תמיד התווכחנו על זה!

pokegirl

New member
תמיד התווכחנו על זה!

ואני שמה לזה סוף! תמיד התווכחנו שלתפוס פוקמונים לא בפוקדורים זו גניבה!! אז זהו, שלא!!! בפירסומת של נינטנדו לפוקמון yellow שמראים בקרטון נטוורק, רואים ילד שמסתובב עם פיקאצ`ו ורוצה לתפוס כמה שיותר פוקמונים- עכשיו (!) איך הוא מנסה: רואים שם היטמונלי נופל לתוך בור, רואים כמהו פוקמונים שנופלת עליהם קופסה (מכירים את זה ששמים להם פתיון ואז מושכים את המקל והקופסה נסגרת?!) ואז רואים דרגונייט בכלוב!!! אז אל תגידו לי שהשיטות של צוות רוקט לא חוקיות!!! כי אף לא קרא לילד ההוא גנב!
 

טל16

New member
that does it!

אם זה היה צוות רוקט אז כולם היו מתחילים להגיד כמה הם לא בסדר עכשיו נכון? אז מה זה צריך להביע אין תגובה? זה לא מצחיק!
 

Pikachuit!

New member
רק דבר אחד

זה נכון שתמיד מתווכחים על זה .. אבל אתם צריכים להבין שצוות רוקט הם הרעים בסדרה .. אין מה לעשות .. ככה קבועו וככה יהיה. ואולי זה נכון לפי ההגיון שהם לא גנבים, אבל בסדרה הם רעים, אז הם גנבים. וזה לא לפי הגיון ! זה רק לפי ההחלטה !
 

the-viper 15

New member
נכון שהם רעים אבל עדיין

סדרה בלי רעים זה לא שווה אז חייבים שיהיו רעים מגניבים כאלה שמנסים להרוס הכל ותמיד בסוף הם מפשלים אבל תמיד תמיד חוזרים לעשות אותו דבר ונשארים נאמנים לבוס נכון נ.ב אני יודע שרשמתי פה שטויות אז עעל תשימו לב פשוט משעמם לי
 

pokegirl

New member
זה דווקא לא טיפשי

כי זה תמיד ככה ופיקאצ`וית: אם תסתכלי על זה טוב, תראי שהם לא באמת רעים (זוכרים שהם עודדו את פיקאצ`ו?) הם רק משחקים אותה
 

rocket

New member
די.....

כמה אפשר לחזור על אותו דבר??? מה זה משנה איך טופסים את הפוקמון כל עוד הוא פרעי לכולם יש זכות ללכוד אותו ולא משנה לאיזה מטרה!!!!!אמורים להיות הרעים זה מקובל עליי אבל תנו לי להזכיר לכם שבפרק הראשון אש (``ילד טוב ומושלם``) ניסה להחליש את ספירו בעזרת אבן!!! ואף אחד לא אמר מילה ועם מישהו מצוות רוקט היה זורק אבן על פוקמון אז הייתם אומרים שהם רעים והם פוגעים בפוקמונים!!!!
 
למעלה