תסמונת טוראט וליקויי למידה

pini2002

New member
תסמונת טוראט וליקויי למידה../images/Emo35.gif

בני בכיתה ג´, אובחן כנושא תסמונת טוראט לפני חצי שנה. בנוסף לכך ישנה בעיית קשיי למידה חמורה שבאה לידי ביטוי בצורת עבודה על "ערוץ אחד" בלבד, ובעייה עם עיבוד הנתונים-זיכרון קצר לזיכרון ארוך. בגדול הסבירו לי שזה בעצם כמו מחשב העובד ללא זיכרון. בביה"ס מוכנים לבנות תוכנית עבודה שתתמוך בהמלצות הדווח. מניסיונכם האישי - האם ישנו משהו שעליו אני צריכה לשים את הדגש??? כמו כן, הרופאה המטפלת רוצה להוסיף טיפול תרופתי להורדת החרדה ופתיחת הערוצים. אני ממש לא מתלהבת. מכירים משהו טבעי??? מקבל הלידול וקלוניריט לטוראט. וגם כך לטעמי - יותר מידיי. אשמח גם לקבל המלצות לספרות בתחום. תודה.
 

חגית35

New member
שלום, גם אני אם לבן Tourette+adhd

אשמח להעביר לך גישה לאתרים ומידע וספרות רבים אשר אותם חקרתי לעומק בשנה האחרונה. כמו כן מרפאת טוראט בבי"ח שניידר שבה אנו במעקב טיפולי (אם אתם מהמרכז- וגם אם לא) ועמותת אסט"י. אני מכירה את הדיווחים של אחרים על תופעות לוואי מהטיפול התרופתי (האלידול, קלונידין וריספרדל) ומודאגת ממנו -מה שנתן לי דחף לחקור ולמצוא וללמוד כל שביכולתי על חלופות לתרופות.(אנו עדיין לא משתמשים בתרופות- רק בתוספי מזון וחומצות שומן חיוניות- עם שיפור רב!) מקווה שלא אגיע למצב של שקילת תרופות- אבל אם כן-אז כן. לפעמים אין ברירה ויש הקלה. שלפתי לך כמה לינקים מתשובה שעניתי לא מזמן למישהו בפורום OCD ששאל על טוראט, בד"כ אני כותבת בפורום ADHD בנענע, אני אישית-שיש לי-נגיעה לטוראט-מהבן שלי שמתי שם המון חומר בנדון. תוכלי לכתוב-לי-ואשלח לך המון לינקים רובם האמת-באנגלית, גם-פורומים מעולים! תתחילי מהאתר-של סולגאר-זה בעברית ושייך-לעמותת-אסט"י, שמתי למטה קישורים. מפאת חוסר מקום הנה עוד כמה לינקים: http://tourettenowwhat.tripod.com/ http://www.tsa-usa.org/ http://www.tourettesyndrome.net/ http://www.tsa.org.uk/ מאתר הדסה ירושלים- בעברית: http://www.hadassah.org.il/hebrew/PUB/obses/6.htm http://www.klis.com/chandler/pamphlet/tic/tic.htm לגבי הלינק להיפותיחזה של בונינ גרימאלדי על מגנזיום: אם אין לך בעיה יש לי את המסמך המקוריעודבטרם מכרה את זכויותיו ל-פאבמד. אוכל להעביר לך. מעניין מאוד. ומעלה המון שאלותותהיות. היא אם לילד טוראט ביו כימאית שחקרה לעומק את הנושא והגיעה להתאמת תוספי מזון שהקלה על מצבו כולל הפרעת קשב,ולבסוף, כשנואשה מלמצוא מישהו שייצור לה פורמולה המתאימה לדרישותיה- החליטה לממן בעצה הקמה חברה שתייצר תוספי מזון לטוראט ו-ADHD יש לה אתר אינטרנט והיא מבקרת בפורום של אונ´ מסצ´וסטס- פורום נהדר- באופן תדיר. פעם היא כתבה לי את סיפור חייה עד היום- ויש לי אותו מתוייק- אם יעניין אותך התחום פני אלי. ויש לי מגע עם עוד הורים כמוני וכמוך- גם מחוץ לפורומים. אז אם תצטרכי עצה או כל דבר- בבקשה. (לא שאלתי מהיכן אתם?)
 

pini2002

New member
פשוט - אין מילים........../images/Emo24.gif

המון תודה חגית. שלחתי לך מספר הפלאפון שלי,ומאוד אשמח לשוחח איתך.
 

חגית35

New member
לינק ישיר יותר למרפאת שניידר

http://www.mentalhealth.co.il/medic-info/clinic4.html תשוטטי ותדפדפי שם. אם תרצי טלפון להתייעצות או קביעת פגישת היכרות שם עם רכזת התיקים הרפואיים- אשמח לתת לך. לילה טוב, חגית.
 
למעלה