תקציב יחסי הציבור בתמהיל השיווקי

תקציב יחסי הציבור בתמהיל השיווקי

פוסט ב"שיווק זורם": כיצד לשלב את תקציב יחסי הציבור בתמהיל השיווקי? Allmarketing, ענת פרסמן, 24.02.11 ליחסי ציבור יש יתרונות רבים: יש להם את הכוח להוציא עסק מאלמוניות, לקדם מכירות, להעמיק מסרים שיווקיים, לתת לעסקים יתרון תחרותי, לתמוך במיצוב ובידול, שלא לדבר על כך שפרסום תכנים של יחסי ציבור בערוצי התקשורת (כאשר זה נעשה היטב) נותן לעסק שטח פרסום משכנע יותר מכל מודעה פרסומית. אם כך, זה היה יכול להיות ממש אידיאלי אם לקוחות היו יכולים לצפות מראש "מה יצא לי מזה?" ולדעת מה הפעולות שיבוצעו בשמם וגם למדוד תוצאות. לסיכום, ככל שמשרד יחסי הציבור מתנהל באופן עסקי יותר, כך הוא יהיה מוכן להתחייב בחוזה ליותר סעיפים שמפרטים יותר פעילויות ותוצאות. אם יש מדדים לפעילות, ואם יש הסכמה עם הלקוח לגבי מה יחשב להצלחה – זה אמור לפתור חלק גדול מההסתייגויות הנפוצות כלפי יחסי-ציבור.
 
למעלה