כנראה מצב המסילה לא מאפשר את זה.רכבות משא ממשיכות לנסוע בקטע ב"ש - ק"ג
ובמסילת חלץ לכיוון אשדוד וצפון הארץ. באמת חבל שלא מפעילים רכבות לב"ש במסילת חלץ כפתרון זמני לתקופת הסגירה.
כנראה מצב המסילה לא מאפשר את זה.רכבות משא ממשיכות לנסוע בקטע ב"ש - ק"ג
ובמסילת חלץ לכיוון אשדוד וצפון הארץ. באמת חבל שלא מפעילים רכבות לב"ש במסילת חלץ כפתרון זמני לתקופת הסגירה.
לדעתי לא רוצים "להרגיל" את הציבוררכבות משא ממשיכות לנסוע בקטע ב"ש - ק"ג
ובמסילת חלץ לכיוון אשדוד וצפון הארץ. באמת חבל שלא מפעילים רכבות לב"ש במסילת חלץ כפתרון זמני לתקופת הסגירה.
אי אפשר להתחייב על לו''ז קבוע במהלך סגירת קורכבות משא ממשיכות לנסוע בקטע ב"ש - ק"ג
ובמסילת חלץ לכיוון אשדוד וצפון הארץ. באמת חבל שלא מפעילים רכבות לב"ש במסילת חלץ כפתרון זמני לתקופת הסגירה.
ועודעדכון הכפלת מסילת לוד-ב"ש.
העבודות מצפון לנען מתקדמות בקצב משביע רצון. הושלמה העתקת אמת המים. משך הביצוע -יומיים ; משך העיכוב -ארבע שנים. כמו"כ, הושלמה הנחת המצעים ובקרוב צפויה הגעתו של הרבד. מתחם תעבורה - פנוי לעבודה, אך נדרש פירוק בטונדות מהמתחם. תחנת כפר מנחם -פרסום המכרז להקמת התחנה צפוי עד לסוף שנה זו. הריסת הבית ברמלה - נתקבל היתר מעיריית רמלה, אך זו מעכבת את ההריסה בשל עניין בלתי פתור עדיין בינה לבין דיירי הבית ושאינו תלוי ברכבת. כך או כך, ברכבת מקווים לפתרון מהיר של עניין זה. טרם נקבע מועד להשבתה נוספת של הקו, אך זו צפויה ככל הנראה לקראת סוף אוגוסט. הושלמה בנייתו של "גשר משרד השיכון" מצפון לב"ש. מדובר בגשר מרשים למדי שחבר הפורום הנכבד, מייקל אשבי, ישמח להעלות תמונות מהשלמתו.עד לסוף שנה זו צפוי קטע ק.גת-ב"ש להיות מופרד לחלוטין ממפגשי כביש-מסילה. סטטוס קטעים מוכפלים - עד כה הושלמו כ-24 ק"מ של מסילה כפולה. רק 6 ק"מ מתוכם פעילים. הקטע הפעיל -חלץ- אחוזם. 10 ק"מ נוספים -מוכפלים אך לא פעילים- מצפון לקרית גת ולאורך כביש 6 ( אזור כפר מנחם). שישה ק"מ נוספים ולא פעילים נמצאים בקטע אחוזם -תל נגילה. מקטע תל נגילה-אחוזם מתוכנן להיות פעיל עד לסופה של שנה זו. בין השנים 2005 -2007 הונחו כ-50 ק"מ מסילה בפרויקט ההכפלה. בשנת 2009 לבדה תסתיים הנחתם של 34 ק"מ נוספים - דבר המעיד על ההתקדמות שרושם הפרויקט בעת האחרונה. תודה לר"י על המידע. עד כאן.
שכר הלימוד על קטע רמלוד שולם כבר"פתרון מהיר של עניין זה"
שוב סטנד אפ קומדי של הרכבת. כמה פעמים צריך להסביר להם? כל ההצלחות מנען לב"ש לא יעזרו אם לא תיפתרנה הבעיות בלוד ורמלה. ואלו עדיין רחוקות מאד מפתרון. תושבי ב"ש ימשיכו לקבל שירות חלקי ומוגבל של הרכבת עוד שנים רבות בגלל ה"פתרונות המהירים" האלה.
אבל הבית עומד שם כבר עשרות שנים!שכר הלימוד על קטע רמלוד שולם כבר
במלואו ובריבית גבוהה. בחרתי להשתמש ב "פתרון מהיר", שהנו ניסוח עצמאי שלי, רק מאחר והבעיה הספציפית מוכרת לי ואכן מדובר בעניין שניתן לפותרו במהירות.
כבר פינו אותואבל הבית עומד שם כבר עשרות שנים!
אז אפילו יפנו אותו מחר - איך זה יכול להיות מהיר? זה כמו "הטייס היחיד" שהתעורר בשנת 2006, "גילה" שיש פרוייקט של רכבת למערב ראשל"צ ואמר שהפרוייקט מתקדם מהר. הוא שכח שהפרוייקט "מתקדם" מאז 1955. הרי הכל תלוי בנקודת ההתחלה...
אז מה זה נתן?כבר פינו אותו
נו באמת... אתה באמת סבור שהבית לא ייהרס בקרובאז מה זה נתן?
אם פינוי הבית לא הביא לפתרון הבעיה, מה עוזר הפינוי?
זאת לא אמרתי!נו באמת... אתה באמת סבור שהבית לא ייהרס בקרוב
? יש גבול לספקנות, וילהלם.
לא מדובר על עשרות שנים !זאת לא אמרתי!
אמרתי שגם אם ייהרס מחר, עדיין לא מדובר בפתרון מהיר, שכן הבית ניצב שם בניגוד לחוק ומפריע להכפלת הקו מזה עשרות שנים, ועד עתה הבעיה לא נפתרה. לכן בכל מקרה מדובר לא בפתרון מהיר, לא בפתרון איטי, ואפילו לא בפתרון סופר איטי. מדובר בפתרון שרק מסע בחלל לגלקסיה אחרת אטי ממנו... אני בהחלט יוצא מנקודת הנחה שהבית ייהרס "בקרוב". אך כידוע לכולנו הרס בית זה לא יביא לפתרון כל הבעיות העומדות בדרכה של ההכפלה....
אני אומר לך מה זה נתןאז מה זה נתן?
אם פינוי הבית לא הביא לפתרון הבעיה, מה עוזר הפינוי?
נקודת ההתחלה היא הצו להתחלת העבודותאבל הבית עומד שם כבר עשרות שנים!
אז אפילו יפנו אותו מחר - איך זה יכול להיות מהיר? זה כמו "הטייס היחיד" שהתעורר בשנת 2006, "גילה" שיש פרוייקט של רכבת למערב ראשל"צ ואמר שהפרוייקט מתקדם מהר. הוא שכח שהפרוייקט "מתקדם" מאז 1955. הרי הכל תלוי בנקודת ההתחלה...
מ.ש.ל.נקודת ההתחלה היא הצו להתחלת העבודות
או בשבילך אישור התוכנית במועצה הארצית. כל מה שבא לפני כן זה דיבורים בעלמא. מובן שנקודות זמן אלו אינן מגיעות לטווחי הזמן עליהם אתה מדבר.
טוב שאתה לא אומר שהפשה הטורקימ.ש.ל.
הקו המערבי אושר במלואו לכל המאוחר ב-1955 (למיטב הבנתי אושר ברובו עוד לפני כן, וההפקעות אושרו בחלקן עוד בימי המנדט!). משרד האוצר עיכב הפרוייקט ביותר מ-40 שנה, כאשר בינתיים נסללו על התוואי נתיבי איילון, מה שכמובן סיבך מאד את ההקמה והאריך אותה בעוד 15-10 שנים. למעשה לא היתה שום מניעה לחנוך את הקו כולו ב-1960 לערך ואת הקו הכפול כעבור שנים ספורות. אבל במדינת הגמדים 57 שנה זה לא הרבה לביצוע פרוייקט בסדר גודל זעיר שכזה. הממשלות המתחלפות הנציחו את יבנה, אשדוד ואשקלון כערי "פריפריה" במשך עשרות שנים למרות שמדובר בערים המרוחקות פחות מ-50 ק"מ מת"א ולמרות שאין שום מכשול גיאוגרפי בינן לבין ת"א. למה? ככה! ד"א כפי שהוכיח כאן בזמנו ד"ר רייטר, בשנת 2004 כבר יכול היה להיות קו רכבת מהיר לאילת ללא שום השקעה כספית של הממשלה(!) ובשנה הנ"ל היה עובר לבעלות ממשלתית מלאה. אבל האוצר העדיף שאילת תישאר "על הירח". למה? ככה!
הקו המערבי היה חלק מקו החוףטוב שאתה לא אומר שהפשה הטורקי
או איזה וייסרוי (viceroy) אחר (וייסרוי = משנה למלך) כבר תכנן את הקו המערבי...
קו החוף בקטע הדרומי מצומת רמז לבני ברקהקו המערבי היה חלק מקו החוף
התכנון החל מטבע הדברים בימי המנדט. זו הסיבה כמובן שתוך זמן כל כך קצר הצליחה מדינת ישראל הצעירה והטרודה בבעיות בטחון וכלכלה להשלים את הקטע שבין תל אביב צפון (כיום בערך בני ברק) ועד הצומת עם הקו הבריטי המקורי (בין חדרה לבנימינה). אילולא התכנון בזמן המנדט ספק רב אם קטע זה של קו החוף היה מושלם לפני 1960-5. תהליך התכנון של כל הקו הושלם כאמור בשנות החמישים ואז נכנס להקפאה עמוקה. מאז ועד היום הדבר היחיד שנשאר כמו שהיה הוא שמעון פרס.
קו החוף- תוספתקו החוף בקטע הדרומי מצומת רמז לבני ברק
ומאוחר יותר לתחנת ''רכבת צפון'' סבידור כיום, נסלל בעזרתו האדיבה מאוד של ''הדוד סם''. בכספנו אנו, השלמת הקו הבודד היתה צפויה בחגיגות ה120 של המדינה..
תודה על המידע הנוסף, מייקלקו החוף בקטע הדרומי מצומת רמז לבני ברק
ומאוחר יותר לתחנת ''רכבת צפון'' סבידור כיום, נסלל בעזרתו האדיבה מאוד של ''הדוד סם''. בכספנו אנו, השלמת הקו הבודד היתה צפויה בחגיגות ה120 של המדינה..
תודה לסמנכ''ל תשתיות חברינו בועז ל.ועודעדכון הכפלת מסילת לוד-ב"ש.
העבודות מצפון לנען מתקדמות בקצב משביע רצון. הושלמה העתקת אמת המים. משך הביצוע -יומיים ; משך העיכוב -ארבע שנים. כמו"כ, הושלמה הנחת המצעים ובקרוב צפויה הגעתו של הרבד. מתחם תעבורה - פנוי לעבודה, אך נדרש פירוק בטונדות מהמתחם. תחנת כפר מנחם -פרסום המכרז להקמת התחנה צפוי עד לסוף שנה זו. הריסת הבית ברמלה - נתקבל היתר מעיריית רמלה, אך זו מעכבת את ההריסה בשל עניין בלתי פתור עדיין בינה לבין דיירי הבית ושאינו תלוי ברכבת. כך או כך, ברכבת מקווים לפתרון מהיר של עניין זה. טרם נקבע מועד להשבתה נוספת של הקו, אך זו צפויה ככל הנראה לקראת סוף אוגוסט. הושלמה בנייתו של "גשר משרד השיכון" מצפון לב"ש. מדובר בגשר מרשים למדי שחבר הפורום הנכבד, מייקל אשבי, ישמח להעלות תמונות מהשלמתו.עד לסוף שנה זו צפוי קטע ק.גת-ב"ש להיות מופרד לחלוטין ממפגשי כביש-מסילה. סטטוס קטעים מוכפלים - עד כה הושלמו כ-24 ק"מ של מסילה כפולה. רק 6 ק"מ מתוכם פעילים. הקטע הפעיל -חלץ- אחוזם. 10 ק"מ נוספים -מוכפלים אך לא פעילים- מצפון לקרית גת ולאורך כביש 6 ( אזור כפר מנחם). שישה ק"מ נוספים ולא פעילים נמצאים בקטע אחוזם -תל נגילה. מקטע תל נגילה-אחוזם מתוכנן להיות פעיל עד לסופה של שנה זו. בין השנים 2005 -2007 הונחו כ-50 ק"מ מסילה בפרויקט ההכפלה. בשנת 2009 לבדה תסתיים הנחתם של 34 ק"מ נוספים - דבר המעיד על ההתקדמות שרושם הפרויקט בעת האחרונה. תודה לר"י על המידע. עד כאן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.