תקלה בMotorola T191

N i X

New member
תקלה בMotorola T191

לפני כמה ימים או שבועות, שמתי לב שהמכשיר (הדיסלקט) לפעמים מוסיף שטרודל ("@") ליד שמות בעברית, בלי קשר, לחלק מהשמות כן, לחלק לא. שמתי לב לתופעה ברשימה של השיחות היוצאות\נכנסות\שלא נענו. (כל מי שמנסה את הדבר הבא, על אחריותו בלבד!!!) גיליתי עוד דבר מה מעניין, אם אני אכנס ל"יומן", אבחר ביום כלשהו, אבחר ב"רשום הערה", אקליד "אורנה"*, ואח"כ אישור, אישור, אישור ו"יציאה" (אין צורך לקבוע התרעה, אבל זה לא מפריעה). אקבל הודעה "הערה נשמרה". ואז אחזור ליומן, אם אבחר שוב באותו היום, ואז ב"הצג יום", נראה שליד ההערה שרשמנו, "אורנה" מופיעה שטרודל בלי קשר! ועכשיו לקטע המצחיק, עם נלחץ על "בחירה", ואז "עריכה", נקבל קשקושים במקום הטקסט לעריכה, ולקטע העוד יותר מצחיק, אם נלחץ למעלה בכפתור הזה של החצים, על צג המכשיר יתחילו לרוץ קשקושים, ואז המכשיר יתכבה וידליק עצמו אחרי כמה שניות (בלי להראות את הלוגו המעצבן). * זה פועל גם עם מלים אחרות, ואותיות בודדות, אבל לא תמיד. עם המילה "אורנה" זה תמיד יוצא. התוכנה ה"מעולה" של המכשיר פשוט קורסת. תהיתי אם מטורולה עושים שדרוגים לתוכנה(פשלה) שלהם? המכשיר ברשת orange אם זה משנה משהו...
 

o r o r

New member
T191

תבדוק את הגירסה שלך יכול להיות שהיא יותר מידי ישנה ובמקביל בדוק באורנג את הגירסה האחרונה למכשיר אולי יש צורך בעידכון גירסה במכשיר.
 

o r o r

New member
נבדק

בהחלט צודק. המכשיר עושה בדיוק לפי מה שאמרת בצורה מוזרה ביותר. הדבר המוזר שמהשקת המכשיר פרטנר לא הכניסה אף לא עידכון אחד ככה שנכון לעכשיו אין אפשרות לטפל בדבר. בדוק עוד מספר חודשים יתכן ויצא עידכון אם בכלל.
 
למעלה