שלום לכולם,
ברשותי סובארו XV בת כ- 5 שנים. היום הרכב לא הניע וקראתי לשירותי הדרך. הטכנאי שהגיע בדק ומצא שהמצבר גמור והציע לי במקום לטרטר את עצמי למוסך שהוא יחליף ל למצבר חדש, ויעשה את זה על המקום. בלית ברירה הסכמתי והמצבר שחיבר לי היה מסוג TAB 60Ah EFB STOP&GO . רצ"ב תמונות.
הטכנאי הסביר לי שהוא מחליף את המצבר עם" גיבוי " כלומר לא משאיר את הרכב ללא מתח במהלך ההחלפה אלא משאיר אותו כל הזמן מחובר למצבר אחר.
לאחר ההחלפה, הרכב אמנם הניע אבל החלה תופעה מוזרה: כשהרכב בנסיעה חלק מהתצוגה הדיגיטלית - זו שמראה את כמות הדלק - נעלמה. וכאשר הרכב נעצר ברמזור, לפעמים היא חוזרת אולם מיייד עם חידוש הנסיעה היא נעלמת שוב. (יש לי ברכב מערכת STOP&GO שמפסיקה את המנוע בעת עצירה ברמזור - לא יודע אם זה קשור...)
בגין המצבר והעבודה שילמתי אגב 1100 ש"ח.
מישהו נתקל בתופעה כזו?
האם מדובר בנזק? האם משהו נפגם כתוצאה מהחלפת המצבר?
האם ניתן לתקן את התקלה הזו?
תודה מראש על כל עזרה בנושא
רצ"ב תמונות של המצבר ושל לוח התצוגה כשהתקלה מופיעה וכשהיא נעלמת
ברשותי סובארו XV בת כ- 5 שנים. היום הרכב לא הניע וקראתי לשירותי הדרך. הטכנאי שהגיע בדק ומצא שהמצבר גמור והציע לי במקום לטרטר את עצמי למוסך שהוא יחליף ל למצבר חדש, ויעשה את זה על המקום. בלית ברירה הסכמתי והמצבר שחיבר לי היה מסוג TAB 60Ah EFB STOP&GO . רצ"ב תמונות.
הטכנאי הסביר לי שהוא מחליף את המצבר עם" גיבוי " כלומר לא משאיר את הרכב ללא מתח במהלך ההחלפה אלא משאיר אותו כל הזמן מחובר למצבר אחר.
לאחר ההחלפה, הרכב אמנם הניע אבל החלה תופעה מוזרה: כשהרכב בנסיעה חלק מהתצוגה הדיגיטלית - זו שמראה את כמות הדלק - נעלמה. וכאשר הרכב נעצר ברמזור, לפעמים היא חוזרת אולם מיייד עם חידוש הנסיעה היא נעלמת שוב. (יש לי ברכב מערכת STOP&GO שמפסיקה את המנוע בעת עצירה ברמזור - לא יודע אם זה קשור...)
בגין המצבר והעבודה שילמתי אגב 1100 ש"ח.
מישהו נתקל בתופעה כזו?
האם מדובר בנזק? האם משהו נפגם כתוצאה מהחלפת המצבר?
האם ניתן לתקן את התקלה הזו?
תודה מראש על כל עזרה בנושא
רצ"ב תמונות של המצבר ושל לוח התצוגה כשהתקלה מופיעה וכשהיא נעלמת
קבצים מצורפים
נערך לאחרונה ב: