תסבירו לי מה התשובה הזו

Screenshot_2024-04-17-13-28-01-867_com.google.android.apps.docs.jpg
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_2024-04-17-13-29-19-827_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2024-04-17-13-29-19-827_com.whatsapp.jpg
    KB 605.2 · צפיות: 19
  • Screenshot_2024-04-17-13-29-14-620_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2024-04-17-13-29-14-620_com.whatsapp.jpg
    KB 521.3 · צפיות: 21

EHP12

Active member
אל תנסה לשנות קווי תלמידים. המסלולים שלהם נקבעו מסיבה מאוד מסוימת. והמסלול והלוז מתוכננים על ידי הנהלת בית הספר בשיתוף המפעיל. ללא התערבות כלשהי של המשרד.

וזה מבלי להכנס לדיון שקווי תלמידים זה לא תחבורה ציבורית.
מה מה מה מה ממונה מחוז מרכז לשעבר אמר לי בעמו שזה תחבורה ציבורית לכל דבר!!! אם אתה לא יודע אז אל תשקר
 
אל תנסה לשנות קווי תלמידים. המסלולים שלהם נקבעו מסיבה מאוד מסוימת. והמסלול והלוז מתוכננים על ידי הנהלת בית הספר בשיתוף המפעיל. ללא התערבות כלשהי של המשרד.

וזה מבלי להכנס לדיון שקווי תלמידים זה לא תחבורה ציבורית.
אני שניתי ויישמך לשנות קווי תלמידים, נסעתי בעצמי על קווי תלמידים בבאר שבע, קרית מלאכי מי שאומר שזה לא תחבורה ציבורית הוא שקרן
 

EHP12

Active member
אני שניתי ויישמך לשנות קווי תלמידים, נסעתי בעצמי על קווי תלמידים בבאר שבע, קרית מלאכי מי שאומר שזה לא תחבורה ציבורית הוא שקרן
פורמלית זה אכן תחבורה ציבורית, יש לו רישוי קו, כולל מקט קו, לוז, תדירות, ומסלול. כוונתי היא שקהל היעד המאוד ספציפי של הקווים האלו, שחוץ מעכברי תח"צ כמוני וכמוך אף אחד חוץ מהתלמידים הרלוונטים לא אמור להכיר, מוציא אותה מההגדרות הפורמליות של תחבורה ציבורית. גם מאוד קשה לדעת כמה נוסעים בהם כי מסות של תלמידים שעולים לרוב לא מתקפים (קורה גם בקווים סדירים). מתישהו לפני כמעט עשור משרד התחבורה החליט שלא נותנים יותר קילומטרים לקווי תלמידים כלל. מפני שהם מכבידים מאוד על המערכת בעיקר בפריפריה. והעמדה שלו זה שמשרד החינוך והרשויות מקומיות יממנו הסעות. (כי בפועל זאת הסעה הנעשית על ידי חברות התח"צ). תחבורה ציבורית לא יכולה להתמודד עם מסות של מאות תלמידים שצריכים להגיע מ-א ל-ב. לכן הוא אומר לא עם שלושה סימני קריאה לתגבור תדירות לטובת תלמידים בלבד, גם בשירות סדיר.
 
פורמלית זה אכן תחבורה ציבורית, יש לו רישוי קו, כולל מקט קו, לוז, תדירות, ומסלול. כוונתי היא שקהל היעד המאוד ספציפי של הקווים האלו, שחוץ מעכברי תח"צ כמוני וכמוך אף אחד חוץ מהתלמידים הרלוונטים לא אמור להכיר, מוציא אותה מההגדרות הפורמליות של תחבורה ציבורית. גם מאוד קשה לדעת כמה נוסעים בהם כי מסות של תלמידים שעולים לרוב לא מתקפים (קורה גם בקווים סדירים). מתישהו לפני כמעט עשור משרד התחבורה החליט שלא נותנים יותר קילומטרים לקווי תלמידים כלל. מפני שהם מכבידים מאוד על המערכת בעיקר בפריפריה. והעמדה שלו זה שמשרד החינוך והרשויות מקומיות יממנו הסעות. (כי בפועל זאת הסעה הנעשית על ידי חברות התח"צ). תחבורה ציבורית לא יכולה להתמודד עם מסות של מאות תלמידים שצריכים להגיע מ-א ל-ב. לכן הוא אומר לא עם שלושה סימני קריאה לתגבור תדירות לטובת תלמידים בלבד, גם בשירות סדיר.

התדירות אכן קושר רק לתבית ספר מלבד הנסיעות של קו 548 בשישי מוצש שהוא מוגדר ככקו תלמידים ואני לא בטוח שמשרד החינוך ממן את זה כי האם כן הוא היה מפעיל את הסעות, כאילו מה הבעייה לבקש מהאגד הסעה פרטית
 
פורמלית זה אכן תחבורה ציבורית, יש לו רישוי קו, כולל מקט קו, לוז, תדירות, ומסלול. כוונתי היא שקהל היעד המאוד ספציפי של הקווים האלו, שחוץ מעכברי תח"צ כמוני וכמוך אף אחד חוץ מהתלמידים הרלוונטים לא אמור להכיר, מוציא אותה מההגדרות הפורמליות של תחבורה ציבורית. גם מאוד קשה לדעת כמה נוסעים בהם כי מסות של תלמידים שעולים לרוב לא מתקפים (קורה גם בקווים סדירים). מתישהו לפני כמעט עשור משרד התחבורה החליט שלא נותנים יותר קילומטרים לקווי תלמידים כלל. מפני שהם מכבידים מאוד על המערכת בעיקר בפריפריה. והעמדה שלו זה שמשרד החינוך והרשויות מקומיות יממנו הסעות. (כי בפועל זאת הסעה הנעשית על ידי חברות התח"צ). תחבורה ציבורית לא יכולה להתמודד עם מסות של מאות תלמידים שצריכים להגיע מ-א ל-ב. לכן הוא אומר לא עם שלושה סימני קריאה לתגבור תדירות לטובת תלמידים בלבד, גם בשירות סדיר.
סליחה על הזעם של מקודם
 
אפשר לקצר את הקו דרך כבישים יחסית חדשים, ללא ביטול תחנות

זה השינוי
קו 98 נכנס לרחוב ויצמן בכיוון מרחובות ל-נס ציונה במקום בצומת המדע/ איילון לפנות ימינה לרחוב חיים הולצמן ישר לרחוב איילון ואז בכיכר איילון/ הנפת הדגל לצאת ביציאה הראשונה לרחוב הנפת הדגל ,אפשר לעבור בכביש החדש, מכיוון שאין תחנות בקטע מסלול זה
 
דאטאבוס
מבדיקה ראשונית של האתר הזה לא נראה שהנתונים בו אמינים במיוחד. גם אופן חישוב הסטטיסטיקה לא ברור
עשיתי בדיקה אקראית לקווים באזור הצפון. למשל קו 380 של חברת הנסיעות לחיפה, ב 16/04 רק 40% מהנסיעות בוצעו? לא נשמע סביר בכלל. באותו יום, רק 32% של הנסיעות בחברת דן בוצעו ברמה ארצית?
 
מבדיקה ראשונית של האתר הזה לא נראה שהנתונים בו אמינים במיוחד. גם אופן חישוב הסטטיסטיקה לא ברור
עשיתי בדיקה אקראית לקווים באזור הצפון. למשל קו 380 של חברת הנסיעות לחיפה, ב 16/04 רק 40% מהנסיעות בוצעו? לא נשמע סביר בכלל. באותו יום, רק 32% של הנסיעות בחברת דן בוצעו ברמה ארצית?
הוא רשום לך איזה נסיעות לא יצאו אתה יכול לבדוק לקו שאתה מחכה לא לראות אל הוא יצא ואז להסתכל באתר הזה
 
הוא רשום לך איזה נסיעות לא יצאו אתה יכול לבדוק לקו שאתה מחכה לא לראות אל הוא יצא ואז להסתכל באתר הזה
הדאש בורד בדף הראשי מציג אחוזי ביצוע ברמת מפעיל, כך לפחות זה מובן מההסבר שמופיע בצד הנתונים. ברוב ימות השבוע ואצל רוב המפעילות אחוז הביצוע עומד סביבות 50-60% שזה מאוד לא הגיוני. אם זה היה המצב בשטח היו מאות אנשים תקועים בתחנות. אם נבדוק לפי קו נראה שדווקא רוב הנסיעות כן בוצעו, אז מאיפה נובע הפער?
 
הדאש בורד בדף הראשי מציג אחוזי ביצוע ברמת מפעיל, כך לפחות זה מובן מההסבר שמופיע בצד הנתונים. ברוב ימות השבוע ואצל רוב המפעילות אחוז הביצוע עומד סביבות 50-60% שזה מאוד לא הגיוני. אם זה היה המצב בשטח היו מאות אנשים תקועים בתחנות. אם נבדוק לפי קו נראה שדווקא רוב הנסיעות כן בוצעו, אז מאיפה נובע הפער?
יכול להיות שהחברות מביאות אוטובוס קבלן ולא מצידיים אותו במיוקם ואז זה מראה שהנסיעה לא בוצעה
 
למעלה