תנועות לא רצוניות

ירון23

New member
תנועות לא רצוניות

תנועות לא רצוניות

שלום לכם. אני לא יודע אם הבעיה שלי קשורה לתחום הזה אבל אני אנסה. מזה כמה שנים אני סובל מ,שמתמקדות בעיקר באיזור הצוואר והפנים. הייתי בטיפול את רופא שעשה לי היפנוזה,הייתי מטופל אצלו יותר משנה,וזה עזר קצת אבל לא הוריד את זה סופי. אח``כ ניסיתי את תחום הנוירולוג,והוא נתן לי טיפות,אבל אמר שזה לא יוריד את זה סופי. זה מאוד מפריע לי בחיים האישיים,וזה לא נעים לשבת בחברה בצורה כזו. רציתי לדעת אם התופעה הזו מוכרת לכם, ואם יש לכם איזושהי הצעה מה אני יכול לעשות,אם יש תרופה לזה. אודה לתשובתכם בהקדם. ירון.
 
טיקים



ירון שלום! בנראה מדובר בענין עצבי נירולוגי. יש לבדוק מספר אלמנטים כגון: בעיה בחוליות עמ``ש צווארי. טיפול מומלץ יהיה רק לאחר ראיון מקיף בכדי ללמוד על אופי המצבץ טיפולים מינואליים - במגע יוכלו לסייע לך, כולל תמצית פרחי באך וכן תוספי מזון - ויטמינים שעובדים על מע` העצבים. אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת! בהצלחה ורק בריאות והמון אהבה!
 

ירון23

New member
תודה על התשובה



תודה רבה על התשובה המהירה!!!! יש לך מידע לגבי לאיפה אני צריך לפנות? מקומות ספציפיים? אני מעוניין מאוד לפתור את הבעיה הזו,ואני מוכן לנסות עוד מספר דברים אחרי שההיפנוזה והנוירולוג לא עזרו. אם אתה מכיר מקומות או אנשים שאני צריך לפנות אליהם,אודה לך מאוד אם תתן לי את המידע תודה רבה ירון
 
לירון



שלום! בענין בדיקת עמ``ש יש לפנות לכירופרקטור (לא צינת מקום מגורים) בענין תרפיות המגע תוכל לפנות למטפלים בתחומם או לנטורופת שיטפל גם בענין הבאך ותוספי המזון! תוכל לייצור עימי קשר באימייל אם מתאים לך איזור השרון (כ``ס). רק בריאות והמון אהבה!
 
למעלה