תמיד אישה

תמיד אישה../images/Emo68.gif../images/Emo100.gif

אני מאוד אוהבת להתלבש בצורה נשית- כמעט תמיד תוכלו למצוא אותי עם חצאית וחולצה יפה ומיוחדת, וסה"כ תמיד טוענים שיש לי טעם טוב
<אין הנחתום מעיד על עיסתו
>. האמת שזה לא היה ככה תמיד- בעבר לא ממש השקעתי בעצמי, הייתי הולכת עם סוויטשרטים ומכנסיים פשוטות וזהו, בקושי טורחת ללכת לקוסמטיקאית וגם זה היה רק אחרי שאחותי הייתה משגעת אותי, ואחרי הצבא חל בי שינוי ואני ממש משקיעה בעצמי- יותר מתאפרת ביום-יום, פגישה קבועה עם הקוסמטיקאית כל שלושה שבועות,הולכת עם בגדים יפים ומחמיאים. האם בתור נשים- אתן משקיעות בלבוש ובמראה שלכן יותר לעומת הגברים בסביבתכם
כמה אתן נוהגות להשקיע מבחינת זמן/מאמצים/כסף על המראה שלכן והאם מראה לא מושקע מפחית לדעתכן מנשיות האישה
 
תמיד אישה.

אני תמיד אישה בלבוש שלי ולו בגלל שאני כל כך אוהבת את זה. לבושה, מסודרת, מטופחת. אוהבת הכי חצאיות/שמלות חולצות עם מחשופים (הכי מחמיא לי). מכנסיים התחלתי ללבוש רק בשנה האחרונה לאחר שרזיתי. גם בגדי הבית שלי בצבעים תואמים אני פשוט נורא אוהבת להתלבש :) אני לא חושבת שאני משקיעה בכך מעבר למידה. זה די טבוע בי. לעומת הגברים בסביבתי ? לא יודעת... אני חושבת שהם די מטופחים יחסית. אני לא משקיעה כספים במראה שלי מעבר לנורמה. כמעט אף פעם לא ביקרתי אצל קוסמטיקאית, אני בד"כ עושה לעצמי. מראה לא מושקע - למה הכוונה? חשוב סדר,ניקיון, אסתטיקה.
 

שירה1973

New member
אם שמלות ואיפור מדגימים נשיות...

.... אז כנראה שאני וואחד גבר !
לא זוכרת מתי היתה הפעם האחרונה שלבשתי שמלה (היה זה קיץ חם בתקופת הפלמ"ח, הפלוגות צעדו לאט בדרך לירושלים....) אני רוב החיים בג'ינס וחולצות נוחות, ולעולם לא ימצאו אותי נועלת נעלי עקב (גם לא עם אקדח מוצמד לרקתי). צמודה כבר שנים לסנדלי טבע, ורק כשממש אין ברירה (כשיש ברד בחוץ) אני מחליפה בצער לכפכפי טבע...
אני ממש לא חושבת שנשיות קשורה לאיפור או לבוש מסוג מסויים, אני כן מייחסת חשיבות ע נ ק י ת לטיפוח אישי, לא חשוב אם מדובר בגבר או אישה. אני מדברת על ניקיון, על אסתטיקה, על מראה נעים ולא "מרושל" או מלוכלך כמובן. ריחות מאד מאד חשובים לי. אני יודעת שיש הרבה נשים שחושבות שלהתקלח בבושם זה מומלץ ואף רצוי (אני מדברת על האישה שעוברת מולי ברחוב למשל, ושתי דקות אחרי שהיא כבר חלפה ונעלמה מעיניי אני עדיין טובעת בתוך עננת הבושם הכבד שהיא השאירה מאחוריה...) ריח נקי של סבון או של בושם עדין הוא המועדף עלי. קוסמטיקאית ? הלכתי לפני שנתיים לראשונה בחיי לעשות טיפול פנים (ואני בשנות השלושים שלי...) היא הביטה בי, בחנה את העור שלי בכובד ראש ואז קבעה שאין לי מה לחפש אצלה... כפיצוי הסכמנו שהיא תעשה לי טיפול של כיף, סתם כדי שיהיה נעים אז בסופו של דבר התפנקתי אצלה על הכיסא עם שעה וחצי של מסאז'ים ונעימים בפרצוף...
כל אחת מגדירה נשיות בצורה שונה, מן הסתם, כל אחת עם הפרשנות האישית שלה. בעיניי לפחות זה משהו הרבה יותר פנימי ועמוק מאשר העטיפה שאנחנו בוחרות לעטות על עצמנו ביום כזה או אחר.
 
את הכי לא גבר שרק אפשר ../images/Emo6.gif

את שירתי הכי אישה שרק אפשר עם המכנסיים החולצה ונעלי הטבע הנשיות שלך פורצת ממך שאין מילים לתאר זאת !
 

אמברון

New member
אני בדיאלוג מתמיד עם עצמי

אני די טום-בוי ומתלבשת בהתאם. חצאיות, שמלות, איפור וגינדור זה פשוט לא אני. אני חובבת מכנסיים (כי נוח לי יותר וגם כי הרגליים שלי זה לא איבר שאני נהנית לחשוף) חולצות פשוטות וגופיות. גם בצבעים אני לא נוטה לגוון ונעים לי עם זה. ברור שלפעמים מתחשק לי "לדפוק הופעה", אבל אני מרגישה מחופשת.
 
מה שחשוב הוא שאת מרגישה טוב ונכון

ונוח עם עצמך. אם את מרגישה בתחפושת כשאת לובשת שמלה אז לא... פשוט לא ! איך שאת זה הכי יפה לך וכשנוח לך את הכי יפה (יש פרסומת כזו, לא ?!) עם כל הביגוד הנשי שלי תהרגי אותי עם עקבים... אני מתה מזה.
 

שירה1973

New member
"את הכי יפה כשנוח לך"...

צודקת אסנת יקרה, זו אכן פרסומת ל.... נעלי טבע
מצטרפת אליך כמובן, ומודה לך על הדברים שרשמת לי למעלה...
 
ולמרות ההבדלים החיצוניים

"הזעירים" שבינינו, אני מרגישה בדיוק כמוך. כשאני מאופרת או לבושה בשמלות/חצאיות/שות' אני מרגישה מחופשת.....
 
אני

משתדלת להיראות טוב ומטופחת אבל לובשת בגדים שיהיו לי נוחים, ולא מתאפרת בצורה כבדה. וגם לא מוציאה הרבה מאוד כסף על טיפוח ובגדים. מנסה לארגן את עצמי יפה עם מה שיש לי. אני מנסה לאזן בין להיראות טוב לבין להשקיע יותר מדי ולהתאמץ בשביל זה כי אני לא רוצה להשקיע כל כך הרבה זמן וכסף בזה.אני גם אוהבת את הפשוט יחסית.לא אוהבת מגונדר,אבל גם אני אוהבת חצאיות.
 

Eiley

New member
זה שיעור שלמדתי בחיי ממש עכשיו!

אני תמיד נראיתי בסדר אבל לא הכי השקעתי מאמץ ומחשבה יותר מדי בכל הנוגע למראה! לא בחרתי ממש בצורה קפדנית מה אני לובשת ולא חשבתי בכלל איך אני רוצה להיראות לחוץ... פשוט עם מה שאני. (ולא היה רע בכלל) אבל לאחרונה שוחחתי עם אנשים על הנושא, עשינו "פידבקים" אחד לשני ובאמת חשבתי על זה. למה שלא כל אחד יפעל כדי להרגיש הכי טוב ולהיראות הכי טוב שהוא יכול?! פתאום הבנתי שלפעמים ההשקעה של אנשים במראה וכו' זה פשוט חלק מהמודעות העצמית שלהם... ושעד עכשיו לא הרשתי לעצמי בכלל! כשהרגשתי את זה- מיד עשיתי שינויים. ברור שהחוץ לא הכי הכי חשוב- אבל יש לו חשיבות רבה! אז תמיד תיראו כפי שאתן, אבל תרשו לעצמכן להבליט מה שהטבע נתן לכן! שתרגישו טוב ובטוחות בכל מצב!!!
 
כמה שאת צודקת ../images/Emo45.gif

כפי שכתבתי לאמברון, את הכי יפה שטוב ונוח לך. אני לא חושבת שעל מנת להיראות טוב צריך להשקיע מאמץ, מחשבה ולהקפיד. כתבת יפה לענין מודעות עצמית. אני אוהבת להתלבש, מודעת לכך עד מאוד אבל זה ענין של שנים ואני ממש לא משקיעה בכך מאמץ כזה או אחר. טבעי לי :)
 
לי מגיע מכות בנושא הזה

יש לי מוצרי טיפוח ואיפור - אפילו הייתי בסדנא מאוד נחמדה ללמוד להתאפר יותר יפה ולא עומדת בזה לא מטפחת את העור אפילו במינימום , מרגישה נהדר כשאני מטופחת ומגונדרת ובעיקר מאופרת אבל אין לי אנרגיה בגרוש להשקיע בזה . השאלה היא האם זה בגלל שממש בתוכי אני לא רוצה או סתם עצלנית???? ימים יגידו
 
נטלי, מכות למה? ../images/Emo24.gif

בתור מי שלא מוכנה לשים בפנים שום דבר שלא אני רוקחת, אז אולי יותר טוב לא למרוח קרמים ואיפור, שיכולים להרוס לך את העור? טוב לך ככה, אז זה בסדר, וגם כשתחליטי, כדאי לך למרוח רק חומרים טבעיים. ותהיי מי שאת, ותשקיעי אנרגיה היכן שטוב לך. בהצלחה, אור ואהבה אריאלה
 

המונשרי

New member
אצלי זה תלוי בתקופות -

קורה שבא ללכת בלבוש נוח שלא מתאמץ למצוא חן. (קז'ואל). ולפעמים כשישנה סיבה טובה אני משקיעה - והתוצאה שונה משמעותית כאילו מדובר בבן אדם אחר ממש. ( עד כדי כך השוני).
 

Eiley

New member
תמיד שאלתי- איך???

יש את האנשים שאף פעם לא תיתפסו אותם לא מטופחים?! מאיפה האנרגיה? איך עושים את זה? לדעתי בחורות צעירות זה לא חוכמה, נשים מבוגרות מטופחות וניראות טוב תמיד הורגות אותי וגורמות לי להתפלל שאזכה להיות כך מבחינת האנרגיה הכוח והיכולת להשקיע בטיפוח.
 

המונשרי

New member
שמתי לב

שהמבוגרות שמטפחות עצמן בדרך כלל אמותיהן וסבתותיהן היו מטופחות. זה משהו שהן נחשפו אליו מגיל צעיר. כמובן שיש את לכך את יוצא הדופן- נשים שהן מאין קונטרה לאימן. וזה בא לידי ביטוי בכל גם בקריירה וגם בשיגרת הטיפוח. לגבי שאלתך מאיפה האנרגיה- אני חושבת שהכל עניין של סדר עדיפויות, אולי הן מרגישות מוחמאות / מחוזרות/ מקבלות יחס טוב יותר כשהן מטופחות.
 
איך עושים את זה!

שלום לכולן וחג שמח! להיות מטופחת בגיל מבוגר יותר זה עניין של החלטה.ולא צריך כל כך הרבה אנרגיה לזה. צריך את הידע של מה מתאים לך. מה הכי נוח לך. ופשוט להתרגל לעשות את זה ביום יום. בדיוק כמו שאת מתקלחת לקחת עוד כמה דקות להתאפר. להתאים את הבגדים . וזהו. יצאת לדרך. וכן כשאת מבוגרת יותר ונראת טוב. ומקבלת מחמאות על זה.היום נראה הרבה יותר נעים וחייכני.
 
נשיות?

אני תמיד הייתי טום בוי בצעירותי ורק בשנים האחרונות התחלתי לשים לב מתי הטום בוי יוצא ומתי לא והתחלתי להרגיש חיבור לרחם יותר בזמן האחרון תוך כדי מחשבה על ילדים ומשפחה משהו שקודם לא היה בעשיה פעם זה היה יותר במחשבה של איך אפשר ..
 
תמיד אשה, בכל לבוש../images/Emo66.gif

חשבתי שמדובר בשיר של.. לא חשוב. אני הייתי אשה עם לבוש ואיפור ועקבים- בתל-אביב. ואני אשה- עם ג'ינס וטי שירט, וכפכפים נוחות- בכפר.. להוציא כמובן ארועים מיוחדים-ימי הולדת חתונות.. לא הולכת לקוסמטיקאית 25 שנה- כי הציע לי אז, משהו מאוד מיוחד תוצרת צרפת, 500 דולר שישאיר את עורי צעיר. ברחתי, אבל כנראה אנרגטית עבר אלי את החומר
כי עור פני, נשאר כמעט אותו דבר. וגם אני נעזרת קמעה במוצרים טבעיים שאני רוקחת- במיוחד לעייניים וליובש- משמנים מיוחדים בתוספת ויטמין e,ושמנים ארומתיים. בכל זאת , אני לא נערה.. הכי אשה, מסתובבת בבית עם תחתונים וטי שירט ארוך.. במיוחד בקיץ . ומאחר ויש לי בת מתבגרת שגונבת לי את האיפור, לעיתים אני נשארת עם אודם בלבד, והיא נעלמת בתיק האישי שלה -עם האיפור. חג-שמח, באהבה
אריאלה
 
אצלי...

בדרך כלל אני לא משקיעה יותר מידי- לא מתאפרת וכאלה, אבל כשאני כן זה עושה לי טוב- מעלה את הביטחון, ונותן לי הרגשה שעשיתי משהו בשביל עצמי... אני לא חושבת שמראה לא מושקע יכול להפחית מהנשיות, אני חושבת שהנשיות זה משהו שקורן מבפנים.
 
למעלה