תקנו אותי אם אני טועה.....

snowmusic

New member
תקנו אותי אם אני טועה.....

צפיתי עד עכשיו ב כ -2.5 דרמות (ועוד ידי נטויה) אולם יש לי הרגשה שקוריאה היא אחת המדינות היחידות בעולם ששם עדיין מביאים ילדים על ידי ה- birds and the bees (או החסידה) ולא אממ...אממ... ב "צינורות המקובלים"......
 

nini18

New member
../images/Emo6.gif חחחחחחחח צודק/ת בהחלט , זה אשכרה ככה

הסדרה היחידה שראיתי שם ממש סקס זה LOVERS , כל השאר בקושי נשיקה אפילו חחח
 

Woogy

New member
ההשפעה ההרסנית של הטלויזיה האמריקאית צומצמה

בימינו קשה למצוא דברים הולמים לילדים קטנים בשל כמויות הסקס והאלימות שיש בטלויזיה, דווקא בקוריאה המצב בטוח יחסית. לא כל פירסומת בטלויזיה משתמשת בסקס, והילדים יכולים להשאר תמימים יחסית עוד כמה שנים.
 

m0shi

New member
מממ אני מעדיפה את זה ככה :)

מתייחסים יותר ליחסים ולאהבה בין בני הזוג מאשר לסקס סקס וסקס כמו שיש ברוב התוכניות בטלוויזיה >< זה דיי מאוס, לדעתי זה מעלה את הרמה של הדרמה בלי כל התכנים הגסים :) למרות שלפעמיים מגזימים וגם נשיקה אין :S במקרה הטוב הם יחזיקו ידיים D:
 

Mr Majar

New member
בעיני

זה שהם מכסימום מחזיקים ידיים- מקסימה. בעידן שבו הכל מותר, ומתראים הכל, ויש סרטי מיינסטרים שאין הבדל אמיתי בינם לבין סרטים כחולים- יש משהו מרענן בתמימות הנאיבית הזו. אני מעדיף את העולם שלי תמים.
 

snowmusic

New member
אתה צודק אבל....

אני חושבת שזה מקסים שהדגש הוא על הרומנטיקה והאהבה ולא על סקס, אבל איך בגונג הם רומזים בסוף שהיא בהריון אם כל מה שהיה בינהם זה נשיקה? דרך אגב, אני אמא למתבגרת בת 13 וממש כיף לי לראות אתה את הסדרות מבלי לחשוש שהיא תחשף לכל ה"חצי פורנו" שיש בסרטים המערביים.
 

mishi 1

New member
אממ ספוילר לגונג מעלי...

כאחת שלא ראתה עדיין גונג, אני מעדיפה שלא לדעת את הפרטים האלה... אז בבקשה לכתוב אזהרה בנושא, טוב?
 

mishi 1

New member
אני בדיעה שזה יפה../images/Emo9.gif אבל לעיתים מוגזם...

בסאם סון מבחינתי זה היה המינון הנכון פול האוס הנשיקה היתה ממש עלובה לא צריך סצינות סקס נועזות אבל כמה נשיקות נורמליות חובה. בכל אופן אני אוהבת שהדגש הוא על היחסים והאהבה ופחות על הסקס אפילו מלכת השלג היה סביר מינוס.. ברגע שאני חושבת כמה לא נעים בטח היה לשחקנים להתנשק בסצינה מסוימת - משהו לא בסדר פה... צריך לחוש בתשוקה לפחות או משוו כדי שלא נרגיש את זה...
 

Woogy

New member
לפעמים בקטעי מאחורי הקלעים

אפשר לראות איך השחקנים באמת מתנהגים זה לזה. זה הרבה יותר מציאותי מנשיקות מבויימות. אני די גרוע בלקלוט רמזים של התנהגות, וזה העולם האמיתי, שצריך להסתדר בו, לשמחתי אני כבר לא צריך לנסות להבין התנהגות של נשים זרות, ואני מקווה שגם לא אצטרך, למרות שבעולם הקשרי עבודה זה עשוי לקרות. גם אני כמו Mr Majar מעדיף את העולם שלי יותר תמים, רמזים אמורים להספיק כדי לדעת מה קורה בייחסים, וזה ממילא יותר קרוב למציאות מסצנות של תשוקה. נראה לי שמי שמחפש גוונים יותר כחולים יכול לפנות לערוצים יעודיים ולספריות, שבהם אפשר למצוא אפילו דברים מעבר לאיכות הנמוכה הנפוצה. כיום אפילו בספרות יפה מוצאים שפע של סצינות סקס, כי זה מוכר, או אולי כי זה בעצם בכל זאת חלק מהחיים.
 

mishi 1

New member
האמת שזה נכון שיש כימיה טובה יותר על המסך

אם קיימת כימיה מחוץ למסך אבל אני מדברת על המסך בלבד. רואים סדרה לא בשביל היחסים בניהם במציאות...
מלכת השלג נתנו אהבה גדולה גם בלי יותר ידי נשיקות וכאלה אבל איפושהוא היה חסר טיפה תשוקה... היתה שם איזו ביישנות יתר ..
 

kiCkiC

New member
מסכימה.. לפעמים זה באמת מוגזם.

לרוב באמת חסר לי קצת יותר מגע... אבל כשזה עובד בלי זה מקסים! אני נתקלתי רק פעם שזה עבד מצויין בסרט MY SASSY GIRL... מומלץ בחום לכ-ו-ל-ם!
 

mishi 1

New member
אממ סבבה אם זה עובד..../images/Emo9.gif

אבל אני מעדיפה שהנשיקות יהיו עם קצת תזוזה.....
 
כימיה טובה בין השחקנים עושה את כל ההבדל

למשל ב"גונג" הייתה כימיה מצויינת בין איון היי וג'ו ג'יהון...וגם הייתה שם חתיכת נשיקה, ממש נשארתי פעורת פה כמה שהנשיקה לא הייתה צנועה וחסודה לעומת מה שראיתי בסדרות אחרות. גם ב"קופי פרינס" יש כימיה נהדרת בין גונג יו ואיון היי ומרגישים את זה בסדרה. לעומת זאת אני אישית שראיתי "מלכת השלג", הרגשתי כאילו אין חיבור בין סונג יו-רי לבין היון בין...הייתה מן מוזרות כזאת וזה לדעתי השפיע גם על "טיב" היחסית בין הדמויות שלהם וגם כמובן על הנשיקה שהייתה להם.
 

papaya3

New member
שלום לכם :)

שמחתי לגלות את הפורום הזה. צפיתי בכמה דרמות יפניות וגם שם נשיקה היא המקסימום שתזכו לראות. אני מניחה שהשמרנות מאפיינת את הדרמות מהמזרח הרחוק ולא רק הקוריאניות.
 

Woogy

New member
ברוכה הבאה

ואם כבר דרמות יפניות, ראיתי כבר אחת וחצי בערך, על איזו דרמה יפנית את ממליצה?
 

papaya3

New member
ברוך הנמצא../images/Emo209.gif

דרמות יפניות ממולצות Summer Snow מתחיל כקומדיה וממשיך כסיפור אהבה מרגש Orange Days מתרחשת בין כותלי האוניברסיטה (אתה חיית המחמד שלי) Kimi Wa Petto בחורה בת 30 אוספת לביתה בחור פצוע, מטפלת בו ולאחר מכן מסכימה שיישאר לגור אצלה בתור חיית מחמד (כלב). Long Vacation דוגמנית בת 31 שפוטרה מעבודתה וננטשה על ידי החתן ביום החתונה עוברת לגור עם פסנתרן בן 24 אם מישהו מעוניין אני יכולה להעלות קישורים (תרגום אנגלי מובנה). סיונרה....
 

Woogy

New member
גם בחיי היום יום הקוראניות מתנהגות כך

היום חבר אמריקאי הסב את תשומת ליבי לכך, שהרבה נשים קוראניות שמתלבשות לפי צו האופנה וחלקן לובשות חצאיות קצרות, וחולצות עם מחשוף מקובל. אך כשהן עולות במדרגות הן מחזיקות את התיק מאחוריהן שלא יהיו הפתעות, וכשהן מתכופפות קדימה חלקן תמיד שם יד על הכתף השניה או על החזה, למען הזהירות. אני מניח שזה צניעות מפני גברים, כי הבנתי שבמקלחות ציבוריות כמו בבריכה למשל, הנשים נוהגות בדיוק כמו בישראל. אז כנראה שיש בגדים שנועדו לשדר רמיזות מיניות, ובקוריאה יש נשים שלובשות אותם רק כי הם אופנה, תוך ניסיון למנוע חשיפה לא ראויה. נא לקחת את דברי בערבון מוגבל, כי אני לא מבין באופנה ובמסרים חבויים, אלא מסכם דברים ששמעתי.
 
למעלה