תמיכה בתרגום הספר "אשליית החיסונים"

זעב

New member
תמיכה בתרגום הספר "אשליית החיסונים"

https://www.mimoona.co.il/Projects/3099

ציטוטים מהספר "אשליית החיסון":
======================
"ידוע לי אודות מטפלים אלטרנטיביים רבים ואפילו כמה רופאי ילדים שאימצו את גישת ההימנעות מחיסונים כנתיב לבריאות. עם זאת, טרם פגשתי אחד מסוגי: מדען בשוחות הזרם המרכזי של המחקר הביורפואי שאינו מתייחס לחיסונים כאל ההמצאה הגדולה ביותר בתחום הרפואה."
"מעולם לא תיארתי לעצמי שאהיה בעמדה זו, ופחות מכל בתחילת מחקר הדוקטורט שלי בתחום האימונולוגיה. למעשה, בזמנו, הייתי נלהבת מאוד לגבי הרעיון של החיסון, בדיוק כמו כל אימונולוג טיפוסי אחר. יחד עם זאת, לאחר שנים של מחקר באימונולוגיה, תצפיות על הפעילות המדעית של הממונים עלי וניתוח סוגיות לגבי חיסונים, נוכחתי שחיסונים הם אחת מן ההמצאות המטעות ביותר שהמדע יכול היה לשכנע את העולם לקבל כאמת."
"בעוד שאנו שומעים יותר ויותר על פגיעות מחיסונים, רבים מתחילים לראות חיסונים כרע הכרחי, שסייע לנו בתחילה להתגבר על מגפות משתוללות ואילו עכשיו גורם ליותר נזק מתועלת לילדינו."
"כאימונולוגית, יש לי נקודת מבט שונה ואולי ייחודית. נוכחתי כי המצאת החיסונים במאה ה-18 עצרה אותנו מלחקור מהי למעשה חיסוניות נרכשת טבעית. אילו פסענו בנתיב אחר בהעדר קיצור דרך זה, יכולנו להשיג הבנה מעמיקה של חיסוניות נרכשת טבעית ולפתח שיטה יעילה ובטוחה באמת למניעה של מחלות ביחס למה שהחיסונים יכולים להציע."
טטיאנה אובוקניץ - אימונולוגית, מחברת "אשליית החיסון".
============
תמכו בפרויקט לתרגום הספר "אשליית החיסון" על ידי רכישתו מראש
https://www.mimoona.co.il/Projects/3099

 
למעלה