תמיד כשיש סדרה טובה, ימצאו דרך להרוס אותה

talikag

New member
תמיד כשיש סדרה טובה, ימצאו דרך להרוס אותה

ככה זה. כשסוף-סוף יש סדרה מצחיקה, חייבים להרוס אותה איכשהו. במקום להשאר בפורמט של הסדרה האהובה והישנה, כמו בעונות הראשונות, היו חייבים להוסיף כמה דמויות (כמו החברים החדשים של גדי ודפנה, והבת של מיכל), וגם תפאורה חדשה. זה יותר מברור שהעונות הראשונות היו יותר טובות מהעונה הנוכחית. חבל שככה נותנים לתוכנית להתדרדר...
 

shay1301

New member
באיזה ראיון לסדרה.. :

באיזה ראיון כלשהו בווי-נט סיפר שמה לפין התסריטאי והיוצר שנמאס לו מהתפאורות הישנות בגלל זה הם חדשות.. והוא רצה לחדש את הכל לקראת עונה 5 וזה..בגלל זה הכל השתנה.. גם הבדיחות קצת השתנו אבל זה עדיין כיף לראות :) עובדים על עונה 7 !!!
 

nemo9439

New member
ממש מסכים,יש תחושה שללפין מתחילים להגמר

הרעיונות.
 

תום 281

New member
הייתי משוכנע ב100 אחוז שהחליפו כותב כנסו

פשוט ראיתי את עונות 1-4 וזה הדבר הכי מצחיק שהיה בטלוויזיה!! הערצתי את לפין לא הפסקתי לצחוק עונה 5 הייתה סבירה 6 ממש לא צחקתי הייתי בטוח החליפו כותב לא האמנתי שזה אותו לפין טוב נו.. זה ידוע שהדברים הראשונים יותר טובים
 
אוי באמת, ככה זה יהיה אותו דבר וזה יהיה משעמם

אני חולה חולה חולהההההההה על הסידרה הזאת! אני לא מחמיצה אףףף פרק! כשהיתה פרסומת לעונה השישית קפצתי מרוב אושר!!!! ואני חושבת שהעומה האחרונה הייתה הטובה ביותר! כי הכל משתחלל כל הזמן, הכל מתפתח!! אם זה היה נישאר אותו דבר זה היה משעממם. לשמוע כל הזמן אותם בדיחות ועם אותם שחקנים -והמעגל לא מתרחב!
 

שריוש2

New member
תמיד זה ככה..

גם בטלנובלות.. תמיד העונה הראשונה הכי טובה, וכשמתחילים למתוח את הטלנובלה / סדרה כמו מסטיק לעוד עונה ועוד עונה (אהבה מעבר לפינה), זה כבר מאבד את כל העניין וזה לא כמו בעונה הראשונה.. למרות שלפעמים צריך לעשות חידושים ורעינונים.. אני חושבת שאם היו משאירים את אותה התפאורה, הכל אותו דבר כל העונות, זה באיזשהוא שלב מתחיל היה להימאס.. אני מאוד אהבתי את העונה החמישית.. העונה השישית היתה בסדר.. לא מזהירה במיוחד, אבל טובה והיו קטעים שהיא כן הצחיקה (אותי לפחות).. מה שכן, התאכזבתי מאוד שהם באיזשהוא שלב הוציאו את מיקי והביאו במקומו מישהו אחר..
 

קופהלה

New member
למה דוקא מאד נהנתי מהעונות החדשות

הרבה יותר מהעונות הקודמות.גם איכות גרועה וגם תוכן די משעמם.לא?
 
למעלה