תעודת סטודנט, תשלומים וכו'...

shaggi

New member
תעודת סטודנט, תשלומים וכו'...

בשעה טובה ומוצלחת אני מתחילה ללמוד בחיפה בשנה הבאה (שזה עוד חודשיים) ואף אחד לא שלח לי שום טופס לגבי תעודת סטודנט. מישהו יודע מה הנוהל בחיפה? כשנרשמתי לירושלים הם שלחו לי מעצמם- מחיפה לא קיבלתי כלום, לא פנקס תשלומים או כל דבר שכזה...
 

IdanXP

New member
תשובה

תעודת סטודנט של האגודה עושים בשבוע הראשון של השנה, יהיו עמדות של האגודה, נרשמים שם, אח"כ הולכים להצטלם ומקבלים כרטיס סטודנט במקום. לגבי תשלומים לשכ"ל, לא מקבלים פנקס, אלא מקבלים כל חודש בערך שובר לתשלום. היית אמורה לקבל תשלום ראשון (מקדמה), אם לא קיבלת, תרימי טלפון למדור שכ"ל, אם כן קיבלת לשלם מקדמה, אז זה בנתיים רק זה, שובר תשלום שני יגיע, נדמה לי באוקטובר.
 

עינב 26

New member
תעודת סטודנט

קודם כל ברכותיי על תחילת הלימודים. בקשר לתעודת סטודנט התשלום נכלל בשכר לימוד, 99 ש"ח לשנה , אם אני לא טועה. בשבועיים הראשונים לתחילת הלימודים יועמדו דוכנים של האגודה בהם ניתן להצטלם לתעודת הסטודנט ולקבלה במקום. בהצלחה...
 

כבשה200

New member
מוסיפה משהו

את לא חייבת להצטרף לאגודת הסטודנטים בכדי לקבל כרטיס סטודנט מי שלא חבר אגודה מוציא כרטיס סטודנט של האוניברסיטה, הוא פשוט לא סגול. זה "כרטיס תלמיד" וזה עדיין נותן הנחות בכל מקום.
 

hilapi

New member
כן,אבל

היא צריכה להצטרף לאגודת הסטודנטים כדי לקבל את כרטיס "חופשי סמסטריאלי". זו הטבה שניתנת במסגרת תוכנית משותפת של אגד ואגודת הסטודנטים. כך לפחות לפי אתר אגד.
 

hilapi

New member
אופס התבלבלתי ../images/Emo9.gif אל תתייחסי להודעה הקודמת

 
למעלה