוב לא עומדים בשום פקק שעשוי לשבש את הלו"ז בצורה כזו שתחכה חצי שעה ולא יגיע אוטובוס בגלל שהיה פקק
 
לאחר שקראתי חלק נכבד מהתגובות כאן..

תלונה על אגד
היי אני רוצה לשלוח תלונה על אגד (אי עמידה בלו"ז) מהטופס פנייה באתר כבר נמאס לי, אני רוצה לעלות רמה אחת למעלה. כל פעם עונים לי "תלונתך הועברה לטיפול משהו במחוז הדרום", וכנראה שלא מטפלים שם, כי 3 תלונות כבר הגיעו אליו והבעייה חוזרת על עצמה אני רוצה לפנות לדרגה ממונה, אבל לא למשרד התחבורה אלא למישהו בכיר יותר באגד (כמו שכמה אנשים פה מאסו באיש פניות של הרכבת ופנו למנכ"ל). מישהו יודע למי כדאי לפנות? מצידי גם מנכ"ל זה טוב, אני רק צריך כתובת...
לאחר שקראתי חלק נכבד מהתגובות כאן..
אמנם לא את כולן, אבל אני אגיב בכל זאת. אני מאמין שאכן אגד מבינה המון בתחבורה ציבורית, והיא בהחלט יכולה לתכנן מערכת תח"צ מתקדמת, אך בתור חברה ששואפת להרוויח כסף לא צריך לשים את המושכות בידיים שלה. לחכות 15 דקות לאוטובוס זה המון. 15 דקות זה נשמע קצת וזה קצת, אבל לא כשמחכים. אם הנסיעה היא קצרה יחסית (נניח עד 40 דקות נטו), אז 15 דקות זה המון
אם הנסיעה ארוכה (מעל שעה) אז 15 דקות זה המון
בכל מקרה זה המון (ועוד יותר אם זה קורה גם בחזור). והנה בא אנדי וטוען שנוסעי הרכבת הם מפונקים, ואולי הוא צודק, ובא ג'קי וטוען שהתיאום המסכן הזה הוא לא מה שיגרום לישראלי לצאת מהאוטו, ואתם יודעים מה אולי שניהם צודקים. ואם אתם צודקים, אז אתם אלו שצריכים לתמוך באוטובוסים צמודים. הרי ההולנדים הפחות מפונקים והיותר רגועים, הם אלו שיחכו 15 דקות לאוטובוס. אבל פה בארץ עם נוסעים מפונקים - אין ספק שה - 15 דקות האלו הן טעות לשמה
וצריך להפחית את הזמן הזה. זה מה שקורה כשיש יד חופשית לכל החברות. משרד התחבורה ואולי גופים קטנים יותר צריכים להיות אחראים על התחבורה הציבורית, כמו הגופים האחראים על התח"צ בערים גדולות בעולם. ואולי אז, במקום הבזיון התחבורתי שיש במדינה, מישהו יבוא ויתכנן מערכת טובה שנוסעים יוכלו לנסוע בנוחות וללא דאגה. ויותר מזה - מישהו גם ידאג שזה ייצא אל הפועל במהירות רבה. ואם בניו יורק הצליחו להוציא את האמריקאי מהרכב הפרטי שלו, אני די בטוח שגם פה אפשר, והדרך לשם יכולה להיות קצרה מאוד, במיוחד אם לא יהיו בדרך האלו עיכובים מיותרים של 15 דקות.
 

mucool2

New member
נסעת פעם באוטובוס בניו יורק?

לאחר שקראתי חלק נכבד מהתגובות כאן..
אמנם לא את כולן, אבל אני אגיב בכל זאת. אני מאמין שאכן אגד מבינה המון בתחבורה ציבורית, והיא בהחלט יכולה לתכנן מערכת תח"צ מתקדמת, אך בתור חברה ששואפת להרוויח כסף לא צריך לשים את המושכות בידיים שלה. לחכות 15 דקות לאוטובוס זה המון. 15 דקות זה נשמע קצת וזה קצת, אבל לא כשמחכים. אם הנסיעה היא קצרה יחסית (נניח עד 40 דקות נטו), אז 15 דקות זה המון
אם הנסיעה ארוכה (מעל שעה) אז 15 דקות זה המון
בכל מקרה זה המון (ועוד יותר אם זה קורה גם בחזור). והנה בא אנדי וטוען שנוסעי הרכבת הם מפונקים, ואולי הוא צודק, ובא ג'קי וטוען שהתיאום המסכן הזה הוא לא מה שיגרום לישראלי לצאת מהאוטו, ואתם יודעים מה אולי שניהם צודקים. ואם אתם צודקים, אז אתם אלו שצריכים לתמוך באוטובוסים צמודים. הרי ההולנדים הפחות מפונקים והיותר רגועים, הם אלו שיחכו 15 דקות לאוטובוס. אבל פה בארץ עם נוסעים מפונקים - אין ספק שה - 15 דקות האלו הן טעות לשמה
וצריך להפחית את הזמן הזה. זה מה שקורה כשיש יד חופשית לכל החברות. משרד התחבורה ואולי גופים קטנים יותר צריכים להיות אחראים על התחבורה הציבורית, כמו הגופים האחראים על התח"צ בערים גדולות בעולם. ואולי אז, במקום הבזיון התחבורתי שיש במדינה, מישהו יבוא ויתכנן מערכת טובה שנוסעים יוכלו לנסוע בנוחות וללא דאגה. ויותר מזה - מישהו גם ידאג שזה ייצא אל הפועל במהירות רבה. ואם בניו יורק הצליחו להוציא את האמריקאי מהרכב הפרטי שלו, אני די בטוח שגם פה אפשר, והדרך לשם יכולה להיות קצרה מאוד, במיוחד אם לא יהיו בדרך האלו עיכובים מיותרים של 15 דקות.
נסעת פעם באוטובוס בניו יורק?
 

קובי לו

New member
נסעת ברנו 5 לה קאר ?

נסעתם פעם במטרו של פראג???
אחח... איזו קנאה!
נסעת ברנו 5 לה קאר ?
היתה לי אחת כזו. חרא של אוטו. מה הקשר המטרו של פראג ? אגב, המטרו של בודפשט אפילו יותר מרשים ממנו. גם כן 3 קווים אבל 2 מהם בעומקים יותר מדהימים. הדרגנועים הכי עמוקים ותלולים שראיתי בימי חיי, והייתי בכ-15 רכבות תחתיות בעולם (כולל הכרמלית שלנו). העניין בשרשור הזה הוא הקישוריות שאגד צריכה לתת לתחנות קצה של רכבת ובעיקר ברכבות פרברים. לא יודע למה אתה ועמית ואוהד אסטון נסחפתם והתחלתם לדבר על ניו יורק ופראג. הרכבת התחתית הכי מוזרה שנסעתי בה היתה בבואנוס איירס, הבירה הפדארלית של ארגנטינה. 5 קווים, לא אחד או 3, חמישה, אבל ברוב התחנות ללא דרגנועים וללא מעליות. אין מיזוג אויר, יש ונטילטורים ענקיים לא של תקרה אלא של קיר שרק מפזרים את הטבח וריח העובש לכל אורך הרציף. ומיזוג האויר הוא דבר מאוד נדרש בעיר שמזכירה מאוד את ת"א מבחינת מזג האויר (לחות נוראית בקיץ. הייתי שם בינואר שזה שיא הקיץ בכדור הדרומי של כדוה"א). המנורות בתוך הקרונות הן לא פלואורסנט או ניאון אלא נורות אגס רגילות בתוך נברשות כמו מהמאה ה-19. בכלל, מרבית התחנות שם נראות כמו מוזיאון משנות ה-30 לרכבות תחתיות. קירות מכוסים קרמיקה של פעם עם ציורים סטייל טולוז לוטרק מפאריס של המאה ה-19. יש לוח עם נורות שרשומות עליו כל התחנות בקו (בתוך הקרונות) בגודל חצי מטר על חצי מטר ונדלקת הנורה של התחנה הנוכחית ובצבע אחר התחנה הבאה. ממש מנהרת הזמן לשנות ה-30 של המאה הקודמת. הס מלהזכיר כרטיסים יומיים או שבועיים או חודשיים (לפחות לא באמצע שנות ה-90). יש שם מעין אסימונים מיוחדים. מחיר נסיעה די יקר, כ-1 דולר אמריקאי בערך. וזה במדינה שהמשכורת הממוצעת היא בסביבות 200 עד 300 דולר. ובכל זאת היא היתה מלאה בנוסעים. ככה זה בכרך של 12 מליון בני אדם. תמיד יהיו כאלו שיש להם מספיק כסף בשביל זה. דוקא ב"אחותה" של בואנוס איירס, סנטיאגו דה צ'ילה הם תוך 10 שנים בנו מערכת בת 3 או 4 קווים. ב-94' כשהייתי שם היו רק שני קווים תת קרקעיים והיום ראיתי באתר אינטרנט שפעם הביאו קישור שלו, יש להם 4 קווים כמדומני. אני מדבר על 4 קווים תת קרקעיים ומודרניים לחלוטין, על פני שטח של כמו גוש דן הגרעיני (ת"א, ר"ג, גבעתיים, ב"ב, חולון ובת ים).
 

urilei

New member
אנחנו נסחפנו, כן? ../images/Emo8.gif

נסעת ברנו 5 לה קאר ?
היתה לי אחת כזו. חרא של אוטו. מה הקשר המטרו של פראג ? אגב, המטרו של בודפשט אפילו יותר מרשים ממנו. גם כן 3 קווים אבל 2 מהם בעומקים יותר מדהימים. הדרגנועים הכי עמוקים ותלולים שראיתי בימי חיי, והייתי בכ-15 רכבות תחתיות בעולם (כולל הכרמלית שלנו). העניין בשרשור הזה הוא הקישוריות שאגד צריכה לתת לתחנות קצה של רכבת ובעיקר ברכבות פרברים. לא יודע למה אתה ועמית ואוהד אסטון נסחפתם והתחלתם לדבר על ניו יורק ופראג. הרכבת התחתית הכי מוזרה שנסעתי בה היתה בבואנוס איירס, הבירה הפדארלית של ארגנטינה. 5 קווים, לא אחד או 3, חמישה, אבל ברוב התחנות ללא דרגנועים וללא מעליות. אין מיזוג אויר, יש ונטילטורים ענקיים לא של תקרה אלא של קיר שרק מפזרים את הטבח וריח העובש לכל אורך הרציף. ומיזוג האויר הוא דבר מאוד נדרש בעיר שמזכירה מאוד את ת"א מבחינת מזג האויר (לחות נוראית בקיץ. הייתי שם בינואר שזה שיא הקיץ בכדור הדרומי של כדוה"א). המנורות בתוך הקרונות הן לא פלואורסנט או ניאון אלא נורות אגס רגילות בתוך נברשות כמו מהמאה ה-19. בכלל, מרבית התחנות שם נראות כמו מוזיאון משנות ה-30 לרכבות תחתיות. קירות מכוסים קרמיקה של פעם עם ציורים סטייל טולוז לוטרק מפאריס של המאה ה-19. יש לוח עם נורות שרשומות עליו כל התחנות בקו (בתוך הקרונות) בגודל חצי מטר על חצי מטר ונדלקת הנורה של התחנה הנוכחית ובצבע אחר התחנה הבאה. ממש מנהרת הזמן לשנות ה-30 של המאה הקודמת. הס מלהזכיר כרטיסים יומיים או שבועיים או חודשיים (לפחות לא באמצע שנות ה-90). יש שם מעין אסימונים מיוחדים. מחיר נסיעה די יקר, כ-1 דולר אמריקאי בערך. וזה במדינה שהמשכורת הממוצעת היא בסביבות 200 עד 300 דולר. ובכל זאת היא היתה מלאה בנוסעים. ככה זה בכרך של 12 מליון בני אדם. תמיד יהיו כאלו שיש להם מספיק כסף בשביל זה. דוקא ב"אחותה" של בואנוס איירס, סנטיאגו דה צ'ילה הם תוך 10 שנים בנו מערכת בת 3 או 4 קווים. ב-94' כשהייתי שם היו רק שני קווים תת קרקעיים והיום ראיתי באתר אינטרנט שפעם הביאו קישור שלו, יש להם 4 קווים כמדומני. אני מדבר על 4 קווים תת קרקעיים ומודרניים לחלוטין, על פני שטח של כמו גוש דן הגרעיני (ת"א, ר"ג, גבעתיים, ב"ב, חולון ובת ים).
אנחנו נסחפנו, כן?

סתם, התחילו לדבר פה על ניו יורק ובאר שבע, אז אם כבר, אז כבר....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה