תלונה על אגד

מצב
הנושא נעול.

urilei

New member
תלונה על אגד

תלונה על אגד
היי אני רוצה לשלוח תלונה על אגד (אי עמידה בלו"ז) מהטופס פנייה באתר כבר נמאס לי, אני רוצה לעלות רמה אחת למעלה. כל פעם עונים לי "תלונתך הועברה לטיפול משהו במחוז הדרום", וכנראה שלא מטפלים שם, כי 3 תלונות כבר הגיעו אליו והבעייה חוזרת על עצמה אני רוצה לפנות לדרגה ממונה, אבל לא למשרד התחבורה אלא למישהו בכיר יותר באגד (כמו שכמה אנשים פה מאסו באיש פניות של הרכבת ופנו למנכ"ל). מישהו יודע למי כדאי לפנות? מצידי גם מנכ"ל זה טוב, אני רק צריך כתובת...
 
למה אתה חושב שלא מטפלים בתלונות שלך

תלונה על אגד
היי אני רוצה לשלוח תלונה על אגד (אי עמידה בלו"ז) מהטופס פנייה באתר כבר נמאס לי, אני רוצה לעלות רמה אחת למעלה. כל פעם עונים לי "תלונתך הועברה לטיפול משהו במחוז הדרום", וכנראה שלא מטפלים שם, כי 3 תלונות כבר הגיעו אליו והבעייה חוזרת על עצמה אני רוצה לפנות לדרגה ממונה, אבל לא למשרד התחבורה אלא למישהו בכיר יותר באגד (כמו שכמה אנשים פה מאסו באיש פניות של הרכבת ופנו למנכ"ל). מישהו יודע למי כדאי לפנות? מצידי גם מנכ"ל זה טוב, אני רק צריך כתובת...
למה אתה חושב שלא מטפלים בתלונות שלך
התלונה שלך מתקבלת באתר ומועברת לטיפול של האגף האגף המתאים באגד, בד"כ מאותו אגף בודקים את התלונה שלך ומבקשים את התייחסותו של הנהג לתלונה שלך, לאחר מכן ננקטים אמצעי משמעת (אם יש צורך בכך) ובסופו של דבר אתה מקבל מכתב שאומר מה נעשה עם התלונה שלך. בד"כ זה לוקח מספר חודשים אבל תהיה בטוח שהתלונה שלך מטופלת. לא בטוח שפניה לגורם בכיר יותר תניב תוצאות יותר טובות הרי התהליך שיבצע לטיפול בפניה שלך יהיה אותו תהליך.
 

urilei

New member
לגורם הבכיר יותר

למה אתה חושב שלא מטפלים בתלונות שלך
התלונה שלך מתקבלת באתר ומועברת לטיפול של האגף האגף המתאים באגד, בד"כ מאותו אגף בודקים את התלונה שלך ומבקשים את התייחסותו של הנהג לתלונה שלך, לאחר מכן ננקטים אמצעי משמעת (אם יש צורך בכך) ובסופו של דבר אתה מקבל מכתב שאומר מה נעשה עם התלונה שלך. בד"כ זה לוקח מספר חודשים אבל תהיה בטוח שהתלונה שלך מטופלת. לא בטוח שפניה לגורם בכיר יותר תניב תוצאות יותר טובות הרי התהליך שיבצע לטיפול בפניה שלך יהיה אותו תהליך.
לגורם הבכיר יותר
אני רוצה להפנות טענות כלליות יותר השירות של אגד עלה לי על העצבים האיחורים זה רק התירוץ העובדה שלאגד נראה בסדר והגיוני שהקווים יוצאים מתחנת הרכבת רבע שעה אחרי שזו הגיעה, מרתיחה הרבה יותר. לא ממש אכפת לי אם לגבי התלונה באופן ספציפי היא תועבר "למטה" חזרה למסלול הרגיל, אבל אני רוצה לערב מישהו בכיר יותר.
 

urilei

New member
או במילים פשוטות יותר

לגורם הבכיר יותר
אני רוצה להפנות טענות כלליות יותר השירות של אגד עלה לי על העצבים האיחורים זה רק התירוץ העובדה שלאגד נראה בסדר והגיוני שהקווים יוצאים מתחנת הרכבת רבע שעה אחרי שזו הגיעה, מרתיחה הרבה יותר. לא ממש אכפת לי אם לגבי התלונה באופן ספציפי היא תועבר "למטה" חזרה למסלול הרגיל, אבל אני רוצה לערב מישהו בכיר יותר.
או במילים פשוטות יותר
אני מבזבז לפחות שעה בשבוע על משחקי כבוד מפגרים של אגד נמאס לי
 
נראה לי שלכל העולם נראה בסדר

לגורם הבכיר יותר
אני רוצה להפנות טענות כלליות יותר השירות של אגד עלה לי על העצבים האיחורים זה רק התירוץ העובדה שלאגד נראה בסדר והגיוני שהקווים יוצאים מתחנת הרכבת רבע שעה אחרי שזו הגיעה, מרתיחה הרבה יותר. לא ממש אכפת לי אם לגבי התלונה באופן ספציפי היא תועבר "למטה" חזרה למסלול הרגיל, אבל אני רוצה לערב מישהו בכיר יותר.
נראה לי שלכל העולם נראה בסדר
והגיוני שהקווים יוצאים מתחנת הרכבת רבע שעה אחרי שהרכבת מגיעה, זה נותן לך הרבה זמן ליכנס לשירותים לקנות קוראסון וקולה ולהגיע לאוטובוס בהליכה קלילה, שלא לדבר על זה שאם הרכבת תארח ב 10 דקות עדיין תוכל להגיע לאותו האוטובוס. ממש לא ברור לי מה מרתיח אותך במקרה הזה
 
ליכנס= להיכנס תארח = תאחר

נראה לי שלכל העולם נראה בסדר
והגיוני שהקווים יוצאים מתחנת הרכבת רבע שעה אחרי שהרכבת מגיעה, זה נותן לך הרבה זמן ליכנס לשירותים לקנות קוראסון וקולה ולהגיע לאוטובוס בהליכה קלילה, שלא לדבר על זה שאם הרכבת תארח ב 10 דקות עדיין תוכל להגיע לאותו האוטובוס. ממש לא ברור לי מה מרתיח אותך במקרה הזה
ליכנס= להיכנס תארח = תאחר
 

urilei

New member
תאמין לי שזו רק ההתחלה...

נראה לי שלכל העולם נראה בסדר
והגיוני שהקווים יוצאים מתחנת הרכבת רבע שעה אחרי שהרכבת מגיעה, זה נותן לך הרבה זמן ליכנס לשירותים לקנות קוראסון וקולה ולהגיע לאוטובוס בהליכה קלילה, שלא לדבר על זה שאם הרכבת תארח ב 10 דקות עדיין תוכל להגיע לאותו האוטובוס. ממש לא ברור לי מה מרתיח אותך במקרה הזה
תאמין לי שזו רק ההתחלה...
ולא, אחרי נסיעת רכבת שנמשכה בסך הכל 20 דקות, לא צריך רבע שעה בשביל החלפה בתחנה קטנה שההליכה מקצה הרציף לאוטובוס נמשכת 5 דקות גג ויש לי חדשות בשבילך - אם הרכבת מאחרת, הנהג סוגר לך את הדלת על הפרצוף ומסתלק, לפעמים לפני הזמן תאמין לי, אגד עושה הכל בשביל שלא תסע ברכבת. אני אומר לך, אני שם כל יום, ב-7 דקות האחרונות של הרבע שעה הזו, לא מגיע אף אחד, אף פעם. בוא נאמר שאם אגד באמת הייתה חושבת שצריך רבע שעה והיה באמת מספיק אכפת לה, אז האוטובוס היה עומד ברציף כשהרכבת הגיעה. אם הייתי מחכה בתוך האוטובוס - מילא, אבל אחרי שאני מחכה רבע שעה, כשהאוטובוס אמור לצאת ב-17:55, ורק ב-17:57 בכלל מבצבץ איזה אוטובוס, כל פעם מכיוון אחר, אז משהו רקוב. בימי קו 14 של דן בפ"ת האוטובוס יצא 3-5 דקות אחרי שהגיעה הרכבת, הוא תמיד חיכה לנוסעים בתחנה. אף פעם לא קרה שהנוסעים יצאו מהתחנה והאוטובוס לא היה שם (אולי למעט מקרים באמת נדירים)
 

mucool2

New member
אם אגד עושה הכל בשביל שלא תסע ברכבת

תאמין לי שזו רק ההתחלה...
ולא, אחרי נסיעת רכבת שנמשכה בסך הכל 20 דקות, לא צריך רבע שעה בשביל החלפה בתחנה קטנה שההליכה מקצה הרציף לאוטובוס נמשכת 5 דקות גג ויש לי חדשות בשבילך - אם הרכבת מאחרת, הנהג סוגר לך את הדלת על הפרצוף ומסתלק, לפעמים לפני הזמן תאמין לי, אגד עושה הכל בשביל שלא תסע ברכבת. אני אומר לך, אני שם כל יום, ב-7 דקות האחרונות של הרבע שעה הזו, לא מגיע אף אחד, אף פעם. בוא נאמר שאם אגד באמת הייתה חושבת שצריך רבע שעה והיה באמת מספיק אכפת לה, אז האוטובוס היה עומד ברציף כשהרכבת הגיעה. אם הייתי מחכה בתוך האוטובוס - מילא, אבל אחרי שאני מחכה רבע שעה, כשהאוטובוס אמור לצאת ב-17:55, ורק ב-17:57 בכלל מבצבץ איזה אוטובוס, כל פעם מכיוון אחר, אז משהו רקוב. בימי קו 14 של דן בפ"ת האוטובוס יצא 3-5 דקות אחרי שהגיעה הרכבת, הוא תמיד חיכה לנוסעים בתחנה. אף פעם לא קרה שהנוסעים יצאו מהתחנה והאוטובוס לא היה שם (אולי למעט מקרים באמת נדירים)
אם אגד עושה הכל בשביל שלא תסע ברכבת
מה גורם לך לחשוב שתלונה אצל גורם בכיר באגד תשנה משהו? הוא לא יודע מזה?
 

urilei

New member
ואם אתה רוצה קצת יותר פירוט

מה אכפת לך לתת לי לנסות...
ואם אתה רוצה קצת יותר פירוט
אז אני מקווה שלאותו גורם בכיר תלונה במשרד התחבורה תשנה קצת יותר מהפקידה שעונה למיילים בטופס פניות באינטרנט
 

mucool2

New member
משרד התחבורה זה כבר סיפור אחר...

ואם אתה רוצה קצת יותר פירוט
אז אני מקווה שלאותו גורם בכיר תלונה במשרד התחבורה תשנה קצת יותר מהפקידה שעונה למיילים בטופס פניות באינטרנט
משרד התחבורה זה כבר סיפור אחר...
 

urilei

New member
אל תערבב

משרד התחבורה זה כבר סיפור אחר...
אל תערבב
אני רוצה את אותו גורם בכיר, בדיוק בשביל לשמור את התלונה במשרד התחבורה כ"קלף מיקוח" לשיפור השירות ולדרקוניסט, תאמין לי, אם היית עומד כל יום בתחנה שם, היית מבין היטב שרבע שעה זה הרבה הרבה יותר מידי.
 
כמו שאתה בטח יודע רכבת ישראל היא לא

אל תערבב
אני רוצה את אותו גורם בכיר, בדיוק בשביל לשמור את התלונה במשרד התחבורה כ"קלף מיקוח" לשיפור השירות ולדרקוניסט, תאמין לי, אם היית עומד כל יום בתחנה שם, היית מבין היטב שרבע שעה זה הרבה הרבה יותר מידי.
כמו שאתה בטח יודע רכבת ישראל היא לא
ממש שיא הדיוק ונניח שהיא מקדימים את שעת היציאה של האוטובוס ל 5 דקות אחרי הגעת הרכבת לתחנה, הרכבת הייתה מאחרת ב 7 דקות והיית צריך לחכות עוד שעה עד לאוטובוס שאמור לקלוט את הנוסעים של הרכבת הבאה אחריה, מה היית אומר אז????
 

urilei

New member
אם האוטובוס חונה ליד הרכבת

כמו שאתה בטח יודע רכבת ישראל היא לא
ממש שיא הדיוק ונניח שהיא מקדימים את שעת היציאה של האוטובוס ל 5 דקות אחרי הגעת הרכבת לתחנה, הרכבת הייתה מאחרת ב 7 דקות והיית צריך לחכות עוד שעה עד לאוטובוס שאמור לקלוט את הנוסעים של הרכבת הבאה אחריה, מה היית אומר אז????
אם האוטובוס חונה ליד הרכבת
20 דקות לפני שהוא צריך לצאת (שמשם הוא מגיע ב90% מהמקרים) אז הוא יכול לחנות ולהעלות נוסעים בו זמנית (בתחנה), ולצאת 5 דקות אחרי שהרכבת הגיעה, שזה ב-95% עדיין בזמן פלוס מינוס דקה או שתיים זה באמת לא כזה מסובך ואני שוב אומר - אם היית שם - היית מבין ש-5-6 דקות אחרי שהרכבת הגיעה זה כבר חניון רפאים. וכל מי שהגיע עם רכב לתחנה הגיע למסקנה שכדאי מאוד שיעשה זאת גם מחר - כי אף אוטובוס לא מחכה לו בתחנה.
 
2 שאלות

אם האוטובוס חונה ליד הרכבת
20 דקות לפני שהוא צריך לצאת (שמשם הוא מגיע ב90% מהמקרים) אז הוא יכול לחנות ולהעלות נוסעים בו זמנית (בתחנה), ולצאת 5 דקות אחרי שהרכבת הגיעה, שזה ב-95% עדיין בזמן פלוס מינוס דקה או שתיים זה באמת לא כזה מסובך ואני שוב אומר - אם היית שם - היית מבין ש-5-6 דקות אחרי שהרכבת הגיעה זה כבר חניון רפאים. וכל מי שהגיע עם רכב לתחנה הגיע למסקנה שכדאי מאוד שיעשה זאת גם מחר - כי אף אוטובוס לא מחכה לו בתחנה.
2 שאלות
1) מה אתה עושה אם הרכבת מאחרת, עד מתי האוטובוס צריך לחכות לה בתחנה??? 2) אני בתור נוסע רוצה לעלות על האוטובוס בתחנת האיסוף השלישית שלו, מתי בדיוק אני אמור לחכות בתחנה???
 

846

Active member
מצטרף לשאלה

2 שאלות
1) מה אתה עושה אם הרכבת מאחרת, עד מתי האוטובוס צריך לחכות לה בתחנה??? 2) אני בתור נוסע רוצה לעלות על האוטובוס בתחנת האיסוף השלישית שלו, מתי בדיוק אני אמור לחכות בתחנה???
מצטרף לשאלה
(מניסיון אישי בקו 5 בנתניה).
 

urilei

New member
תשובות

2 שאלות
1) מה אתה עושה אם הרכבת מאחרת, עד מתי האוטובוס צריך לחכות לה בתחנה??? 2) אני בתור נוסע רוצה לעלות על האוטובוס בתחנת האיסוף השלישית שלו, מתי בדיוק אני אמור לחכות בתחנה???
תשובות
1) שיחכה לפחות את חלון הזמן שממילא מוקצה לו היום - רבע שעה 2) אתה מחכה בתחנה השלישית - ב-95% מהמקרים הרכבת מגיעה לתחנה פלוס מינוס דקה או שתיים, בזמן. בשעות הערב הייעוד העיקרי של אותם קווים הוא לשרת את נוסעי הרכבת, אז אם חמישה נוסעים יחכו כמה דקות פעם בחודש שהרכבת מאחרת, אף אחד לא ימות. זה עדיף מאשר לעכב כל יום 50 נוסעים רבע שעה. אוטובוסים שמשרתים תחנות רכבת זה לא המצאה ישראלית, והרכבת באמת באמת לא מאחרת כ"כ הרבה כמו שאתה מנסה לצייר.
 

846

Active member
מי אמר שחלון הזמן הוא רבע

תשובות
1) שיחכה לפחות את חלון הזמן שממילא מוקצה לו היום - רבע שעה 2) אתה מחכה בתחנה השלישית - ב-95% מהמקרים הרכבת מגיעה לתחנה פלוס מינוס דקה או שתיים, בזמן. בשעות הערב הייעוד העיקרי של אותם קווים הוא לשרת את נוסעי הרכבת, אז אם חמישה נוסעים יחכו כמה דקות פעם בחודש שהרכבת מאחרת, אף אחד לא ימות. זה עדיף מאשר לעכב כל יום 50 נוסעים רבע שעה. אוטובוסים שמשרתים תחנות רכבת זה לא המצאה ישראלית, והרכבת באמת באמת לא מאחרת כ"כ הרבה כמו שאתה מנסה לצייר.
מי אמר שחלון הזמן הוא רבע
שעה?
 

urilei

New member
אם האוטובוס חונה בחניון של הרכבת

מי אמר שחלון הזמן הוא רבע
שעה?
אם האוטובוס חונה בחניון של הרכבת
עשרים דקות, אז הוא יכול לחנות בתחנה... גם אם זה אומר שיצטרכו לשלם לנהג עוד כמה שקלים. וגם אם אין לו חלון כזה, אז צריכים לדאוג שהאוטובוס יעמוד לקלוט את הנוסעים כשהרכבת מגיעה אני באמת לא חושב שאני מבקש יותר מידי... ואגד דופקת קודם כל את עצמה, כי מי שבא עם רכב פשוט נכנס אליו ונוסע ורואה שאין אוטובוס אף פעם בתחנה ולא כדאי להשאיר את האוטו בבית. תאמין לי - זה ממש לא האנשים שאגד תצליח לגרום להם להתייאש ולעלות על 274
 

846

Active member
לכל נסיעה יש מרכיב שניקרא:

אם האוטובוס חונה בחניון של הרכבת
עשרים דקות, אז הוא יכול לחנות בתחנה... גם אם זה אומר שיצטרכו לשלם לנהג עוד כמה שקלים. וגם אם אין לו חלון כזה, אז צריכים לדאוג שהאוטובוס יעמוד לקלוט את הנוסעים כשהרכבת מגיעה אני באמת לא חושב שאני מבקש יותר מידי... ואגד דופקת קודם כל את עצמה, כי מי שבא עם רכב פשוט נכנס אליו ונוסע ורואה שאין אוטובוס אף פעם בתחנה ולא כדאי להשאיר את האוטו בבית. תאמין לי - זה ממש לא האנשים שאגד תצליח לגרום להם להתייאש ולעלות על 274
לכל נסיעה יש מרכיב שניקרא:
כיסוי תור, בנסיעה עירונית זה בד"כ 3 דקות. אם הנהג הגיע קודם, מגיע לו כמה דקות מנוחה לבד לצורך עישון, קריאה אכילה וכל דבר אחר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה